072-3300504

איך מוצאים זוגיות בקמפוס?

אנשים אומרים שהכי קל למצוא זוגיות בקמפוס, גם אם זה נכון יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב. בואו לגלות איך להעלות את הסיכויים למצוא אהבה על ספסל הלימודים

02-11-2015 18:07:00

לימודים אקדמיים זאת אולי תקופה אינטנסיבית ולחוצה, אבל יחד עם זאת זו הזדמנות טובה למצוא זוגיות. אם כך, איך תעלו את הסיכויים למצוא אהבה בכותלי הקמפוס?

תומר קורון, מורה דרך לתקשורת רומנטית וציפי נחשון, יועצת זוגית ומשפחתית, נותנים לכם טיפים חמים ומגלים לך את סוד האהבה בלימודים.

>> מחפשים אהבה? היכנסו לאינבוקס קיופיד ומצאו את החצי השני

הופעה חיצונית: כל מה שחשוב לדעת
הדבר הראשון שאנשים לרוב רואים כשהם מסתכלים לכיוונכם, זאת ההופעה החיצונית שלכם, ולכן חשוב להשקיע מחשבה לפני שסוגרים את הארון ויוצאים מהבית.

פרטי לבוש יכולים לומר הרבה דברים עליכם ואף להשפיע על הרושם הראשוני, ולכן חשוב לשמור על הופעה נקייה ומכובדת.

"חשוב להיות אסתטיים ולא לקום בבוקר ולשים טרנינג ונעלי ספורט כאלו יוצאים להליכה או לחדר הכושר, לכבד את המקום ואת עצמך", אומרת נחשון.

עם זאת, מי שרוצה לבלוט על פני האחר ולמשוך תשומת לב, לא צריך להקפיד רק על הופעה מכובדת, אלא להשקיע מחשבה בבגדים שהוא לובש, או באביזרים נלווים כמו כובע, שרשרת, סיכה או תיק.

"זה יכול להיות מישהו טבעוני שילבש חולצה או יספר על הזהות דרך הבגדים שלו ויפגין זאת החוצה", מסביר קורון, "זאת הדרך הכי קלה ופשוטה להבליט את עצמנו, כי רובנו קוראים את המפה החיצונית הרבה יותר קל מאשר את פנים האדם".

חשוב לשים לב להופעה החיצונית
חשוב לשים לב להופעה החיצונית

מקומות שאפשר להכיר בקמפוס
יש הרבה מקומות בהם אפשר למצוא את החצי השני, בין אם זה בקפיטריה, בספרייה או סתם על מדשאות הקמפוס, אבל חוץ מהמקומות שכולם מכירים, ישנם מקומות נוספים שיעלו את הסיכויים למצוא אהבה.

בכל קמפוס יש סטודנטים פעילים שכולם שומעים או מכירים אותם, וככל שהם יעשו יותר, כך החשיפה שלהם תגדל, ואם הם מחפשים זוגיות אז הם מעלים להם גם את הסיכוי למצוא אהבה.

מסיבה זו נחשון ממליצה לסטודנטים להיות פעילים באירועים סטודנטיאליים, "ככל שאזום, אשתף, אהיה בפעילויות ולא אחבא אל הכלים, כך אגדיל את הסיכויים שיראו וישמעו אותי ואת מה שיש לי להגיד".

במידה ומצאתם מישהו שמוצא חן בעיניכם, תוכלו לקחת קורס בחירה זהה וכך להגדיל את הסיכויים שתפגשו, ואף ליצור תחום עניין משותף.

משפטי פתיחה בקמפוס
הצעד הראשוני לפעמים יכול להיות הקשה ביותר, לא תמיד יודעים מה להגיד או שלא מוצאים את הדרך לפתוח שיחה, אבל דווקא על ספסל הלימודים יש כל כך הרבה משפטי פתיחה שאפשר להשתמש בהם.

סטודנטים יכולים ללמוד יחד למבחנים, לשבת יחד בהפסקות, לאכול יחד או בכלל להגיע יחד לקמפוס, אבל מה עושים אחרים שאין להם אינטרקציה נוספת מלבד העובדה שהם לומדים באותו המקום?

אחת הדרכים היא להסתכל על אותו האדם בו אנו מעוניינים, ולשאול אותו שאלה אותנטית שבאמת רוצים לדעת אותה, כמו 'איפה קנית את הסיכה שיש לך על התיק?'. "אם נפתח בשאלה שמעניינת אותנו ולא 'סליחה, מה השעה?' שמיד מרגישים לא אותנטיים, יש סיכוי גבוה שזה ישבור את הקרח ויעבוד כי זה אותנטי", אומר קורון.

דרך נוספת עליה ממליץ קורון היא לספר על עצמכם משהו ולחשוף את עצמכם, מבלי שהצד השני פנה אליכם, לדוגמא 'ראיתי אותך לפני שניה והרגשתי רצון לדבר איתך ועוד לא תכננתי מה לומר לך'.

"זה דורש אומץ וביטחון וכך גם סיכויי ההצלחה גבוהים", מדגיש קורון, "בני אדם אוהבים ומעריכים כשמישהו נחשף בפניהם, גם אם הם שופטים את זה, אנחנו מעריכים מישהו שמסוגל לחשוף את עצמו בפני אדם זר".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד