072-3300504

סגן אנקר והבודדים

סגן רחלי אנקר, קצינת חיילים בודדים, חשה סיפוק בארוחות החג אבל גם חולמת לשרת קרוב לבית

אפרת גואטה | 24-01-2007 16:02:00

תפקיד: קצינת בודדים

גיל: 21

מגורים: אבן יהודה

על התפקיד: "אני אחראית על בחינת בקשות ההכרה שמגישים החיילים הבודדים בצה"ל, מעניקה תמיכה מקצועית לסגלי הת"ש בנושא חיילים בודדים, ותמיכה מקצועית למש"קי הבודדים שתחתיי. אני מעורבת גם בפרויקטים הנוגעים לחיילים בודדים, כמו לדוגמה ארוחות הנערכות בחגים".

הכי אוהבת בתפקיד: "את האינטנסיביות של העבודה. תמיד יש הפתעות, סיפורים שבחיים לא הייתי שומעת. בעבודה הזו אני פוגשת אוכלוסיות ואנשים שלא הייתי נתקלת בהם בדרך אחרת".

הכי לא אוהבת: "כשאני מטפלת בבעיה, אני מכירה את החייל דרך הדפים והאישורים, אבל לא יודעת באמת מי הוא. אני לא רואה את החייל, אלא מטפלת בו דרך שמות ומספרים אישיים".

למה בחרתי בתפקיד: "בגלל היכולת לעזור לחיילים, לתת להם מעצמי. כשהתלבטתי בין התפקידים לפני הגיוס, חיפשתי תפקיד שבו אוכל לדאוג שלאחרים יהיה טוב".

איך התפקיד שינה אותי: "הוא השפיע על היכולת שלי לקבל החלטות, והוסיף לביטחוני העצמי. מצד שני, אני מקווה שהעובדה שאני עדה כל יום לעשרות מקרים קשים, לא הופכת אותי לאדישה או מאפשרת לי להתרגל".

רגע של סיפוק: "ליל הסדר המרכזי לחיילים בודדים שנערך בפסח האחרון בגבעת אולגה. החיילים שהו שם שני לילות ושלושה ימים. זה היה מדהים, כי המון חיילים הגיעו והערב נראה מצוין".

מפחיד אותי: "אני תמיד חוששת לקבל החלטה שגויה בנוגע לחייל, כמו לשלול זכאות לחייל שמגיעה לו זכאות. אני מפחדת שחייל יפסיד בגלל שיקול דעת מוטעה שלי".

אירוע משמעותי בשירות: "כל פרויקט שמתקיים, למשל בראש השנה, הוא מרגש, כי לרוב אין לי קשר עם החיילים עצמם - אז לראות אותם זה כיף ממש".

חלום: "לשרת קרוב לבית".

סגן אנקר. פוחדת לעשות טעויות.
סגן אנקר. פוחדת לעשות טעויות.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד