072-3300504

גיבורי הדגל

דרמה/מלחמה ארה"ב (132 דקות)

23-01-2007 13:23:00

תקציר
באחד הקרבות המכריעים של מלחמת העולם השנייה, תפסה עדשת מצלמה רגע אחד בו חמישה חיילי מארינס וחובש קרבי מחיל הים מניפים את דגל ארה"ב על הר סוריבאצ'י, ימים ספורים בתוך הקרב האכזרי מול חיל המצב היפני של איוו ג'ימה, אי שומם עם חופים מחול שחור ומערות גופרית.
עבור האנשים שנתפסו בתצלום, הנפת הדגל היא רק פעולה פורמאלית קטנה מתוך כל הקרב הקשה. אך עבור האנשים בבית, דמויות האנשים הללו עיצבו מחדש את התפיסה של הגיבור. זה תפס את הציבור האמריקאי רעב לתקווה ותשוש ממלחמה ללא סוף הנראה באופק.

כדי לנצל את גל הסימפטיה שנוצר בהשראת התמונה, נשלפו "מניפי הדגל" ששרדו משדה הקרב ונשלחו חזרה לארה"ב כדי להמשיך לשרת את ארצם – לא בשדה הקרב כי אם בינות המוני קהל המעריצים שחברו יחדיו כדי להיות בקרבת "הגיבורים האמיתיים".

רק שלושה שבו בחיים – ג'ון 'דוק' בראדלי (ראיין פיליפ), חובש קרבי מחיל הים, אירה הייז (אדם ביץ'), אינדיאני נחבא אל הכלים ורין גאגנון (ג'סי בראדפורד), רץ פלוגתי שנמנע מלהשתמש בנשקו.
שלושת מניפי הדגל מגלמים את תפקיד הגיבור בשלמות – הם מסיירים במדינה ללא מנוחה, לוחצים את הידיים הנכונות, משמיעים את המילים הנכונות למיקרופונים – כוח התמונה שלהם מציל את המימון המלחמתי המידלדל. אך בתוך תוכם, הם מגלים שביחד עם אחיהם לקרב שנפלו, חלק מנשמתם לא יעזוב לעולם את האדמה השחורה של איוו ג'ימה.

שחקנים
ראיין פיליפ
ג'סי בראדפורד
אדם ביץ'
בארי פפר
פול ווקר
בנג'מין ווקר
ג'וזף קרוס

יוצרים
במאי: קלינט איסטווד
מפיקים: סטיבן שפילברג וקלינט איסטווד
תסריטאים: וויליאם ברוילס ג'וניור ופול האגיס
צלם: טום שטרן
מוזיקאי: קלינט איסטווד

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד