072-3300504

איזה תואר יעזור לכם לכבוש את משרות הניהול הנחשקות בעולם?

תמיד חלמתם לאייש משרת מנכ"ל בחברה מצליחה עם שכר מתגמל? הגיע הזמן להפוך את החלום למציאות, איך עושים זאת? בהתמדה אבל לא רק, שכן יד עוד משהו חשוב שכדאי שתעשו

יורם לימודים | 31-07-2017 16:17:00

מה אתם רוצים להיות כשתהיו גדול? אם שאלו אתכם את השאלה הזאת כשהייתם קטנים ועניתם 'מנהלים' הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם .אם תעיינו ברשימת המנכ"לים הבכירים במשק הישראלי והעולמי בוודאי תראו שברזומה העשיר של חלקם יש שורה שמציינת כי הם סיימו תואר בחשבונאות, וזה לא במקרה, שכן תואר זה מקנה לבוגריו בדיוק את הכלים שהם צריכים על מנת לנהל פירמות גדולות ולעמוד בראש ארגונים גדולים. נשמע כמו משהו שתרצו לעשות כשתהיו גדולים? בואו לגלות פרטים נוספים.

לכבוש את משרות הניהול הנחשקות בעולם, צילום: shutterstock
לכבוש את משרות הניהול הנחשקות בעולם, צילום: shutterstock

"רואי החשבון כובשים את משרות המנכ"לים הנחשקות ביותר"
תחום החשבונאות נתפס בעיני רבים כדיסציפלינה אפורה ויש שיגידו משעממת אבל מביני העניין יציינו שהאמת היא אחרת, שכן מי שמונע מתשוקה אמיתית למקצוע ימצא את תחום החשבונאות כמאתגר ומעניין. מדובר בתואר אשר פותח עבורכם את הדלת למשרות הכי נחשקות בעולם העסקים הישראלי והבינלאומי שכן הוא מקנה לבוגריו כלים החיוניים להצלחה תעסוקתית, והופך את בוגריו למועמדים מצוינים למשרות בתחום הפיננסי והחשבונאי.

"אנשי כספים ובראשם רואי חשבון מהוויים את שדרת הניהול של החברות הציבוריות ומשרדי ראיית החשבון, בעזרת ידע ייחודי ויכולת גבוהה לניתוח והבנה עסקית. בעשרים השנים האחרונות אנו עדים לרואי חשבון הכובשים את משרות המנכ"לים הנחשקות ביותר. היכולת להבין היטב את הצדדים העסקיים והפיננסים הופכת את בוגרי התואר לאנשי מקצוע מעולים ואת התואר בחשבונאות למבוקש ביותר", מסביר ד"ר רוני לזר, ראש החוג במסלול חשבונאות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט.

אז מה הופך את המסלול למוצלח כל-כך? מלבד קורסים במיסים, מימון וביקורת שהם חלק מתכנית הלימודים המובנית של התואר בחשבונאות, אשר מטרתם היא להכשיר את הסטודנט לעבודתו כרואה חשבון, נלמדים קורסים בכלכלה החשובים להבנת העולם העסקי. "בנוסף לקורסי הבסיס כמו מימון, כלכלה, משפט, מיסים וביקורת, נלמדים קורסים בנושאי כלכלת ישראל, שוק ההון בישראל, ניתוח דוחות, הערכת שווי, ייעוץ מיסים. קורסים אלו עוזרים לסטודנט לקשר היטב את עולם החשבונאות לעולם העסקי כלכלי בישראל עם השכלה רחבה ביותר בנושאי מימון, ייעוץ פיננסי ומיסוי. הידע מקורסים אלו מסייע לסטודנטים רבים לעבוד במחלקות הייעוץ, ביקורת ומיסים של פירמות ראיית החשבון המובילות בישראל ובעולם", מציין ד"ר לזר. האינטגרציה בין מגוון הקורסים מאפשרת פיתוח יכולת ניתוח אנליטית גבוהה אצל הבוגרים ויכולת חשיבה קריטית המאפשרים להם להוות ערך מוסף משמעותי עבור מעסיקיהם העתידיים.

הסטודנטאים לחשבונאות מפתחים יכולות אנליטיות גבוהות, צילום: shutterstock
הסטודנטאים לחשבונאות מפתחים יכולות אנליטיות גבוהות, צילום: shutterstock

התואר שמאפשר לך לפתח קריירה פיננסית מעבר לים
תהליכי הגלובליזציה של השוק הפיננסי טלטלו את שוק התעסוקה, וכיום זה כבר לא מספיק להכיר ולהתמצא בשוק המקומי, כאשר החשיבות להכיר את השוק הבינלאומי ולדעת להתנהל בו מתעצמת. בתואר בחשבונאות מבינים כי כדי להיות רואה חשבון טוב זה לא באמת מספיק להכיר את הכלכלה המקומית, שכן יש להקנות לבוגרים ידע שחוצה את גבולות ישראל.

"הכלים הנרכשים בתואר הינם דומים ללימודי חשבונאות בשילוב עם מנע"ס וכלכלה הנלמדים במקומות אחרים בעולם. סטודנטים הדוברים שפה זרה ברמה גבוהה יכולים להתקבל למשרות התמחות בראיית חשבון בארה"ב ובאירופה, וסטודנטים רבים בוגרי התואר משתלבים במשרדי ראיית החשבון הבינלאומיים הפעילים בישראל. משרדים אלו שולחים את עובדיהם לתקופות הכשרה ועבודה בחו"ל. עובד שמעוניין בעבודה מחוץ לישראל יכול פעמים רבות לעבור למשרד המקומי של המשרד הבינלאומי בארה"ב, אירופה ואסיה. כמו כן, משרדים אלו מהווים הבסיס להעברת עובדים לדסקים ישראלים שפעילים בערים המרכזיות בארה"ב", אומר ד"ר לזר.

הכרטיס שלך להצלחה תעסוקתית, צילום: shutterstock
הכרטיס שלך להצלחה תעסוקתית, צילום: shutterstock

יוצאים לדרך: איפה כדאי לכם ללמוד חשבונאות?
אם החלטתם שאתם רוצים ללמוד חשבונאות חשוב שתבחרו היכן אתם רוצים ללמוד, שכן מוסד הלימודים שתבחרו הוא זה שיוביל אתכם להצלחה. אז איך בוחרים? בוחנים היטב את מוסד הלימודים ואת הרזומה שהוא מחזיק בו, קחו לדוגמא את המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, המחזור הראשון נפתח רק לפני 3 שנים וכבר גורף הצלחה, המסלול הפיק בוגרים שיצאו משערי האקדמיה והשתלבו במשרות בתחומי ייעוץ, הערכות שווי, חוות דעת מקצועיות, שרותי מיסים וביקורת עבור החברות הגדולות במשק הישראלי, ישנם בוגרים שכבר הגיעו למשרות ניהול זוטרות במשרדים ומרכזים תחתם מתמחים חדשים.

"המחזור הראשון של בוגרי התוכנית השתלב במשרדי רואי החשבון המובילים בישראל לפני כשלוש שנים. במהלך תקופה זו, סיימו בוגרים אלו את ההתמחות וזכו תעודת רואה חשבון ממשרד המשפטים. הם עובדים בנושא בוגרים אלו כבר הגיעו לדרגות ניהול הם מעורבים בעסקאות מיזוג, רכישות והנפקות הגדולות במשק, עליהן ניתן לקרוא במדורי הכלכלה בעיתונים, בוגרים נוספים השתלבו ברשויות המקומיות כחשבים, ובמשרדי ממשלה במשרות כלכליות שונות. בוגרים אחרים פנו לעולם העסקים ומשתמשים בידע שצברו לייעול ושיפור רווחיות החברות בהן הן עובדים", מספר ד"ר לזר.

מלבד ההצלחה של בוגריה, התוכנית לחשבונאות בשערי מדע ומשפט מתהדרת באיכות גבוהה ביותר של מרציה עם דגש על העסקת מרצים מעולים וסבלנים וסגל מנהלי אדיב ויעיל המאפשר להתרכז בלימודים. "היחס הוא אישי הן ממזכירת המסלול, ראש החוג וכל סגל ההוראה. המרצים מכירים את הסטודנטים אישית, מהווים יועצים לסטודנטים ועוזרים בלימודים ככל שאפשר", מציין ד"ר לזר.

אז אחרי שקראתם כל מה שרציתם לדעת על התואר בחשבונאות, הגיע הרגע ללמוד קצת יותר, קליק כאן לפרטים נוספים על תכנית הלימודים שתיקח אתכם להצלחה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד