072-3300504

החיסרון הגדול בזוגיות: הזנחה עצמית

זוגיות מעוררת הרבה מאוד דברים חיובים, אבל באותה מידה היא גם גורמת להזנחה. חברים? יציאות? בילויים? נשמע יותר כמו סיסמא של רווקים. כל הנפילות שלכם כשאתם בזוגיות

11-03-2015 15:00:00

החיים מתחלקים לשניים, חיי הרווקות וחיי הזוגיות, כאשר כל עוד לא מצאתם את האחד אתם תמיד יותר מבלים, משתכרים, מטפחים ודואגים לעצמכם, אולם מרגע שנמצאה האהבה מתחילה ההזנחה. לא מאמינים? קבלו הוכחה.

הבילוי הכי פרוע הוא על הספה
למה צריך לצאת כשאפשר לעשות הכל מהבית? לראות סרט הכי נוח על הספה, אלכוהול יותר זול בבית ומסיבה זה לחלשים.

כשהייתם רווקים לא ידעתם איפה ייגמר הערב, ועכשיו? מתחיל ונגמר בשקע האהוב עליכם בספה, לצד הפירורים שכבר נכנסו בין החריצים שלה והשלט שמכניס לכם טיפת עניין לחיים.

זה רק אנחנו והמסך, צריך יותר מזה?
זה רק אנחנו והמסך, צריך יותר מזה?

ארוחה אצל ההורים? לא, השבוע אנחנו אצלה
כשאתם רווקים אתם עושים כל מה שרק מתחשק לכם, נוסעים להורים, אוכלים, נרדמים ולפעמים גם מבלים שם ימים שלמים.

כשנכנסים לזוגיות, מכניסים לחיים משפחה חדשה של החצי השני וכידוע, כל זמן שאתם מבלים אצל ההורים שלכם, תאלצו לבלות פי שניים גם אצל השניים. מהר מאוד הזמן עם ההורים הופך לקצוב ומוגבל, "מצטער, השבוע אנחנו אצלה".

חברים? שכחתי מהם בכלל
זוכרים את הימים הטובים שישבתם מדיי ערב עם החברים הטובים ולא הפסקתם להריץ צחוקים על אחרים? איפה הם? לא הימים, החברים? אין לכם מושג, הא?

זה מתחיל בחבר הראשון שכולם כועסים עליו שהוא עם החברה ונגמר בחבר רווק אחד שעדיין מנסה לגבש את החבורה.

הפעם האחרונה שחיזרתי היתה בדייט הראשון
השגתם את המטרה, כבשתם את היעד, מה עכשיו? היא כבר שלכם, אתם מאוהבים ובדרך להקים משפחה ולהביא ילדים. היא לא צריכה ורד כדי לדעת שאתה אוהב אותה, וגם אם תקנה לה זה כבר לא יהיה אותו הדבר, ולהיות ג'נטלמן ולפתוח לה את הדלת יראה כמו בדיחה, אז מה עוד נשאר לך לעשות? הרומנטיקה נעלמה.

השמנתי. למי אכפת?
מאיפה הגיעו חמשת הקילוגרמים האלה? מהזוגיות. אגב, מהר מאוד החמישה יהפכו לעשרה. הרי למה לכם לעצור את עצמכם מלאכול את הדברים שעושים לכם הכי טוב בחיים? המבורגר, פיצה, נקניקיה בלחמנייה ועוד ים של פחמימות ריקות, תענוג. אהבה כבר יש אז את מי נותר להרשים? גם ככה לא מבלים או יוצאים, אז לפחות שיישאר טעם בחיים.

היום אני מוותר על ספורט, אולי מחר
הגעתם הביתה, חלצתם נעליים ונשכבתם על הספה, הרגשת הקלה. אתם באמת מתכוונים להקים את עצמכם ולצאת לריצה, הליכה או להתפרע ולהגיע לחדר הכושר? אתם נמצאים לצד הבנאדם האהוב עליכם, במקום הכי נוח ובטוח, למה בכלל לטרוח? הנה לכם עוד סיבה לשאלה למה המשקל עולה והלחיים מתנפחות, כנראה שזוגיות פשוט מובילה לעצלנות, אבל היי, לפחות מצאתם אהבה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד