072-3300504

בית הספר הבינ"ל ע"ש רפאל רקנאטי במרכז הבינתחומי

ביה"ס הייחודי בנוף האקדמי בישראל, מציע תכניות לימוד לתואר ראשון, הנלמדות בשפה האנגלית

17-01-2007 14:42:00

הלימודים מתקיימים בכיתה מעורבת של ישראלים וסטודנטים מחו"ל: תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, תואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה או תואר ראשון בתקשורת. מסלולי הלימוד זהים לחלוטין מבחינה אקדמית למסלולי הלימוד המקבילים בעברית. יתרונם עבור סטודנטים דוברי עברית, בכך שהם מאפשרים התמקצעות בשפה האנגלית-מקצועית של התחום, לקראת פעילות עסקית בינלאומית ואילו עבור סטודנטים מחו"ל – לימודים בישראל ברמה גבוהה בשפתם.

הלימודים בביה"ס הבינ"ל מאפשרים גם חוויה של לימודים באווירה רב-תרבותית עם סטודנטים ממגוון מקומות כגון: ארה"ב, קנדה, מדינות אירופה, אוסטרליה, סין, דרום קוריאה, מדינות דרום אמריקה, תורכיה, מרוקו, ודרום אפריקה. כיום לומדים בבית הספר יותר מ- 600 סטודנטים מ- 48 מדינות.

סגל בית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי בבינתחומי הרצליה תומך ומלווה את הסטודנטים בתקופת לימודיהם: החל מליווי על ידי חונכים הלומדים בבית הספר, סיוע במציאת דיור וכן בהשתלבות בשוק העבודה והיטמעות בחברה ובהוויה הישראלית וכלה בסיוע במלגות.

ביה"ס הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי קם מתוך מגמה למשוך סטודנטים מהעולם להכשירם למנהיגות בקהילותיהם, לחשוף בפניהם את ישראל ולקרבם למפעל הציוני, וכן לאפשר מערכת קשרים חברתיים ועסקיים networking)) עם צעירים כמותם מקהילות אחרות בעולם. בית הספר הוקם בזכות תרומה של משפחת רפאל רקנאטי, וכחלק מהחזון של פרופ' אוריאל רייכמן, לגבי אוניברסיטה בינלאומית.

בית הספר הבינל עש רפאל רקנאטי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד