072-3300504

טו דו ליסט

מרתון סדרות לתוך הלילה או סופשבוע בבודפשט, וגם חיטוב וגמילה מהרגלים מגונים. עשרה דברים שאתם חייבים לעשות לפני שאתם חוזרים ללימודים

28-08-2013 09:50:00

עוד רגע חופשת הקיץ נגמרת ואיתה גם הזמן הפנוי היקר ללבכם. רגע לפני החזרה הלימודים, יש לכם הזדמנות פז לעשות את כל הדברים שנאלצתם לדחוק לפינה במהלך השנה.

רגעים אחרונים של חופש
רגעים אחרונים של חופש

גיחה למזרח אירופה
בא לכם להרגיש באירופה אבל לשלם כמו בטורקיה? תארזו מזוודות ותעלו על הטיסה הקרובה למזרח אירופה. בניגוד לדימוי שיצר סשה ברון כהן בסרט "בוראט", מזרח אירופה היא הרבה יותר מכבשים ואנשים מוזרים עם שפם. עזבו אתכם מברלין - בודפשט, בירת הונגריה, היא ממזמן יעד תיירותי לוהט עתיר חיי לילה ותרבות. גיאורגיה נתגלתה כאחד המקומות היפים בעולם, ואפילו רומניה הוכתרה כיעד רומנטי למדי על עיירותיה הציוריות ומלונותיה המפוארים בפחות מ-50 אירו ללילה.

הכירו את בודפשט
הכירו את בודפשט

לתפוס הופעה בחו"ל
אם כבר חו"ל, אז למה לא לתפוס הופעה מטורפת של אמן בינלאומי? עונת הטורים (מסעי ההופעות הענקיים) כבר בשיאה. במקום לחכות לפירורים ושאריות נוסח פול אנקה בהיכל נוקיה, אפשר לכוון גבוה יותר ולטוס אל עבר השקיעה ואל עבר הופעה חד-פעמית של רדיוהד או ביונסה. כי אין כמו האקסטזה של לראות בלייב את האמן האהוב עליך בזמן שהוא עדיין רלוונטי. על אחת על כמה וכמה בפריז או בלונדון.

לראות את ביונסה
לראות את ביונסה

לעבור דירה
הקירות מתקלפים? העובש במקלחת מתפשט? או שפשוט נמאס לכם מהשכן ההזוי? לא חייבים לנסוע לחו"ל בשביל לשנות אווירה. לא סתם תקופת סוף הקיץ היא הרנסנס של מעברי הדירה, למי יש זמן לכל כאב הראש הזה במהלך השנה? אז נכון שהביקוש הגדול עלול ליצור מלחמה עקובה מדם על דירת 40 מ"ר מתקלפת אחרת, אבל לפחות ההיצע גדל באותה התקופה בהתאם.

להשלים את הסדרה האהובה עליכם
אין תחושה מבאסת יותר מלהתמכר לסדרה מבלי האפשרות לצפות בה כמו שצריך. הרצאות, מבחנים, תרגילים ועבודות – לפעמים נדמה שיצרו את כל אלה רק בשביל להפריד בינכם לבין הסדרה האהובה עליכם. עכשיו זה הזמן להיכנס ללופים אל תוך הלילה עם "הומלנד" לקראת העונה החדשה, או להשלים את כל הפרקים של "דקסטר" לפני שהוא עובר לעולם שכולו שידורים חוזרים.

זמן איכות עם דקסטר
זמן איכות עם דקסטר

לקרוא
במהלך התואר כשאתם קורסים מתחת לערימות של מאמרים וספרים, הדבר האחרון שאפשר להעלות על הדעת זה לקרוא משהו סתם ככה בשביל הכיף. רגע לפני שהתחושה המוכרת חוזרת, אפשר להסתגר בחדר ולצלול אל הספר שהבטחתם לעצמכם לקרוא במהלך השנה החולפת ובינתיים הפך לתחתית אינטלקטואלית לספל.

ללמוד שפה חדשה
אין דבר סקסי יותר משליטה בשפה זרה. כמובן, שישנו גם הפן הפרקטי בכל העניין – גם בהקשרי השכלה וקריירה וגם בימים בהם סוריה מאיימת עלינו בנשק כימי. בקיצור, תמיד טוב לדעת עוד שפה. כיום קיים בשוק היצע רחב של מוסדות וקורסים ללימודי שפות, ואם אין לכם סבלנות או תקציב תמיד אפשר ללכת על האופציה האוטודידאקטית באמצעות ספר הדרכה או DVD. אה טוט אלור.

להזיז את עצמכם
אחת המשימות הראשונות בכל טו-דו ליסט שנתי שמכבד את עצמו, בדרך כלל הופכת במהרה לאשליה רחוקה על עתיד חטוב יותר. לא עוד. זו ההזדמנות שלכם להזיז את עצמכם ולהירשם לחדר הכושר הקרוב לביתכם, להירשם ליוגה או פילאטיס, או לבחור באופציה החינמית של לרוץ בערבים בשכונה. עדיף להיתפס עכשיו בירכיים מאשר בדרך ללימודים, השרירים שלכם כבר יודו לכם.

להשלים זמן איכות עם השרירים
להשלים זמן איכות עם השרירים

להיגמל
סיגריות, גלוטן, בשר, כסיסת ציפורניים – רק תבחרו. המגמה הלוהטת ששוטפת את העולם היא סחיות, האמצעי: להיפטר מכל הרגל נרקוטי באשר הוא ויפה שעה אחת קודם. יש היום כל כך הרבה אפשרויות בשביל להיגמל כמעט מכל דבר, ולמען האמת, אם כבר להיות קורבן אופנה אז לפחות של אחת שתעשה אותנו בריאים יותר ואת בעלי החיים חיים יותר.

להירשם לאתר היכרויות
הגיע הזמן לנפץ את הסטיגמה – אין כל רע באתר היכרויות. אחרי שכל דבר בחיים שלנו פחות או יותר עבר להתקיים במימד הוירטואלי, אין סיבה להתבייש בחיפוש אהבה באותה פלטפורמה בדיוק. אתרי ההיכרויות הם כבר מזמן אינם נחלתם של המסכנים והנדכאים מהבחינה הרומנטית, ובקיץ המהביל שלנו האופציה לטייק אווי רומנטי מתחת לבריזה של המזגן נשמעת קוסמת אי פעם.

אתה צריך אהבה חדשה
אתה צריך אהבה חדשה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד