072-3300504

האקדמיה וההיי-טק משלבים ידיים

חברות היי-טק תורמות קורסי העשרה מקצועיים במהלך הקיץ לסטודנטים מהמחלקה להנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן-גוריון

22-07-2003 12:50:00

המחלקה להנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מפעילה בפרויקט ראשון מסוגו למתן הכשרות טכנולוגיות לסטודנטים העולים לשנה הרביעית במהלך חופשת הקיץ, תוך שיתוף פעולה ייחודי עם חברות היי-טק, התורמות הכשרות מקצועיות בתחומים טכנולוגיים שונים.

במהלך חודש יולי השנה, הסטודנטים העולים לשנה הרביעית נוטלים חלק בחמישה קורסים שונים אשר יועברו כתרומה על ידי החברות המובילות בשוק: אורקל, מיקרוסופט, אינטרביט (סאן), אינטרסיסטמס ומג'יק. כמו כן, הוחלט לשבץ את הסטודנטים אשר ייקחו חלק בקורסים הללו בתוך מאגר המועמדים הפוטנציאלים להעסקה על ידי חלק מן החברות המשתתפות בפרויקט. כל חברה תציג, בתורה, במשך שבוע שלם את הטכנולוגיה שלה. בסיום החודש אמורים הסטודנטים לבחור את הכלי הטכנולוגי של אחת החברות עבור פרויקט הגמר שלהם, שייערך במהלך חופשת הקיץ, במסגרתו יוכלו סטודנטים מהמחלקה להשתתף, כאמור, ללא תשלום מצדם.

המחלקה להנדסת מערכות מידע הנה מחלקה צעירה יחסית באוניברסיטה, המכשירה סטודנטים
מתחום ההנדסה המשתלבים בשוק ההיי-טק. המחלקה מספקת בסיס ידע עיקרי לאנשי מקצוע במערכות ממוחשבות בסביבה הטכנולוגית המודרנית. במסגרת עקרונותיה, רואה המחלקה גם את החשיבות הרבה שיש בימים אלה לשמירה של קשר הדוק עם התעשייה ולעדכניות מרבית של בוגריה, במגוון הטכנולוגיות החדשות החודרות לשוק מדי יום. עד כה נערכו במחלקה מספר קורסים שנתרמו על ידי החברות מיקרוסופט ואורקל, ללא כל תשלום מהסטודנטים ובמטרה לשפר את רמת היכרותם עם הכלים העדכניים המצויים כיום בשוק. ברוח דברים אלה, נוקטת המחלקה ביוזמה החדשה אשר קיבלה את הכינוי – "חודש חברות".

לדברי מנדי הנר, מנהל הרשת להנדסת מערכות מידע באוניברסיטה וליאור לימונד, מהנדס מעבדות במחלקה להנדסת מערכות מידע, פרויקט זה שנבנה באינטנסיביות במשך חצי שנה, הנו ראשון מסוגו בארץ וזוכה להצלחה רבה, המתבטאת ברישום מלא לכל הקורסים המוצעים. "החלטנו על פתיחתם של קורסי הקיץ במטרה להעניק ערך מוסף אישי, טכנולוגי ומקצועי לסטודנטים שלנו ולתת בידם כלים שיאפשרו להם להשתלב בשוק המקצועי בעתיד, תוך 'פתיחת הדלתות' לאותם גופים מקצועיים מנוסים מקרב החברות המסייעות לנו בתרומתן המבורכת. לאור הביקוש הרב אנו שוקלים לפתוח מחזורים נוספים מעבר לאלו שנפתחו בימים אלו".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד