072-3300504

יאללה תרימו: מסיבת הדירה המושלמת

כשזה מגיע לעוד ערב פנוי של סטודנטים, לא באמת צריך סיבה למסיבה כדי להרים מסיבת דירה מפוצצת. כדי לעשות את זה טוב, קבלו את חוקי הברזל למסיבת דירה פר אקסלאנס

08-09-2015 12:50:00

מדי סוף שבוע ולעיתים גם ביום חול זה קורה, עשרות סטודנטים מפקולטות שונות מגיעים מצוידים באלכוהול וטונות של אנרגיות למסיבת הדירה הקרובה לביתם וחיים את הסצנה הכי סטודנטיאלית שיש.

ובכן, אם גם אתם מתכננים להרים אחת כזו והמטרה היא כמובן שלא יפסיקו לדבר עליה, כדי שתפנימו כמה חוקי ברזל רגע לפני שהמשטרה דופקת בדלת.

מסיבת נושא
אז נכון שמסיבת דירה רווית אלכוהול, סטודנטים ומוזיקה מקפיצה נשמעת טוב, אבל למה לא לשדרג אם אפשר? בחרו קונספט מגניב שיעטוף את המסיבה שלכם באווירה קצת אחרת והתחילו להפיץ אותו להמונים.

ממסיבת תחפושות, קרבנות אופנה, חזרה לשנות ה-60,70,80 או מסיבת רמזור (תפוסים באדום, תחילת קשר בכתום ורווקים בירוק).

תמיד צריך עוד: אלכוהול
זוכרים את הקלישאה החרושה מהצבא: 'אם יש ספק, אין ספק'? ובכן, גם במקרה של אלכוהול במסיבות דירה, מדובר בחוק ברזל ולכן זכרו שתמיד אבל תמיד צריך עוד.

סנריו נוסף שנופלים בו במסיבות הדירה הוא סוגי האלכוהול, שכן כולם נוהגים להביא את אותו דבר.

לכן, כדי שלא תמצאו את עצמכם פורקים רק שישיות בירה במהלך הערב, בפעם הבאה ששואלים אתכם איזה אלכוהול להביא, הימנעו מהתשובה: 'אלכוהול' ונסו להיות קצת יותר ספציפיים.

שכנים מגן עדן
מטפחים קשר טוב עם השכנים שלכם? ראו זאת כהבטחה למסיבה מוצלחת. ואם עד עכשיו לא הספקתם להתחנף, דעו כי זה בדיוק הזמן.

נסו להבין מהם האם מתוכננת נסיעה לחו"ל בקרוב, ואם לא - עדכנו אותם כי 'מפגש חברים' על הפרק ואתם מבקשים את סבלנותם היקרה. בכל זאת, גם הם צריכים להיערך לחורבן הבית.

מאסט: די.ג'יי אסרטיבי
הנטייה של סטודנטים שחושבים שהם מבינים במוזיקה להשתלט על העמדה בחוסר מודעות ולנגן שירים שאף אחד לא מזהה, אוטומטית מכבה את המסיבה.

אז כדי שלא תגיעו למצבים כאלו, חובה לבחור חבר אסרטיבי, שינגן פלייליסט מרים, בדציבלים גבוהים או בקיצור שלא יאפשר לאף אחד מהחוגגים לנוח.

התפקיד שלכם בסיפור הזה הוא רק לדאוג שהמטען של הלפטופ ימצא בקרבת מקום.

יורדים לבר הכי קרוב
כמארגני המסיבה, אתם אף פעם לא יודעים כיצד הערב הולך להסתיים. אז למקרה שהמסיבה יוצאת מכלל שליטה והזמנה של 50 סטודנטים הפכה בין רגע ל-150 שיכורים שמפרקים לכם את הדירה, טוב שיש בר או מועדון במרחק הליכה שיוכל להכיל את הטירוף המשתולל.

פרופס עושה שמח
גימיקים זולים ופרופס צבעוני תמיד מצליחים להרים את האווירה ולכן לפני שאתם מתחילים לחגוג, תתארגנו על כמה שרשראות הוואי צבעוניות, משקפיים זוהרים, כובעים מקושקשים ובועות סבון שעושים בעיקר כיף.

כלל ברזל: הימנעו מאקדחי קונפטי, אתם לא רוצים את התפזורת המנצנצת הזו על רצפת הדירה שלכם. צאו לדרך, מעכשיו אתם מוסמכים לעשות שמח.

הכיף רק מתחיל
הכיף רק מתחיל
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד