072-3300504

מעבדות לחירות: לא לבזבז את חופשת הפסח

לאחר סמסטר מתיש, תקופת מבחנים וניקיונות מפרכים, הגיע הזמן לנצל את חופשת הפסח לטובת פאן טהור, רגע לפני שהיא מתחילה - קבלו רעיונות איך להעביר את הימים

22-03-2015 14:05:00

אם היו מודיעים לכם ככה סתם שזכיתם בברייק מהלימודים למשך 13 ימים רצופים, בהם תוכלו לעשות כל אבל כל מה שבא לכם, הייתם מאמינים?

החדשות החמות הן שזה אכן קורה ותודה לבני ישראל שסידרו את החופשה הכי שווה מבין כל חגי ישראל. אז מה אתם הולכים לעשות בזמן האבוד? עד שתיסגרו על לו"ז צפוף, קבלו מספר רעיונות להעביר בשיא הכיף את החופשה של חג הפסח.

טוב מדי כדי להיות אמיתי, חופשה בת 13 ימים
טוב מדי כדי להיות אמיתי, חופשה בת 13 ימים

טוסו לחו"ל
כידוע, רוב עם ישראל אוהב לנצל את חופשת הפסח ולטוס ליעדים נבחרים בעיקר בתקופה של חול המועד, כך שאם תכננתם לטוס עם כמה חברים מהתואר, זה בדיוק הזמן למצוא דיל מבטיח, לכרטס ולסגור.

קחו בחשבון שעלויות הטיסה יקרות הרבה יותר משאר חודשי השנה, מה שאומר שתצטרכו להתפשר על היעד בכדי להוזיל את החופשה בצורה משמעותית. וכן, גם חופשה בפראג או בודפשט יכולה להיות סופר אטרקטיבית.

חופשה בישראל
לאחר שנחשפתם למחירי הטיסות בפסח והבנתם שהתקציב הנוכחי לא בדיוק מאפשר לכם להגשים את חופשת החלומות, אל תמהרו להתבאס ולהספיד את החופשה. תמיד תוכלו לארגן נופש מקומי ולהדרים לאילת במחיר שפוי. כל שעליכם לעשות הוא לארגן נסיעת חברים, לגייס רכב עם דלקן ולסגור שני לילות במלון חצי פנסיון.

ואם אילת היא לא בדיוק הקטע שלכם, שדרגו את ימי החופשה לטיול רגלי בצפון או בדרום, בסגנון הישן והטוב: ביום מסלולים ובערב על האש עם חברים.

זמן משפחה
בתוך כל העומס והלחץ שסבב סביבכם בתקופת המבחנים וההגשות, נזכרתם פתאום שיש לכם אחיינים? קבלו ח.ח אך כמובן שמתנות לחג זה לא מספיק.

עליכם להבין שהגיע שלב הפיצויים והתשלום העיקרי בסיפור הזה הוא בעיקר זמן. הקדישו אותו למשפחה ובעיקר לאחיינים שלכם. זה הזמן לקחת אותם להצגות, הפעלות, סדנאות ולהזכיר להם שלפני שחזרתם ללמוד, הייתם הדודים האהובים עליהם.

סוף סוף: מרתון סדרות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם מנותקים במהלך שיחות נלהבות על גאונות סדרות מופת ולא הצלחתם להבין דבר? בשעה טובה הגיעה החופשה בה תוכלו לשבת מול המסך ולהבין על מה כולם מדברים.

מסדרות כמו: 'שובר שורות', 'משחקי הכס', 'בית הקלפים', 'המתים המהלכים' ועד לישראליות כמו: 'זגורי אימפריה' או 'פאודה', תוכלו להשלים את כל הפערים ולהגיע לקמפוס נכונים ומעודכנים.

מי בא לים?
נכון שבמהלך כל הרצאה משעממת, המקום היחידי שעליו פנטזתם היה חוף הים? ובכן הגיע הזמן להגשים את החלום ובגדול. הפכו את הים ללוקיישן המרכזי של החופשה, הצטיידו בעיתונים, מחצלות, מטקות, בירות וחברים טובים והתנחלו כל יום בחוף אחר. לאחר סקר החופים הגדול, תוכלו לבחור את חוף הבית שלכם לחודשי הקיץ הקרבים.

קצת תרבות
כמו בכל שנה, חג הפסח תמיד מביא איתו פסטיבלים שונים, הופעות מחול, מופעי רחוב, תערוכות עיצוב והצגות חדשות, או בקיצור מדובר בחג התרבות.

אז אם עד עכשיו לא מצאתם את הזמן המתאים במהלך הסמסטר ללכת לתערוכה שתמיד רציתם, זו ההזמנות להעניק קצת תרבות לנפש.

התעדכנו במהלך החופשה היכן מתקיים המופע או התערוכה הכי שווה ונסו להכניס בלוח הזמנים הצפוף שלכם, לפחות יום תרבות אחד שמשלב את אלו.

השלמת פערים
עם כל הצער שבדבר, חופשת הפסח יכולה להיות גם הזדמנות מצוינת לצמצום פערים בלימודי התואר. כך שאם התחלתם קורס סטטיסטיקה והרגשתם אבודים בתוך מסה של חומר, תמיד תוכלו לעבור במהלך החופשה על מאמרים ולנסות להדביק את קצב הלימוד. ככה לפחות תרגישו שהרווחתם אותה ביושר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד