072-3300504

פסטיבל טלוויזיה בעמק יזרעאל

פסטיבל "שובר מסך", המתקיים זו השנה השלישית, מזמין סטודנטים להגיש סרטים וכתבות לתחרות נושאת פרסים. הפסטיבל מפגיש סטודנטים לתקשורת וקולנוע עם אנשי מקצוע מהתעשייה

ליאור ליוואק | 15-04-2007 10:50:00

"שובר מסך", פסטיבל הטלוויזיה של המכללה האקדמית עמק יזרעאל, מזמין סטודנטים ובוגרי לימודי תקשורת, קולנוע ועיתונאות מכל הארץ לקחת חלק בתחרות סרטים וכתבות חדשותיות נושאת פרסים. הפסטיבל, המתקיים זו השנה השלישית, מופק על-ידי סטודנטים שנה ג' במגמה לתקשורת במכללת עמק יזרעאל, ומטרתו להפגיש לשיח אקדמי ומקצועי את הסטודנטים לתקשורת מכל הארץ עם אנשי תעשיית התקשורת הישראלית. האירוע יתקיים ב- 15 במאי בקמפוס המכללה.

פסטיבל "שובר מסך" מיועד לסטודנטים לתקשורת מכל המוסדות האקדמיים בישראל ולאנשי תעשיית התקשורת בישראל - מפיקים, במאים, יוצרים וכותבים, ופונה גם למתעניינים בלימודי תקשורת ולקהל הרחב. בפסטיבל יתקיימו מגוון פעילויות בנושאי תקשורת, טלוויזיה ועיתונאות. פאנלים בהשתתפות אנשי מקצוע ואקדמיה, יעסקו בסוגיות מתחום התקשורת כגון התקשורת כמתקנת את ישראל, ייצוג נשים בסדרות טלוויזיה, שינוי בתכניות הדוקו, הטלנובלה כז'אנר רציני ועולם הפפראצי. אנשי התעשייה יספרו על היצירה הטלוויזיונית ומה שמסביבה: רונית וייס תספר על הסדרה "במרחק נגיעה", גיורא חמיצר על "השמינייה" ורענן שקד על עבודת מבקר הטלוויזיה. בנוסף, תיערך הקרנה של הסרט "בופור" ולאחריה דיון עם יוצרי הסרט.

במסגרת הפסטיבל תיערך תחרות סרטי סטודנטים שתעסוק בנושא "מלחמת לבנון ואני" והמתמודדים מוזמנים להכין סרט עלילתי, תיעודי או כתבה חדשותית באורך של 4-5 דקות. שלושת המקומות הראשונים יזכו לפרסים כספיים של 10,000, 5,000 ו-3,000 שקלים בהתאמה. הזוכים במקומות הראשון והשני ייבחרו על ידי מארגני הפסטיבל והפרס השלישי יוענק לחביב הקהל שייבחר על ידי גולשי "יורם- פורטל הלימודים". הגולשים יוכלו לבחור באחד מתוך ששה הסרטים הפיינליסטים שיוצגו בערוץ ה-vod של "יורם".

את הסרטים יש לשלוח או להגיש למכללה האקדמית עמק יזרעאל ד.נ. עמק יזרעאל 19300, המגמה לתקשורת, עבור משה שלונסקי. תאריך אחרון להגשה: 20/04/07.

שובר מסך
שובר מסך
המכללה האקדמית עמק יזרעאל
המכללה האקדמית עמק יזרעאל
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד