072-3300504

שאלת מיליון הדולר: איך למצוא אהבה?

אנשים תוהים לעצמם היכן מסתתר החצי השני שלהם? במקום להמשיך לתהות, הגיע הזמן להתחיל לעשות. מוכנים? כל השלבים שיובילו אתכם לעבר החצי השני

16-04-2015 14:41:00

יש אנשים שיגידו לכם שכדי למצוא אהבה צריך ממש לעבוד בזה, בדיוק כמו שעושים כשמחפשים עבודה. אם כך, מה הם השלבים למציאת החצי השני? ובכן, עם כל המורכבות שבשאלה, ישנם כמה שלבים שיובילו אתכם כמה שיותר מהר ויעזרו לכם למצוא אהבה.

אסתה ברודצקי קאופמן, מאמנת אישית לזוגיות, מפרטת מה הם השלבים ונותנת כמה טיפים שיקרבו אתכם לאהבה.

>> פרסומת: דרך טובה למצוא אהבה - אינבוקס קיופיד, אתר ההיכרויות החדש בפייסבוק

הגיע הזמן למצוא אהבה
הגיע הזמן למצוא אהבה

להבין מה אתם מחפשים בחצי השני
כשמחפשים אהבה, חשוב להבין איזה סוג מערכת יחסים רוצים ומה מחפשים שיהיה בבן הזוג. ברגע שיודעים לענות על השאלה הזו, הדרך מתקצרת ונהיית ברורה יותר.

"עד גיל 25 המטרה היא להתנסות בקשרים, לאמן את השריר ולהבין איך זה עובד", אומרת ברודצקי קאופמן. לאחר מכן, ניתן להבין אילו תכונות חשוב לנו שהיו בבן או בת הזוג, מה ואיזה טיפוס אנחנו מחפשים.

לחפש במקומות הנכונים
אחרי שיודעים מה חשוב לנו שיהיה בבן הזוג, צריך לדעת להסתובב ולחפש אותו במקומות הנכונים ולהיות בכמה שיותר אירועים ואזורים בהם בן הזוג העתידי יכול להסתובב.

"אם לדוגמא אני מחפשת בחור עם שאיפות אקדמיות, אז אסתובב במקומות בילוי שנמצאים בהם סטודנטים. אשב יותר בבתי הקפה באוניברסיטה, בספרייה או בבריכה של הקמפוס", מסבירה ברודצקי קאופמן.

איזה מן בחור את מחפשת?
איזה מן בחור את מחפשת?

לשדר עניין ואופטימיות
רוח טובה ואופטימיות נעימה הם מתכון מבטיח למציאת האהבה, שכן אנשים אוהבים להיות בסביבה של אנשים שמחים, או לפחות כאלה שאינם מדוכאים וממורמרים כל היום.

"חשוב להסתובב עם חיוך וסבר פנים יפות, שייתן את ההרגשה שיש מצב רוח טוב והכל סביבנו בסדר", מייעצת ברודצקי קאופמן.

כמו כן, היא ממליצה "לא לפחד לפתוח בשיחה עם אנשים זרים בסביבה", שכן כך הסבירות למצוא אהבה גדלה.

לקבל את עצמכם ולהיות רגועים
אחד הדברים החשובים זה לדעת לאהוב את מי שאתם ומה שיש לכם להציע. כשתאהבו את עצמכם, גם לסביבה יהיה יותר קל ומהיר לאהוב אתכם.

"לחבב את עצמכם, לא להיות בביקורת עצמית ולהיות רגועים", היא אומרת, "אנשים מחפשים את קרבתם של אנשים בעיקר בגלל האנרגיות שהם משדרים. ברגע שהאנרגיות הן טובות, לא משנה מה עוד יש לכם להציע, אנשים ירצו להיות אתכם".

שכולם ידעו, אני מחפש אהבה
כשמדברים עם אנשים, חברים או מכרים, מומלץ להשחיל את העובדה שאתם מחפשים אהבה. "הרבה פעמים אנשים משדרים 'עסקים כרגיל', שהכל בסדר ושהם לא מחפשים, וחבל, כי בזמן הזה אנשים יכולו לסדר או להכיר", מסבירה ברודצקי קאופמן.

חשוב שתשדרו לחברים ביטחון כדי שהם לא יחששו לסדר לכם דייט,. אחרי הכל, קונספט החברים-מכירים-חברים-לחברים מוכיח את עצמו בהרבה מאוד מקרים.

מי חושש מאתרי היכרויות?
יש אנשים שלא מוכנים לשמוע על אתרי היכרויות וחוששים מהצעד הזה, אך בכמה וכמה מקרים אתרי היכרויות התגלו כהצלחה לא קטנה, במיוחד בתקופה הנוכחית, שזו ממש לא בושה להיות באתר היכרויות.

"אם למישהו יש רתיעה, אני לא ממליצה להיכנס ללא הדרכה מתאימה", אומרת ברודצקי קאופמן, "אחרת נתפסים לקונספטים מעכבים והתוצאות יהיו בהתאם. במציאות, אתרי היכרויות זה כלי נהדר ויש לו הרבה מה להציע".

להיכנס למסגרת וליצור קשרים
אם אתם עובדים במקום עבודה מסודר, לומדים או הולכים למקום קבוע כמו מכון כושר, זה מעולה. עם זאת, צריך לדעת ליצור קשרים עם אנשים אחרים ולרקום חברויות, ולא להסתגר עם עצמכם.

אם מדובר במקום עבודה, ברודצקי קאופמן ממליצה "לצאת לפינת קפה, ליצור קשרים מעניינים ולנהל את האינטרסים של העבודה ושל החיים האישיים במקביל".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד