072-3300504

למה כדאי לכן לצאת עם היפסטר

הם מתוחכמים, מסקרנים, גבריים, לומדים פילוסופיה או אמנות ולובשים סקיני ג'ינס מחמיאים. קבלי את כל הסיבות ללמה כן לתת סיכוי להיפסטר המצוי?

29-01-2015 11:32:00

אל תצפי שהוא יגדיר את עצמו כך, אבל בינינו את כבר תדעי שמדובר באחד מהם . אופנה, מוזיקה, אמנות ואורח חיים היפסטרי הפכו לדבר הכי חם ומעורר עניין שנראה כאן בשנים האחרונות.

אז נכון שלא מדובר בדמות הכי אטרקטיבית על הסוס הלבן, אבל מי אמר שאין אלטרנטיבה לגברים מיינסטרים משעממים? לפני שאת שוללת על הסף, חשבי שוב ללמה כן לצאת לדייט לוהט עם ההיפסטר האחרון שפגשת.

כי קודם כל הוא אינטליגנט
החדשות החמות הן שמתחת לכל ערימות האקססוריז המבלבלות והזקן הסבוך, מסתתר לו במקור חנון מבריק, סקרן ושאפתן שבוודאות סיים בתיכון חמש יחידות פיזיקה, מתמטיקה וכימיה מוגבר. תוסיפי לאותה חוכמה כמות יפה של אינטליגנציה רגשית וקיבלת את הגבר המושלם. כי אין דבר יותר מספק מדייט כיפי שעל הדרך מעשיר את הידע שלך.

כי הוא חובב אמנות
בואו נודה באמת, לא כל בחור ממוצע צורך אמנות על כל גווניה ולא, כדורגל או פיתוח טכנולוגי חדש בצורת גאדג'ט לא נחשב. במידה ונפלת על היפסטר שמכבד את עצמו, כזה שיואיל בטובו לחשוף אותך לעולם שלם של מופעי מחול, אמנות פוסט מודרנית ותערוכת אמן מסקרנות, אפשר לסכם שזכית ובגדול.

כי הוא מציג שיק בערימות
בין אם מדובר בבגדים יד שנייה, או בבגדי ההיפסטר החדשים, זה לא ממש משנה, כי את הטייטל של מתלבש השנה הוא מקבל הרבה לפנייך. חולצות משובצות, שלייקסים מלאי אבק, משקפיי סטיב ארקל בעלי מסגרת עבה, שפם א-סימטרי ומגבעת על הראש הם רק חלק ממדי הטוטאל לוק העדכניים של ההיפסטר המושלם. ומה את מתכוונת ללבוש לדייט? כדאי שתתחילי בהכנות.

כי יש לו זקן ולהקה
יכול להיות שזקן עבה או שיער פנים זה לא בדיוק הקטע של כולן, אבל להקה? להקה זה דבר שתמיד מעניק נקודות זכות בפרופיל הכולל של הדייט שלך. מחזרות מתישות אל תוך הלילה במקלט ועד להופעות מצומצמות בברים נידחים, תמיד כיף לראות את הדייט שלך מנגן על גיטרה או מוציא עצבים על התופים.

כי מי אמר שרק נינט יכולה?
כי מי אמר שרק נינט יכולה?

כי המשקפיים שלו נוטפות סקס אפיל
אם כבר מגבלה בראייה אז שתהיה מלווה בסקס אפיל, בשונה מכל חנון שמחזיק בזוג משקפיים עקומות ושמנוניות, כל היפסטר שמכבד את עצמו יחזיק במשקפיים היסטריים מלאי סטייל לכל שעה שהיא. עם זאת, חשוב לחדד כי אם הדייט שלך מרכיב את הסממן הכי בולט בתרבות ההיפסטרית שלא לצורך - מדובר בהיפסטר פאתטי וכאן אולי הגיע הזמן לחתוך.

כי תמיד יש נושאי שיחה שבשפע
נכון שכבר בדייט הראשון או השני שלכם כבר הספקתם לכסות את כל נושאי השיחה? ובכן איזה כיף שיש מישהו שמבין בנושאים שאף אחד לא שמע עליהם לפני כמו תיאוריות מורכבות בעלות מעוף, להקות נידחות מברלין, חנויות יד שנייה, תערוכות אמנות חדשות, סרט ביכורים של במאי זר או אפילו דעות פוליטיות חדשות מסוגן. איש שיחה כבר אמרנו?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד