072-3300504

תחזית לחודש יוני

האריות פעילים חברתית, השוורים מתקשים כלכלית, והגדיים עמוסים בעבודה

אביה בנימין | 04-06-2007 16:47:00

תאומים 21/5 - 21/6
אתם חוגגים יום הולדת ויש לכם אנרגיות טובות. המון אקשן צפוי סביב יום ההולדת שלכם ואתם נהנים מכל רגע. למעונינים להירשם ללימודים - עד ה- 12.6! לסטודנטים שביניכם - הראש שלכם עובד מצוין בימים אלו ותוכלו לנצל זאת להשלמת פערים. שימו לב - הירח המלא ב- 1.6 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. אתם תהיו "על הסוס". יש מצב לאהבה רצינית ושווה. בינתיים - שימרו על דיסקרטיות!

סרטן 22/6 - 22/7
למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח בלימודים החודש - אינה מוטלת בספק. וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות לטובה בימים אלה. אתם גם נראים מעולה וכדאי שתשקיעו בטיפוח עד ה- 5.6. עד ה- 20.6 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. הורידו הילוך ואפשרו לעצמכם לנוח. הירח המלא ב- 1.6 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות. בסוף החודש - אין עליכם. אתם תחזרו לככב בגדול.

אריה 23/7 - 22/8
אתם מתמודדים עדיין עם המון מחויבויות. למזלכם יש לכם שפע של אנרגיה להתמודד עם ה-כ-ל. גם חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך. לסטודנטים - הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה במיוחד עד ה 20.6. הירח המלא ב - 1.6 עשוי להשפיע לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם. טיפ לפנויים - אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל דווקא החודש - זה קורה.... אפשרו לחברים למצוא את אביר לבכם מה 5.6. בליינד דייט בהחלט יכול להצליח הפעם.

בתולה 23/8 - 22/9
עד ה 20.6 צפוי לכם עומס רב בעבודה. אם תשקיעו – תזכו להערכה על השקעתכם.
אמנם " העבודה היא חיינו " אבל הלימודים עבורכם כרגע הם במקום הראשון. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם. הירח המלא ב – 1.6 יכול גם הוא להשפיע על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם. בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

למחפשי עבודה - השקיעו את האנרגיה שלכם במציאת עבודה.

מאזניים 23/9 - 23/10
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שנבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם אפילו מעבר לנדרש. הירח המלא ב- 1.6 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. למתעניינים - כדאי להירשם ללימודים אקדמאים או לקורסים שירחיבו לכם את האופקים עד אמצע החודש. מה- 20.6 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי.

עקרב 24/10 - 21/11
למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע ללימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה.
הירח המלא ב- 1.6 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי, שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה. יש לכם גם הרבה אקשן בעבודה ואתם ממש מותשים. אם אתם רוצים להישאר בריאים, פנו קצת יותר זמן למנוחה והקפידו על תזונה נכונה.

קשת 22/11 - 21/12
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה, בעיקר ענייני הלב והזוגיות. לסטודנטים שביניכם - הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות. מה- 21.6 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר!

הירח המלא ב- 1.6 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט. לפנויים - כדאי שתשקיעו בחיפוש אחר ה"חצי השני" שלכם...

גדי 22/12-20/1
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה וסיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות ויכולת ההתמדה שלכם, יעזרו לכם להתייעל על הצד הטוב ביותר. הירח המלא ב- 1.6 עלול להצביע על רגישות פיזית ונזק לבריאות בגלל שאתם מתקשים להתמודד עם העומס. השלימו מידי פעם שעות שינה והיו ערניים למתרחש בגופכם. אם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם - לכו להיבדק! מה- 21.6 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ובמקביל גם שיפור בבריאותכם. לפנויים, אם לא עכשיו - אימתי?!

דלי 21/1-18/2
נראה, שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם הפעם. מה 21.6 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.
טיפים: לנרשמים ללימודים - שווה עד אמצע החודש! הירח המלא ב - 1.6 יכול להשפיע משמעותית על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. טיפ! מה- 5.6 יש מצב לאהבה...קופידון שולח חצים ממש לכיוון שלכם!

דגים 19/2 - 20/3
יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה, או את האינטרנט בימים האלה. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול. הירח המלא ב- 1.6 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אך גם על הסטאטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.
מה 21.6 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. אז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

טלה 21/3 - 20/4
זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה. אחרת - יהיה לכם מאוד קשה לסיים את השנה בהצלחה. מבחינה כלכלית החיים יהיו נוחים יותר, אבל כמו שאתם יודעים - כסף זה לא הכל בחיים. ובמקביל עדיין יש לכם הוצאות רבות מידי לטעמכם ואתם מתקשים לשלוט בהן.
ובנוסף, הרבה פעילות צפויה בביתכם מה 21.6. אל תתנו לה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם! טיפ! יש לכם אנרגיה עודפת. הירשמו לחדר כושר!

שור 21/4 - 20/5
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. אתם גם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. עם זאת, היכולת המנטאלית שלכם תהיה טובה וזה יקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים. הירח המלא ב - 1.6 ישפיע על מצבכם הכלכלי. יש מצב שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" . אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות!

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד