072-3300504

התואר שהסלבס לא מוותרים עליו

גל גדות חלמה על גלימה של משפטנית הרבה לפני שהיא לבשה את גלימת ה'וונדר וומן' שלה, ורותם סלע צעקה 'אובג'קשן' ממש לפני שכיכבה לצדו של אסי עזר בתכנית הכוכב הבא. הסלבס המקומיים לא מוותרים על התואר במשפטים, בואו לגלות מהי הסיבה לכך

רעיה קורצר | 15-01-2017 18:14:00

תואר במשפטים הוא אחד מהתארים המבוקשים ביותר שיש לעולם האקדמיה התוסס להציע לנו. נדמה כי הביקוש ללימודים אלו נובע מכך שתואר זה משלב באופן מופתי בין ידע תיאורטי למקצוע יוקרתי. בוגרי תואר במשפטים מתהדרים בז'רגון מקצועי מושחז, ידע דיסציפלינרי ייחודי ולא פחות חשוב - הם מסבים גאווה רבה לכל אמא יהודיה.

גם וונדר וומן לא מוותרת על התואר במשפטים, גל גדות
גם וונדר וומן לא מוותרת על התואר במשפטים, גל גדות

התואר שכובש את הביצה המקומית
כולם יודעים שגל גדות היא גאווה ישראלית, עם שלל תפקידים בזירה ההוליוודית ותפקיד ראשי נוצץ בסרט וונדר וומן החדש, גדות נמצאת במסלול המהיר לכבוש את העולם. מה שלא כולם יודעים על הוונדר וומנית הוא העובדה שהיא נרשמה ללימודי משפטים.

הדוגמנית, השחקנית והמנחה רותם סלע הצטיידה גם היא בתואר במשפטים והצטיידה בטייטל נוסף של עורכת דין. סלע הצליחה לתחזק את קריירת הדוגמנות המצליחה שלה תוך כדי הלימודים וההתמחות במשרד עורכי דין, ואף עברה את מבחני הלשכה, עכשיו אתם יכולים לקרוא לה עו"ד רותם סלע.

נדמה כי מגמת הסלבס שמבקשים ללמוד משפטים משתלטת על הביצה המקומית. לא מזמן התבשרנו כי זוכת האח הגדול 5,טהוניה רובל, התחילה את לימודי המשפטים שלה בקריה האקדמית אונו.

רובל, הידועה בלשונה המושחזת, הביעה לא פעם את רצונה להגן על אוכלוסיות נחלשות והבינה מהר מאוד שהדרך הטובה ביותר למצות את הפוטנציאל שלה הוא לימודי המשפטים בקריה האקדמית אונו. גם כוכבת הריאלטי מרינה קבישר יצאה משורתיה של אותה פקולטה, קבישר החליפה את הבגד ים הקטנטן שאותו לבשה בתכנית בחליפת חצאית מחויטת והתייצבה בבית המשפט.

גם בגזרת מלכות היופי נרשם הביקוש ללימודי משפטים, שכן מלכת היופי במיל' סיוון קליין הוסיפה תואר נוסף לרזומה רק שהפעם מדובר בתואר במשפטים, ומיס עולם לינור אברג'ל כבר שכחה איך נשמע השם שלה ללא הטייטל עו"ד.

תקראו לה עו"ד רותם סלע
תקראו לה עו"ד רותם סלע

תואר יוקרתי שניתן לשלב עם קריירה נוצצת
מי שמחליט ללמוד משפטים עושה זאת בידיעה כי הלימודים הם קשים ותובעניים, אך הידיעה הזו לא מונעת גם מאנשים שנמצאים בשיא הקריירה שלהם להשקיע מזמנם על מנת להרוויח את הידע החיוני הזה.

רותם סלע וגל גדות נרשמו ללימודי המשפטים בשיא הקריירה שלהן, וגם אתם יכולים. פרופסור יובל אלבשן, דיקן הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו, הסביר לנו כיצד ניתן ללמוד תואר ראשון במשפטים מבלי לוותר על הקריירה. "ידע משפטי הוא ידע חשוב לכל אחד, תואר במשפטים בקריה האקדמית אונו בנוי בצורה נוחה כך שיהיה אפשרי ללמוד בערבים ובימי שישי", הוא אומר.

תוכנית הלימודים מאפשרת לסטודנטים לרכוש את הכלים והידע הרלוונטי מבלי לפגוע בעבודה או בתחום בו הם עוסקים במקביל, "חלק מהמשימה שלנו הוא להנגיש את המקצוע הזה דרך התאמת שעות הלימוד", מציין אלבשן.

משלבת קריירה נוצצת עם לימודי משפטים בקריירה האקדמית אונו, טהוניה רובל
משלבת קריירה נוצצת עם לימודי משפטים בקריירה האקדמית אונו, טהוניה רובל

אז למה חשוב שיהיה לך תואר במשפטים?
נדמה כי לימודי משפטים עונים על הצורך לעצמאות, אנשים בעלי מקצועות דינאמיים רוצים להבטיח כי זכויותיהם ישמרו בכל עת ללא צורך בייעוץ משפטי תכוף. תואר במשפטים מאפשר מודעות עמוקה לזכויות הפרט, מעלה את הבטחון העצמי ומגדיל את מרחב התמרון בעולם הדינאמי שלנו.

"בחברה הישראלית, המשפט הוא לא מותרות אלא כוח הישרדותי, מדובר בתואר שנותן כלים להתמודדות. גם אנשים מועצמים, רהוטי דיבור וחדי מחשבה זקוקים לארגז הכלים המשפטי שמגדיל את מגוון האפשרויות שעומדות בפניהם", מדגיש אלבשן על החשיבות של לימודי משפטים.

אנשים שבוחרים ללמוד תואר ראשון במשפטים מרוויחים, ולא רק תואר אקדמאי יוקרתי וטייטל שכל אמא פולנייה חושקת עבור הבן שלה, אלא גם ידע נרחב שיעזור להם בכמעט כל תחום שהם יבחרו לעסוק.

צורך נוסף שעליו עונים לימודי המשפטים הוא הצורך לבטחון תעסוקתי. מקצועות הקשורים לתחום המשפט מספקים רשת בטחון עבור אנשים שעתידם המקצועי לוטה בערפל. כאשר מדובר באור הזרקורים, החשש התמידי הוא שביום מן הימים הוא יכבה. גם אם זה יקרה תמיד טוב שיש טייטל נוצץ בשרוול על מנת להתחיל את החיים גם אחרי שהתהילה תחלוף, התואר הראשון במשפטים מאפשר את הנחת ליום שאחרי.

גם מיס עולם לא ויתרה על תואר במשפטים, לינור אברג'יל
גם מיס עולם לא ויתרה על תואר במשפטים, לינור אברג'יל
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד