072-3300504

חולמים להיות עורכי דין מעבר לים? הגיע הרגע להגשים

אם אתם מעוניינים להיות משפטנים או עורכי דין, ושוק התעסוקה העולמי קורץ לכם, הכתבה הזאת תעזור לכם להגשים. הכירו את מסלול הלימודים המושלם עבורכם

רעיה קורצר | 17-07-2017 16:07:00

יש מסלול לימודים לתואר ראשון במשפטים שיהפוך אתכם לעורכי דין מצוינים בישראל, ויש מסלול לימודים שיגרום לכם לצבור ידע משפטי גלובלי אשר יגדיל את הסיכויים שלכם להפוך לסיפור הצלחה עולמי, הכירו אותו.

"המשפט מייצר המון הזדמנויות בעולם הגדול"
תואר במשפטים מלמד את הסטודנטים להכיר את חוקי המדינה, כאשר בישראל ההתמקדות היא כמובן בחוק הישראלי. עם זאת, נכון לעידן הנוכחי בו תהליכי הגלובליזציה רק מתרחבים עם הזמן והעולם הופך לכפר גלובאלי, כל מי שרוצה להצליח בגדול נדרש להיות בעל ידע משפטי שחוצה את גבולות ישראל.

במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת-גן הגיעו להבנה העמוקה הזו ולכן הם מציעים מסלול לימודים ייחודי במשפטים. מסלול זה נותן מענה לסטודנטים המעוניינים להרחיב את השליטה המשפטית שלהם גם מחוץ לגבולות המדינה, להכיר את החוק הבינלאומי, את כללי השוק והמסחר הגלובאלי ולהשתלב בהם. "המשפט מייצר המון הזדמנויות בעולם הגדול, שכן האוריינטציה של התואר במשפטים היא כלל עולמית, אנחנו רואים את המשפט כפלטפורמה וכדרך לפתוח הזדמנויות תעסוקה לא רק בארץ אלא גם בחו"ל", מספר לנו פרופ' יעד רותם, דיקן הפקולטה למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת-גן.

הידע המשפטי הגלובלי מעניק את הכלים הדרושים כדי להפוך לסיפור הצלחה מסחרר. מדובר בלימודים מרתקים, המהווים עבור הסטודנט אתגר אינטלקטואלי כאשר הבונוס העיקרי הוא אפשרויות תעסוקה רבות. תואר זה חיוני עבור מי שמעוניין לפתוח עסק אשר יגרוף הצלחה גלובאלית, וגם עבור מי שרוצה להשתלב בחברה אשר נמצאת מחוץ לגבולות ישראל.

''המשפט מייצר המון הזדמנויות בעולם הגדול''
''המשפט מייצר המון הזדמנויות בעולם הגדול''

התמחויות במשפטים בבריסל פריז ואוקספורד
רעיון המפתח של המכללה האקדמית למשפט ולעסקים ברמת גן הוא "לחשוב גלובלי", ולא לכוון רק לפיתוח הקריירה בישראל, אלא לאפשרויות לעסוק בתחום המשפטים בכל העולם, "אנחנו מכוונים למי שרוצה לעבוד במשרד עורכי-דין בתל-אביב ולייצג בישראל לקוחות זרים, או רוצה לעבוד בחו"ל במשרד עורכי דין, לרבות כזה שייצג לקוחות ישראליים בחו"ל", משתף אותנו פרופ' רותם.

במרכז האקדמי שמים דגש על הפרקטיקה, והתהליכים הגלובליים אינם תיאורטיים אלא מעשיים והסטודנט מקבל את האפשרות ללמוד מאנשי המקצוע הטובים ביותר בחו"ל. "אנחנו מציעים קורסים המתאימים גם לסטודנטים המעוניינים להתנסות בהופעה בבית משפט או בית דין בחו"ל, תחרויות משפטיות שנערכות במדינות אחרות. בנוסף, אנחנו מזמינים מרצים מחו"ל ללמד קורסים מרוכזים, ומאפשרים התמחויות קצרות בחו"ל בברלין ובבריסל, או קורסים מיוחדים כמו זכויות יוצרים באוקספורד או בוררות בינלאומית בפריז", אומר פרופ' רותם.

רגע אחרי שקיבלתם את כל הפרטים על התואר הראשון במשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, והחלטתם שעיסוק בתחום המשפטים מעבר לים מתאים לכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר המרכז האקדמי למשפט ועסקים ולקבל פרטים נוספים על המסלול שיהפוך אתכם לסיפור הצלחה גלובלי.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הסטודנטיאלי? הקליקו פה וכנסו לעמוד הפייסבוק של יורם לימודים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד