072-3300504

היום שאחרי: איך בונים קריירה ישר אחרי התואר?

סטודנטים רבים מסיימים את התואר שלהם בציפייה לקריירה נוצצת, בפועל רבים מהם ממשיכים לעבוד בעבודות שלא ממצות את היכולות והידע שלהם. על מנת להמנע מכך יש דבר אחד שצריך לבדוק לפני שנגשים ללימודים, רוצים לדעת עוד? קראו את הכתבה

רעיה קורצר | 23-01-2017 17:09:00

אם אתם רוצים לפתח קריירה עם סיום התואר, כדאי שתדעו שתואר אקדמי כמו גם תכונות אישיות רצויות לשוק התעסוקה הם חשובים וחיוניים, אבל הם לא ממש מבטיחים את הכניסה שלכם לעולם העבודה, מה שאתם צריכים זה ניסיון. מסיבה זו מוסדות לימוד רבים מרימים את הכפפה ומשלבים התמחות מקצועית כבר בשנה הראשונה של הלימודים כדי, שבסיום הלימודים תצאו עם כל הכלים הכי נכונים.איך עושים את זה? איזה מוסד מאפשר זאת ואיך אפשר לצבור ניסיון במקביל לתואר? כל התשובות בכתבה.

לא להתייאש. איך מוצאים עבודה אחרי התואר?
לא להתייאש. איך מוצאים עבודה אחרי התואר?

תואר בעולם דינאמי: איך עושים את זה נכון
אחד מהרגעים המרגשים ביותר בסיום התואר הוא הרגע שבו הסטודנט מסיים את המבחן האחרון שלו ויוצא לטרוף את העולם. אחד הרגעים המאכזבים הוא להבין שכמעט כל מה שלמדת במהלך שלוש שנים הוא פשוט לא מספיק לשוק התעסוקה.

אנו חיים במציאות דינאמית ותזזיתית, זה מתבטא בהרבה תחומים בחיינו ובעיקר בשוק העבודה שדורש מאתנו להיות מולטי טסקרים יותר מאי פעם ולשלוט בתחומי ידע שונים, וכשהתחרות על מקומות העבודה רק גוברת אנחנו חייבים להתאים את עצמנו לדרישות של הארגונים בהם אנו מעוניינים לעבוד.

כשאנחנו מנסים להתקבל לעבודות שונות, לא פעם אנו נתקלים בדרישות שמהוות תנאי סף לכניסה למקום העבודה. אחת מהדרישות הבסיסיות של המעסיקים הפוטנציאליים הוא ניסיון תעסוקתי בתחום המבוקש, שכן, עובדים חסרי ניסיון דורשים משאבים והשקעה רבה יותר בקליטתם למקום העבודה, ואילו מועמדים בעלי ניסיון צפויים להביא איתם למקום העבודה התנהלות ארגונית חדשה, מה שגורם לעובדים שמגיעים ללא נסיון להיות בעמדת נחיתות מול העובדים המנוסים.

המהלך הנכון בדרך לקריירה
המהלך הנכון בדרך לקריירה

מוסדות לימודים שמכינים אותך ליום שאחרי התואר
מגוון מוסדות הלימודים עלו על הגל והשיקו תכניות לימודים אשר מותאמות למציאות התעסוקתית של ימינו. בעוד רבים מהם מתעסקים בעיקר במודלים תיאורטיים, יש מכללות שלקחו את הלימודים צעד אחד קדימה ויצרו תכניות לימודים מעשיות שמכשירות את הסטודנטים ליום שאחרי התואר.

דוגמא אחת למסלול לימודים שמאפשר יציאה לשוק התעסוקה כבר בסיום התואר הוא תואר במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש של הקריה האקדמית אונו. ישנה דרישה גוברת של מקומות תעסוקה למנהלי משאבי אנוש מקצועיים, כאשר הבוגרים שיגיעו עם ניסיון יהיו בנקודת פתיחה טובה יותר מאלו שיגיעו בלי.

אחת מהדרכים לעשות זאת הוא להבטיח התמחות מקצועית כבר בתקופת הלימודים האקדמיים, וזאת על ידי שיתוף פעולה עם החברות גדולות שמוכנות לשלב את הסטודנטים בחברתם להתמקצעות בתחום. הקרייה האקדמית אונו פועלת בשיתוף עם חברת ההשמה אדם מילא למתן הסמכה מקצועית במיון קורות חיים ובניהול ראיון טלפוני.

בנוסף, ישנו שיתוף פעולה עם חברת לוטם למתן הסמכה בניהול הדרכה והסמכה בפיתוח הדרכה. בסוף השנה השלישית מקבלים הסטודנטים הסמכה בניהול מרכזי הערכה והסמכה במיומנויות גיוס עובדים של חברת אדם מילא. כל אלו יבטיחו שהסטודנטים יקבלו את הכלים הטובים ביותר להשתלבות מהירה בתחום ניהול משאבי האנוש, בהצלחה.

להגיע ליעד לפני כולם. מהתואר הזה תצאו מרוצים
להגיע ליעד לפני כולם. מהתואר הזה תצאו מרוצים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד