072-3300504

4 קורסים שיגרמו לכם לרצות ללמוד שיווק

אחד התחומים החמים ביותר הוא לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק, למה הוא כל כך נחשק ומה הקורסים השונים הנלמדים בו? קראו כאן

13-07-2017 12:44:00

תואר ראשון במנהל עסקים מקנה ידע במגוון רחב של תחומים כמו כלכלה, ניהול, יזמות ועוד. במהלך הלימודים הסטודנטים רוכשים ידע נרחב בעולם העסקים לרבות שיווק, מימון, התנהגות ארגונית וקבלת החלטות בתנאי אי ודאות. לאחר השנה הראשונה בלימודים צריכים הסטודנטים להחליט לאיזה תחום התמחות הם ימשיכו. כמו בהרבה תארים אחרים, גם כאן בשנה הראשונה לתואר תלמדו קורסים כמו מתמטיקה, יסודות החשבונאות, ומבוא לכלכלה, אך החל מהשנה השנייה ללימודים תוכלו כבר לבחור בקורסים ייחודיים לתחום השיווק. בואו לגלות את ארבעת הקורסים המרתקים בלימודי B.A. במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן.

התמחות בשיווק: לימודים פרקטיים על עולם השיווק של היום. צילום: shutterstock
התמחות בשיווק: לימודים פרקטיים על עולם השיווק של היום. צילום: shutterstock

קורס ניהול הפרסום
ההתפתחות הטכנולוגית של העשור האחרון יצרה דרכי פרסום רבים, כאשר כיום, כדי להגיע לצרכן ישנן עשרות פלטפורמות שונות, שכל אחת מהן משמשת כערוץ תקשורת שיווקי שונה. בקורס ניהול הפרסום ילמדו הסטודנטים את מושגי היסוד בתחום, איך ליצור מיתוג מנצח, על דרכי הפרסום והמיתוג של מוצרים שונים, המדיות השונות ומתי להשתמש בכל אחת, כולל כמובן את המדיה הדיגיטלית על שלל גווניה.

אחד היתרונות בקורס זה הוא העובדה שהחומר שהתלמידים לומדים קורה בשטח בכל רגע נתון כך שהשיעורים מלווים בדוגמאות אמיתיות מעולם הפרסום והשיווק. בכל יום נוצרים קמפיינים (מוצלחים ולא מוצלחים) חדשים ומיתוגים שונים, כך שלא חסר מאיפה להביא 'קייס סטאדיס' מעניינים.

קורס שיווק בינלאומי
בשוק מקומי קטן כמו בישראל הרבה עסקים שולחים ידם לעבר הזירה הבינלאומית, אולם לשיווק בינלאומי חוקים משלו. מלבד השפה השונה ישנם עוד המון דברים שיש להכיר כמו: חוקי ייצוא, דרכי הפצה בינלאומיים, משא ומתן בין תרבותי ועוד. סטודנטים בקורס זה יקבלו את הכלים הכלליים הנדרשים על מנת לסחור בשוק הבינלאומי, בהמשך יוכלו להתמחות בשיווק ליעדים ספציפיים כמו סין, הודו, מערב אירופה או ארה''ב. סטודנטים שישתלבו במסלול הלימודים המוצע במרכז האקדמי למשפט ולעסקים, יעברו קורס מרתק על שיווק בסין אותו חייב לעבור כל סטודנט.

תוכנית לימודים עדכנית במיוחד, עם קורס ייעודי לעסקים בסין. צילום: shutterstock
תוכנית לימודים עדכנית במיוחד, עם קורס ייעודי לעסקים בסין. צילום: shutterstock

קורס שיווק בסין
כשמדובר בעסקים ושיווק בפרט אי אפשר היום להתעלם מסין, מדינה עם כלכלה שצומחת במהירות, כוח עבודה זול, וייצוא לכל העולם. כל אלו פותחים הזדמנויות עסקיות רבות היכולות להניב רווח רב לשלל תעשיות, אבל איך עושים את זה נכון? בקורס תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי לסחור, לייבא ולייצא מסין או לסין. מלבד אסטרטגיות לכניסה לשוק חדש ובפרט לשוק הסיני, לומדים הסטודנטים גם על תרבות העסקים הסינית כמו גם כיצד מגשרים על פערי התרבות. במרכז האקדמי למשפט ולעסקים כל מי שלומד BA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק חייב לעבור קורס זה, כאשר בנוסף לשיעורים, זוכים סטודנטים נבחרים לטוס לסין וללמוד הלכה למעשה איך עושים עסקים בסין.

התנהגות צרכנים
מה גורם לאנשים לקנות? ומה גורם להם לחזור לקנות שוב? על שאלות אלו ועוד ישנן המון תאוריות, ניסויים פסיכולוגים, ודוגמאות מאירועים אמתיים הממחישים את דפוס הצריכה ממקומות שונים בעולם. בקורס זה ילמדו הסטודנטים על התהליך אותו עובר הצרכן מרגע החשיפה למוצר ועד לאחר הקניה, מה משפיע עליו, אלו מסרים הוא מעבד, ואיך תהליכי שיווק שונים גורמים לצרכן לקנות, לעיתים מבלי שבכלל יהיה מודע להם (מסרים תת-הכרתיים). מדובר בקורס מרתק במיוחד החושף את הפסיכולוגיה שמאחורי הפרסום.

מתעניינים בשיווק אבל לא מחפשים לעשות תואר? חושבים יותר בכיוון של לימודי תעודה ? מצאו כאן עשרות קורסים שונים בשיווק ופרסום

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד