072-3300504

מנכ"ל או חבר כנסת? התואר הבא ישים סוף להתלבטות שלכם

מה אתם רוצים להיות כשתהיו גדולים? להיות מנהלים או שהחלום האמיתי מוביל אתכם הישר למושב הכנסת? אתם יכולים להפסיק להתלבט כי מצאנו עבורכם תואר שיכשיר אתכם לשני התפקידים האלו ואף הרבה מעבר

יורם לימודים | 31-07-2017 14:43:00

לבחור קריירה זה לא קל, אבל כמו בכל החלטה קשה גם כאן ההחלטה הנכונה צריכה להיות כזו שתרגישו שלמים אתה. אם אתם רוצים להיות מנהלים, ויחד עם זאת חושקים להבין יותר בעולם המשפט, וגם קריירה עתידית בסקטור הציבורי באה בחשבון, אין סיבה שתוותרו על אף אחת מהשאיפות האלו כי מצאנו עבורכם את התואר המושלם שמשלב את כל מה שמעניין אתכם, בואו ללמוד עוד.

תפסיקו להתלבט ותבחרו בתואר הנכון, צילום: shutterstock
תפסיקו להתלבט ותבחרו בתואר הנכון, צילום: shutterstock

התואר שמסתגל למציאות העכשווית בשוק התעסוקה
גם אם אתם טובים במה שאתם עושים, וגם אם עדיין יש לכם מה ללמוד, כדאי שתיקחו בחשבון כי במציאות העכשווית, זו שמקדשת את הדינאמיות והמולטיטסקינג, שליטה מצוינת בתחום ידע אחד לא תמיד מספיקה, שכן היום, יותר מאי פעם, שוק התעסוקה דורש מכם לתמרן בין מגוון עיסוקים ותחומי ידע שונים.

נדמה כי מוסדות הלימודים השונים מבינים את הדרישות של שוק התעסוקה החדש ומנסים להסתגל אליהן, כאשר תכניות הלימודים משתנות ומשתכללות עם הזמן על מנת להתאים למציאות התעסוקתית העכשווית. כיום, רוב מסלולי הלימוד החדשים אינם מתמקדים בדיסציפלינה אחת אלא במיזוג של קורסי מפתח מתארים שונים, והשילוב הזה נותן לכם את הכלים הטובים ביותר להצלחה.

אחד מאותם מסלולי הלימוד הוא תואר ראשון (BA) במנהל, ממשל ומשפט, זהו מסלול ייחודי מסוגו שנפתח במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, במטרה להכשיר בעלי תפקידים איכותיים לאיוש משרות בסקטור הציבורי שהפך למורכב מבעבר. הלימודים מקנים לתלמידים ידע אינטגרטיבי בתחומי מנהל, ממשל ומשפט על מנת להכשירם כמנהלים בתחומים הרלוונטיים.

מדובר בשילוש אקדמי מנצח, שכן שלושת התחומים שונים מאוד, אך יחד עם זאת משלימים אחד את השני, וביחד הם נותנים את הידע הדרוש להשתלבות מוצלחת במגזר הציבורי. "התכנית מתאימה למי שמעוניין להשתלב בתפקידים במגזר הראשון, כגון הממשלה, הפוליטיקה והממשל המקומי, או במגזר השלישי כגון עמותות ציבוריות, הסתדרות העובדים וכדומה. שכן מי שצפוי להשתלב בתפקידים אלו זקוק לידע בכל התחומים. לימוד של כלכלה בלבד, משפטים בלבד, או מדע המדינה בלבד משאיר פערי ידע רציניים", מסביר פרופסור אברהם דיסקין, ראש החוג במסלול ממשל ומשפט.

ליצור את המסלול המהיר להצלחה, צילום: shutterstock
ליצור את המסלול המהיר להצלחה, צילום: shutterstock

התכנית האקדמית היוקרתית שמקנה לבוגרים יתרונן משמעותי
התואר מכוון להעניק לך את הכלים המתאימים להשתלבות בסקטור הציבורי, אך גם מי שמעוניין להשתלב בסקטור הפרטי יוכל לקבל את הכלים הדרושים להצלחה, "רוב הבוגרים משתלבים בארץ ובמגזרים הציבוריים. עם זאת, לומדים אצלנו גם סטטיסטיקה, שיטות מחקר, קבלת החלטות, מיקרו כלכלה, מקרו כלכלה, ותחומי משפטים שונים שיש להם רלוונטיות מיידית למגזר הפרטי וגם לתעסוקה בחו"ל".

מדובר בתכנית אקדמית יוקרתית המקנה לבוגריה יתרונות מעשיים משמעותיים, ותקדם את השירות הציבורי בישראל. המטרה היא לשלב את תחומי הידע הנחוצים במגזרים הללו תוך הקפדה גם על רמה אקדמית וזאת בנוסף לדגש על הפרקטיקה בלימודי התואר. "אנו מקיימים סדנא שבה משתתפים אנשי מעשה בכירים. כמו כן לחלק גדול מהמרצים יש ניסיון מעשי רב ולא רק ניסיון אקדמי", אומר פרופסור דיסקין.

בוגרי תואר (BA) בתחומי מנהל, ממשל ומשפט משתלבים בתפקידים החשובים ביותר בשוק העבודה, והנקודה המעניינת היא שהם אפילו לא זקוקים להכוונה ועזרה מקצועית. "לא עסקנו בארבע השנים שהתכנית קיימת בהשמה לתעסוקה, התלמידים דאגו לפיתוח הקריירה שלהם בעצמם ובהצלחה. הניסיון שלנו מוכיח שתלמידים נקלטים בתעסוקה", אומר פרופסור דיסקין ומוסיף, "על פי המשובים הם אוהבים את הלימודים בדרך כלל מסיימים בהצלחה, ורבים ממשיכים לתארים שניים באוניברסיטאות. אנו משתדלים שכל הקורסים יהיו מעניינים. המשובים שאנו מקבלים מהתלמידים גבוהים ביותר".

המסלול שיקנה לכם יתרון משמעותי בשוק התעסוקה, צילום: shutterstock
המסלול שיקנה לכם יתרון משמעותי בשוק התעסוקה, צילום: shutterstock
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד