072-3300504

רוצים לנהל את הכלכלה? זה מסלול הלימודים שאסור לכם לפספס

אנחנו יודעים שאתם לא רוצים להשתלב בעוד משרה בארגון מהתחום הפיננסי, אתם רוצים לנהל אותו, ולשם כך אתם צריכים את מסלול הלימודים הנכון, קבלו אותו

יורם לימודים | 31-07-2017 15:36:00

תואר שני במנהל העסקים הוא תחום רחב היקף הכולל בתוכו נושאים מגוונים שיהפכו אתכם למנהלים טובים יותר, הלימודים מכשירים את מנהלי העתיד לעמוד בראש פירמות וארגונים למטרות רווח תוך התמקדות בפרקטיקה. בין הנושאים הנלמדים ניתן למנות את תחום המימון, השיווק, חקר הביצועים, ניהול משאבי אנוש, ניהול מערכות מידע ועוד, כאשר כל אלו יהפכו אתכם למנהלים טובים יותר ואת תהליכי קבלת ההחלטות שלכם ליעילים ומחושבים הרבה יותר.

תואר שני במנהל עסקים נחשב ומוערך כשלעצמו, אך מי שמעוניין להרחיב את הידע מעבר לתחום הניהול, יכול לבחור בין מגוון מסלולי ההתמחות המוצעים במסגרת הלימודים. מסלולים אלו יהפכו אתכם למנהלים מומחים בתחום הרצוי לכם, כאשר ההחלטה של הסטודנט באיזה מסלול לימודים לבחור תלויה בהעדפתו ובעתיד התעסוקתי שהוא מייעד לעצמו.

לנהל את הכלכלה, צילום: shutterstock
לנהל את הכלכלה, צילום: shutterstock

כך משתלבים בתפקידים המובילים בשוק הפיננסי
מי רוצה להשתלב בעמדות מפתח בתחום הניהול הפיננסי? השאלה הנכונה היא מי לא? בכתבה זו בחרנו להתעמק באחד השילובים המעניינים והמתגמלים ביותר - תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. מסלול לימודים זה מספק לסטודנטים ידע ושליטה מעשית בתחום המיסוי והחשבונאות, וזאת במטרה להכשיר אותם על הצד הטוב ביותר בכדי שיוכלו להשתלב בתפקידים המובילים בשוק.

סיבה נוספת ולא פחות חשובה לכך שהתואר המשלב התמחות בחשבונאות הוא מומלץ, היא העובדה שהוא מאפשר גם לסטודנטים אשר חושקים להיות רואי חשבון, לקבל פטור מאחד עשר מבחני מועצה מתוך 15. "הסטודנטים מקבלים את כל מה שהם צריכים בתואר על מנת להמשיך למבחני המועצה", אומרת ד"ר רימונה פלס, ראש החוג לחשבונאות במרכזי האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן. "בסיום התואר הסטודנט יכול להמשיך לשנת ההשלמה, במהלכה יזכה לפטור של שתי בחינות נוספות, ואחריה ישארו לו רק שתי בחינות", היא מסבירה.

אין ספק כי מדובר במסלול לימודים מעניין, שכן הסטודנטים זוכים לקבל כלים חדשים ונחשפים לעולם הכלכלה המרתק. תכנית הלימודים מדויקת ומרתקת כאשר הקורסים הנלמדים מכינים את הסטודנטים לעולם התעסוקה על הצד הטוב ביותר והופכים כל סטודנט למומחה בתחום.

כך תשתלבו בתפקידים המובילים, צילום: shutterstock
כך תשתלבו בתפקידים המובילים, צילום: shutterstock

"מגוון רחב יותר של אפשרויות תעסוקה עבור הסטודנט"
החלטתם שזה המסלול הנכון עבורכם אבל אתם לא בטוחים באילו תפקידים תשתלבו בסיומו? מדובר במסלול הנכון להצלחה מקצועית, תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות משלב קורסים מדיסציפלינת מנהל עסקים ובהן ניהול המימון, ניהול השיווק, ניהול הייצור, ניהול מערכות מידע, ניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית, ניהול התפעול וקורסים של מתמטיקה, כלכלה וסטטיסטיקה. קורסים אלו יספקו לכם את הכלים הדרושים שיעשו אתכם למנהלים מצוינים בעולם העסקים המודרני.

הייחודיות של מסלול ההתמחות בחשבונאות הוא שלצד קורסים מדיסציפלינת הניהול, כמו ניהול המימון, התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש, ישנם קורסים הלקוחים מתוך דיסציפלינת החשבונאות ובהם חשבונאות פיננסית, מיסים, ביקורות, תאגידים וחשבונאות ניהולית. "שילובי הקורסים בין שתי הדיסציפלינות מאפשרות מגוון רחב יותר אפשרויות תעסוקה עבור הסטודנט", מציינת ד"ר פלס. השילוב המיוחד בין השניים הופך את הסטודנטים למומחים בתחום, ונותן להם את הכלים הנכונים ביותר כדי שיוכלו להשתלב בתפקידים שונים ומעניינים.

במהלך התואר מתקיימים כנסים ומפגשים עם צמרת נושאי המשרות החשובות בתחום. מסיימי התואר מקבלים הכוון תעסוקתי צמוד שעוזר להם להשתלב בתפקידים המתאימים להם בשוק התעסוקה, אז למה אתם מחכים? רוצו להירשם לתואר הנחשק.

מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, צילום: shutterstock
מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, צילום: shutterstock
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד