072-3300504

הסכם חתום

ראשי ארגוני הסטודנטים חתמו אתמול (א') על ההסכם בפגישה שהתקיימה בנוכחות ראש הממשלה, שרת החינוך ונציגי משרד האוצר

ליאור ליוואק | 28-05-2007 16:33:00

ארבעה ימים לאחר שקיבלו מוסדות התאחדות הסטודנטים את הצעת ההסכם של הממשלה, חתמו אתמול (א') ראשי ארגוני הסטודנטים הארציים על ההסכם.

איתי שונשיין יו"ר ההתאחדות הסטודנטים ואיתי ברדה יו"ר ארגון הסטודנטים, נועדו אתמול עם ראש הממשלה אהוד אולמרט, שרת החינוך יולי תמיר ונציגי משרד האוצר, ובסיום הפגישה חתמו על ההסכם.

"אני יודע שלא היה לכם קל לאורך הדרך, גם לנו לא", אמר ראש הממשלה לראשי ארגוני הסטודנטים בפגישה."אני משוכנע שהמאבק שלכם נבע מכך שאכפת לכם מההשכלה הגבוהה בישראל, ואני רוצה שתאמינו שגם לנו אכפת. מתוך הבסיס הזה אנו מתדיינים אתכם". אולמרט הוסיף ואמר כי ייתכן ויהיו עוד קשיים בדרך, אך הדגיש כי "מה שחשוב הוא שבסופו של דבר נגיע להישגים שמבטיחים את עתיד מערכת החינוך ומצעידים אותה קדימה".

שרת החינוך יולי תמיר, פנתה אף היא לנציגי הסטודנטים: "אנחנו עומדים בפתח מהלך שרק התחלנו בו, כאשר המטרה המשותפת לכולנו היא חיזוק ההשכלה הגבוהה בישראל. אני שמחה שאנו עושים זאת בהידברות, ומאמינה שגם הסטודנטים הציבו בפני כולנו יעד רחב של טיפוח ההשכלה הגבוהה, שאנו כעת יוצקים את היסודות שלו".

יו"ר התאחדות הסטודנטים איתי שונשיין הביע אמון ביישום ההסכם: "אני שמח שאנו נמצאים במעמד הזה, לאחר תקופה ארוכה של מאבק. ההסכם שהגענו אליו הוא הסכם יפה וטוב, ואני מאמין שהדברים ימומשו". יו"ר ארגון הסטודנטים איתי ברדה הביע תקווה כי ההסכם יוביל לשיתוף פעולה בין הסטודנטים לממשלה, לחיזוק האמון בין הצדדים וכי כל ההחלטות יתקבלו בהסכמה.

איתי שונשיין. הסכם יפה וטוב
איתי שונשיין. הסכם יפה וטוב
איתי ברדה. חיזוק האמון בין הסטודנטים לממשלה
איתי ברדה. חיזוק האמון בין הסטודנטים לממשלה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד