072-3300504

איזה הודעות כדאי לכתוב באתרי היכרויות?

ראיתם באתר היכרויות פרופיל שמצא חן בעיניכם, אבל אתם לא יודעים מה לכתוב בהודעה? הנה כמה הצעות למשפטי פתיחה שיעשו בשבילכם את רוב העבודה

09-11-2014 11:20:00

כמה פעמים כתבתם הודעה באתרי היכרויות ולא ענו לכם? כמה פעמים רציתם לשלוח הודעה לא ידעתם מה לכתוב?

הגיע הזמן לעשות סדר ולגלות אילו הודעות הן מוצלחות ובעלות סיכויים גבוהים יותר שיענו לכם, ואילו פחות. אז מה כדאי לכתוב? אילת לבנון, מאמנת למציאת זוגיות ורן אדוני, מומחה לתקשורת בין אישית ושפת גוף, נותנים לכם טיפים להודעות נכונות.

אני כבר מוכנה, רק מחפשת חתן
אני כבר מוכנה, רק מחפשת חתן

הודעות ישירות וכנות
* היי מה העניינים? מצאת חן בעיניי, אשמח לשמוע ממך *

רן אדוני: "הודעה לגיטימית ולא חושפנית שמאפשרת ליצור את האינטראקציה הראשונה מבלי לשפוך את הלב ולהיות פגיע. מדובר בהודעה 'קולית', שקולה ולא נרגשת מדי שגורמת לרגיעה, ההודעה גם לא חודרת לפרטיות".

* את ממש מתוקה אמתית, בא לי לפגוש אותך *

אילת לבנון: "חשוב שההודעה תשקף את מי שאתה, יש היצע אדיר של אנשים ולשחק אותה מישהו שאתה לא זה בזבוז אנרגיה. זאת הודעה ישירה, אבל אם זה הבנאדם וככה אתה מתבטא, אז מי שתאהב את ההודעה היא האישה שמתאימה לך".

* אני מחפש קשר רציני, אשמח לדעת אם את גם בעניין *

אדוני: "לחשוף את כל הקלפים על השולחן, להגדיר את הכיוון היטב ולהסביר לאן זה הולך מההתחלה. זה גם יכול לבוא לכיוון השני 'אני לא מחפש קשר לטווח ארוך, אלא משהו כייפי ואשמח לדעת אם את גם בעניין' ".

הודעות עם תכונות משותפות
* גם אני טיילי בנפאל, נהניתי מהמפלים והיה מקסים ויפה, אשמח שנשוחח על זה *

אדוני: "אם מחפשים לבלוט ולהיות מיוחדים על פני אחרים, אפשר לכתוב הודעה בגישה אינטימית שמתייחסת למשהו שנכתב בתיאור, הרעיון הוא לקחת תחום עניין משותף, לדבר עליו וממנו להמשיך".

* קראתי את הכרטיס שלך וראיתי שאת אוהבת ללכת להופעות, אני בדיוק השבוע הייתי בהופעה של (ציין שם של זמר) והיה פשוט מדהים, היית בהופעה שלו? *

לבנון: "בפרטים האישיים כתובים הרבה דברים טכניים, הודעה יכולה להיות הזדמנות לתת מידע חדש עליך ולספר גם עליך דברים, כאשר המטרה היא ליצור חיבור לשיחה ולתת לצד השני מקום להגיב".

נותנים תשומת לב להודעות המעניינות
נותנים תשומת לב להודעות המעניינות

הודעות עם עניין ומחשבה
* מהכרטיס שלך נראה שאת אוהבת לחיות את החיים בגדול, גם אני באותו הראש ואני ממש אשמח להכיר *

לבנון: "זאת הודעה שמייחסת רצינות רבה למה שהחצי השני כתב בפרטים האישיים שלו. אם רואים לדוגמא מישהי שאוהבת לרקוד, לנפוש וליהנות, אפשר להסיק מה זה אומר עליה ובהתאם לזה לכתוב הודעה, זה אומר שהצד השני קרא את הכרטיס, התעניין והשקיע מחשבה לפני שהוא כתב משהו".

* גם אני אוהב לשחות והאמת שלאחרונה הצטיידתי בציוד מיוחד ואשמח אם נעשה יחד פעילות ספורטיבית משותפת *

אדוני: "זאת הודעה שמתייחסת לקבוצה אליה אותו האדם משתייך ויחד יוצאים מהקופסא. זאת פנייה שמובילה לפגישה קונקרטית, חווייתית ויוצאת דופן. הרעיון הוא לצאת מהשבלונה של אותו המסר של אותן ההודעות ועדיין לפנות בגישה אישית, מחמיאה ונעימה כמו גם 'מה דעתך שנעשה את הפגישה לא בבית קפה אלא ברולר בליידס?' "

* מאוד התחברתי לזה שאת אוהבת כלבים ומתארת את עצמך כיצירתית *

לבנון: "הודעה שמראה על רצינות, מראה שקראת את הכרטיס ולא עשית 'העתק הדבק'. הרעיון לתת מחמאה על משהו שמתייחס לתכונות אופי או תחביבים ובעיקר להראות שיש כאן התייחסות אישית ומיוחדת כלפי הצד השני".

הודעות באתרי היכרויות שפשוט לא שולחים
יש הודעות שלא משנה איך נהפוך אותן, הן פשוט לא אטרקטיביות ולפעמים גם מעוררות סלידה ותדהמה. לדוגמא, עדיף לא לכתוב לבחורה "את כוסית חבל על הזמן". אדוני מסביר ש "הודעות סקסיסטיות הן הודעות שמכבות, גם לא מדברים על פוליטיקה או על עדות".

לדעתה של לבנון יש הודעות משעממות ורדודות כמו 'מה קורה?' שהן חסרות ערך, "הודעות שבהן לא מראים שום דבר אישי, אלו הודעות חסרות תכלית כי אתם כמו כולם. אם כבר כותבים הודעה אז להתאמץ קצת".

גם עידן האייקונים כבר חלף מן העולם, לשלוח סימן שאלה למישהי גם לא בטוח יעזור, "אם כבר שולחים הודעה אז נדרשת פה מינימום השקעה, זה לא אומר שאי אפשר לשלוח רק סימן שאלה אבל זה מה שמגיע לצד השני?", אומרת לבנון.

יש הודעות שעדיף לשמור לעצמך
יש הודעות שעדיף לשמור לעצמך
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד