072-3300504

המכוערות של הקמפוס סוגרות חשבון

הכירו את הקבוצה הכי לא פוטוגנית באקדמיה: 'מועדון הבנות המכוערות' שמקדמות אג'נדה פמיניסטית וקוראות לשינוי אמיתי באמצעות צילומי סלפי קשים למראה – כי יופי זה לשטחיות

07-12-2014 16:23:00

כתוצאה משמועה אכזרית של סטודנט מאוניברסיטת רויאל הולווי שבלונדון, אשר כינה את קבוצת הסטודנטיות הפמיניסטיות 'מועדון הבנות המכוערות', החלה יוזמה מבורכת וכעורה של בנות הקמפוס, אשר בחרו שלא לקחת ללב את האשמות וכאמור לקדם את כיעורן בצורה הכי מעוותת וגאה שיש – צילומי סלפי חסרי חן.

זה לא חדש כי מאז ומעולם החברה הסובבת אותנו, תמיד הייתה שיפוטית ולקחה את המראה החיצוני שלנו כקריטריון לגיטימי לשיפוט ובכן לא הגיע הזמן לשים את הקנקן בצד ולהסתכל בתוכן? על פי הדיווח של האתר הטלגרף הבריטי, הסטודנטיות הנמרצות החלו להצטייד בצילומי סלפי מכוערים במיוחד והעלו אותם לפייסבוק בזה אחר זה עם התיוג: Uglygirlsclub#

מביעה הזדהות עם סלפי של בוקר
מביעה הזדהות עם סלפי של בוקר

היופי הוא בעיני המתבונן
אז ממתי כיעור הפך לדבר ממגנט ואטרקטיבי? מהרגע בו סטודנטיות וסטודנטים נוספים מרחבי העולם חיזקו את הבאז סביב 'מועדון הבנות המכוערות' ותייגו את עצמם בצילומי סלפי מחרידים. בנוסף פתחו הבנות חשבון טוויטר ועמוד פייסבוק עם המסר החזק: 'אנחנו הרבה יותר מההופעה החיצונית שלנו וגם אתם'.

הנשיאה שעומדת מאחורי מועדון הבנות המכוערות, נטשה בארט, מסרה כי "אני מקווה שהרבה נשים יחזירו את המילה 'מכוערת' ללקסיקון שלהן'. לדבריה, מטרת הקמפיין הייתה לשנות לאנשים את התפיסה ולא לחשוב רק במונחים פיזיים.

בארט הוסיפה כי "השווי שלך לא צריך להיות מוערך בכמה אתה מתאים מבחינה חיצונית לדפוסי היופי המקובלים'. פעילה נוספת בשם בוורלי חידדה כי 'הסלפי מעביר מסר בעל כוח רב, דרכו אנשים זוכים לשלוט בדמותם ולהציג זאת לכל העולם'.

חושבים שרק סטודנטיות הציגו את הצד המכוער שלהן בתמונות הסלפי? מסתבר שלא, אליהן הצטרפו סטודנטים גברים, אשר הצטלמו גם הם והביעו תמיכה אישית בחגיגת הכיעור הנפלאה של הנשים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד