072-3300504

תואר בחינוך: לשנות את פני החברה הישראלית

תמיד הרגשתם מובילים ומנהיגים? חשוב לכם לשנות ולהשפיע על החברה הישראלית? הגעתם למקום הנכון. מכללת אחוה מציעה מסלול לימודים לתואר ראשון בחינוך בו תקבלו ידע, כלים ומיומנויות ותוכשרו להיות מורים משפיעים ומעורבים

רחל ויינר | 12-09-2016 14:44:00

חשיבות תחום החינוך וההוראה בישראל, הצורך בשיפור וחיזוק החברה הישראלית ונחיצותם של מחנכים ערכיים ומשפיעים אינם מוטלים בספק. בשל כך, בשנה האחרונה מקדם משרד החינוך תכנית לאומית לחיזוק תחומי הליבה בבתי הספר והדרישה למורים איכותיים ומובילים עולה. אם אתם רוצים להיות מאלה שמובילים, משנים ומשפיעים - נראה שלימודי תואר ראשון בחינוך של המכללה האקדמית אחוה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

להכשיר את מורי העתיד בצורה המיטבית, המכללה האקדמית אחוה
להכשיר את מורי העתיד בצורה המיטבית, המכללה האקדמית אחוה

טיפוח מורי עתיד איכותיים וערכיים
המכללה האקדמית אחוה לוקחת על עצמה את הובלת לימודי החינוך וההוראה בישראל וטיפוח של מורי העתיד. הלימודים בבית הספר לחינוך במכללת אחוה מכשירים את מורי העתיד במהלך ארבע שנים של לימודים אקדמיים.

בתוך כך, קיימת תכנית 'מצוינים בחינוך'- תכנית תלת שנתית במימון מלא של שכר לימוד ובתוספת מלגת קיום, המזמינה מועמדים מצוינים עם נתוני קבלה גבוהים.

באוגוסט שעבר החל שר החינוך נפתלי בנט לקדם את התוכנית הלאומית לחיזוק לימודי מתמטיקה ואנגלית, והדרישה למורים במקצועות הללו עלתה מאז ועדיין עולה באופן תמידי.

המכללה מציעה מסלול להכשרת אקדמאים להוראה המקנה ללומדים ידע, כלים ומיומנויות הוראה ברמה מקצועית ואקדמית גבוהה עם התמחות גם במקצועות המבוקשים על ידי משרד החינוך.

לעצב את דור העתיד, תואר בחינוך
לעצב את דור העתיד, תואר בחינוך

עבודה מעשית המפיקה תוצאות מרשימות
יתרון מהותי וייחודי של בית הספר לחינוך במכללה האקדמית אחוה הוא תחום העבודה המעשית. כבר מהשנה הראשונה בלימודים הסטודנטים נוכחים בבתי הספר ומלמדים בפועל, תוך ליווי צמוד של מדריך פדגוגי.

והתוצאות בהחלט מרשימות: בסופו של יום, העובדות מדברות בעד עצמן וניתן להבחין בנתון המרשים - 90 אחוזים מבוגרי בית הספר לחינוך במכללה האקדמית אחוה עוסקים בהוראה.

הכנה לתפקיד המחנך והענקת אופק מקצועי
ד"ר יעל פישר, ראש בית הספר לתארים מתקדמים במכללה מסבירה, "במכללה פועל בית ספר לתארים מתקדמים, והחשיבות במבנה המשולב היא בעובדה שהוא מעניק אופק מקצועי עתידי. סטודנט צעיר שמתחיל את לימודיו מתקשה לראות את האופק המקצועי שלו. אנו מאפשרים לו לראות אותו שלב אחר שלב".

הוראה היא שליחות בעלת חשיבות עצומה ועצם הבחירה בלימודי חינוך והוראה הופכת את הסטודנט לאדם משפיע. כמו כן, מורים איכותיים הם מצרך מבוקש, לא רק בבתי הספר אלא בכל תחומי החינוך ואלו המשיקים לו. מסיבה זו חשוב ללמוד במקום איכותי אשר משורותיו יוצאים מורים מצויינים.

ראש בית הספר לחינוך במכללה האקדמית אחוה, ד"ר ראיסה גוברמן מסכמת, "תכניות הלימוד שלנו נועדות לפתח את הידע והמיומנויות של המורה לעתיד, ובד בבד להעצים את אישיותו ולהכינו לתפקידו כמחנך מעורב ומשפיע".

הוראה היא שליחות בעלת חשיבות עצומה
הוראה היא שליחות בעלת חשיבות עצומה

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הסטודנטים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של יורם לימודים ותהיו הראשונים לדעת

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד