072-3300504

הרשמה למסלול לימודי ערב לחוג למדעי ההתנהגות ולחטיבת התקשורת

מנהלת המרפאה לבריאות הנפש במרכז הרפואי קפלן ברחובות, ד"ר סימונה נאור, הצטרפה השבוע לצוות המנחים המקצועיים של החוג למדעי ההתנהגות במרכז האקדמי פרס

21-09-2006 10:29:00

המנחים המקצועיים ינחו ויכוונו סטודנטים, בשנת הלימודים השלישית שלהם בחוג למדעי ההתנהגות ותקשורת, בדרכם למסלול מקצועי ולקריירה שבה יוכלו למצות את השכלתם ויכולותיהם האישיות.

ראש החוג למדעי ההתנהגות במרכז האקדמי פרס, פרופ' דן זכאי, המכהן גם כיו"ר הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, מציין כי בימים אלה מתקיימת בחוג הרשמה למסלול לימודי ערב. בימים אלה הוא קורא גם למי שכבר מחזיק בקריירה ומקצוע לבוא ולהירשם עכשיו. "זו ההזדמנות פז גם עבור מי שכבר יש לו מקצוע וקריירה, להגשים חלום וללמוד פסיכולוגיה. ללמוד מה מניע אנשים, איך משפיעים על קבוצות, איך מקבלים החלטות. זו ההזדמנות גם ללמוד על התפתחות מוחו של האדם, לרדת לנבכי הזיכרון שלנו. הלימודים בחוג כוללים גם קורסים בסוציולוגיה המנתחים תהליכים חברתיים ועוסקים בחברה שבה אנו חיים. השילוב בין לימודי הסוציולוגיה, הפסיכולוגיה והתקשורת המתקיימים בחוג מקנים לסטודנט ידע עשיר ומגוון וכלים אותם יוכל לרתום לקידומו האישי, החברתי והמקצועי".

ר נאור, פסיכיאטרית בכירה, נמנית על מקימי "החברה הישראלית לפסיכיאטריה של הזקנה" ועד לאחרונה כיהנה גם כיו"ר הארגון. בנוסף מכהנת נאור כס.יו"ר הלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י) . בשנים האחרונות היא פיתחה את תחום ההעצמה בקרב בני הגיל השלישי בישראל ומופיעה כמנחה בתכנית טלביזיה העוסקת בגיל השלישי ומשודרת בכבלים.

סימונה - רחובות פרס
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד