072-3300504

למה הסטודנטים באונו לא יגיעו ליום הסטודנט?

יום הסטודנט של הקריה האקדמית אונו מגיע לסטודנטים במוסד בטיימינג הכי גרוע - יום לפני מבחן. הסטודנטים כועסים ומוחים על חוסר ההתחשבות ולא ידוע אם יגיעו בכלל לאירוע. האגודה: יש מספיק מועדים לכל בחינה

26-05-2015 16:01:00

אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו פרסמה רק בימים האחרונים את המועד הסופי ליום הסטודנט של המוסד. התאריך נקבע ליום חמישי, ה- 11.6.15, אולם מסתבר כי עבור סטודנטים רבים במכללה מדובר ביום לפני בחינה חשובה, מה שלא יאפשר להם להגיע לאירוע.

הסטודנטים מצידם, שכועסים על הבחירה ביום הזה, צפויים להדיר עצמם מהאירוע וטוענים כי מדובר בחוסר התחשבות מצד הגוף הסטודנטיאלי שאמור לדאוג להם יותר מכל.

האם הסטודנטים יגיעו לראות את משה פרץ?
האם הסטודנטים יגיעו לראות את משה פרץ?

"זאת אטימות שאי אפשר להבין אותה"
"האגודה עשתה את יום הסטודנט רק כדי לסמן וי", אומר ארז (25) סטודנט למנהל עסקים שניגש למחרת יום הסטודנט למבחן בניהול מותגים.

"זאת אטימות שאי אפשר להבין אותה", אומר לביא אבוקסיס (26) סטודנט ללימודי משפטים, שניגש למחרת יום הסטודנט למבחן בדיני מיסים. "הייתי מצפה מהאגודה שתתארגן על זה מראש, אני מרגיש שיש פה שכונתיות שמודיעים מאוחר ושהתאריך לא נוח ולא רלוונטי", הוא מוסיף.

תאריך יום הסטודנט פורסם לפני כעשרה ימים באתר האגודה, כאשר לדברי הסטודנטים האירוע צפוי להתאחד עם המסלול האקדמי המכללה למנהל. "זה שיתוף פעולה יפה", אומרת נעמה (23, שם בדוי), סטודנטית למנהל עסקים, "אבל הייתי מצפה שזה יהיה מותאם לסטודנטים במכללה".

הסטודטים לא יכולים לבוא
הסטודטים לא יכולים לבוא

"אנחנו משלמים ולא נהנים משום דבר"
הבחירה דווקא ביום במהלך תקופת המבחנים, עורר את זעמם של סטודנטים רבים שכתבו בפייסבוק של האגודה כי "איזה יופי שיש לכולם יום אחרי מבחן", "טוב שנזכרתם לעשות על תקופת המבחנים שלנו", "חבל שלא מתחשבים בלוח המבחנים" ועוד.

"אם עושים יום סטודנט אז מינימום לבדוק, זה לא מבחנים של חלק (מהסטודנטים, ה.נ), אלא זה מתחיל לכולם", מוסיף אבוקסיס, "יש כשל במערכת שגורם לאלתורים".

"התקופה שלי כסטודנט צריכה להיות הכי יפה שיש וצר לי שכדי ליהנות מיום הסטודנט, אני צריך ללכת לימי סטודנט של מוסדות אחרים במקום ליהנות עם החברים שלי", משתף ארז.

"זה זלזול כי אנחנו משלמים ולא נהנים משום דבר, אז למה אנחנו צריכים לשלם?, אומרת נעמה, "להערכתי יותר מחצי לא יגיעו או אפילו יותר כי כולם בתקופת מבחנים שמתחילה השבוע".

"זה אמור להיות משהו כיף", היא מוסיפה, "זה משהו שקורה בכל מוסדות החינוך ודווקא אצלנו זה יוצא על תקופת המבחנים, אז למה אתם עושים את זה?"

תגובות הסטודנטים לפרסום יום הסטודנט
תגובות הסטודנטים לפרסום יום הסטודנט

"האגודה מתנהלת בצורה לא תקינה"
זו לא הפעם הראשונה שיש התנגחויות בין התלמידים במכללה לאגודת הסטודנטים שלה ומערכת היחסים בין שני הגורמים ידעה עליות ומורדות לאורך כל השנה האחרונה.

בתחילת החודש הפגינו סטודנטים מהמכללה במטרה לשנות את המציאות הקיימת ולהשפיע על המתרחש באגודה. "אני חושב שיום הסטודנט זה סימפטום", אומר ארז, "הסטודנטים לא מרגישים את האגודה".

"מתחילת השנה לא קרה כלום, גם כשהיה פתיחת שנה לא ידענו על זה", מספרת נעמה, "גילינו על זה כמה ימים אחרי כשהם העלו תמונות".

"האגודה מתנהלת בצורה לא תקינה", מציין אבוקסיס, "הם מקדמים את האינטרסים שלהם לפני שהם מקדמים את של הסטודנטים".

הסטודנטים הפגינו כבר בתחילת החודש
הסטודנטים הפגינו כבר בתחילת החודש

תגובת אגודת הסטודנטים של הקריה האקדמית אונו
"אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו מקיימת בשנתיים האחרונות, 'יום סטודנט ארצי' בשיתוף פעולה ובמקביל למספר מוסדות אקדמיים גדולים נוספים בארץ.

"כדי לאפשר לכלל הסטודנטים להשתתף באירועי יום הסטודנט, בקריה האקדמית אונו מוצעים לכל סטודנט שלושה מועדי בחינה בכל קורס ובכל מבחן כך שישנו מרחב תמרון המסייע להם בתקופה זו. זאת בניגוד למרבית מוסדות אחרים אשר מעניקים רק שני מועדי בחינה.

"יתרה מזאת סטודנט אשר בחר להגיע ליום הסטודנט ולא מצא שני מועדי בחינה חלופיים רשאי לפנות לוועדה לענייני הסטודנטים לקביעת תאריך נוסף בכפוף לנסיבות.

לסיכום, הקריה מאפשרת לכל סטודנט לבנות לעצמו את מערכת הבחינות בצורה שתאפשר לו ליהנות גם מאירוע יום הסטודנט".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד