072-3300504

הסטודנטים משביתים את הלימודים

ארגוני הסטודנטים מחריפים את המחאה כנגד ועדת שוחט. מחר יושבתו הלימודים בחלק מהמוסדות.

סיגל זוהר | 02-01-2007 17:34:00

אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת בן גוריון, המסלול האקדמי המכללה למנהל, מכללת וינגייט, מכללת קיי, מכללת הגליל המערבי, מכללת יהודה ושומרון ומכללת בצלאל ישביתו את מחר את הלימודים במסגרת המחאה כנגד ועדת שוחט. כמו כן, הסטודנטים קוראים ליישם את ועדת וינוגרד להפחתה של 50 אחוזים בשכר הלימוד. במידה וקריאתם לא תענה, תתקיים שביתה כללית.

במסגרת המחאה הסטודנטים פרסמו מודעות בעיתונים שהציגו את השרה הפוכה על ראשה שכותרתה היתה יולי תמיר נפלת על השכ"ל?

המחאה מחריפה לאור העובדה כי צוותי העבודה של וועדת שוחט יוצאים לדרך. הוועדה השלימה היום את קביעת סדרי עבודתה ומינתה את ועדות המשנה והעומדים בראשן. כמו כן, נקבעו הנושאים שיעמדו על סדר היום בוועדות המשנה. תאריך משוער להגשת הדו"ח הינו 30.6.2007.

בראש הוועדה עומד שר האוצר לשעבר, אברהם (בייגה שוחט). בנוסף חברים בוועדה האישים הבאים: פרופ' יולי תמיר, שרת החינוך ויו"ר מל"ג; פרופ' שלמה גרוסמן, יו"ר ות"ת; פרופ' מנואל טרכטנברג, נציג משרד רוה"מ; פרופ' מנחם יערי, נשיא האקדמיה; קובי הבר, הממונה על התקציבים במשרד האוצר; פרופ' יעקוב זיו, נציג ציבור; פרופ' ראובן גרונאו, נציג ציבור.

בראש ועדת המשנה לקביעת מערכי הסיוע לסטודנטים וגובה שכר הלימוד תעמוד ד"ר ליאורה מרידור. בראש ועדת המשנה לעידוד מצוינות אקדמית במחקר ובהוראה, תגמול דפרנציאלי וקליטת סגל איכותי במוסדות יעמוד פרופ' יעקוב זיו; בראש ועדת המשנה
לקידום המחקר האקדמי יעמוד פרופ' מנחם יערי; בראש ועדת המשנה להגדרת תפקידים רצויה בין אוניברסיטאות ומכללות ופריסת המוסדות יעמוד פרופ' ראובן גרונאו.

הסטודנטים מחריפים מאבקם כנגד וועדת שוחט
הסטודנטים מחריפים מאבקם כנגד וועדת שוחט
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד