072-3300504

נכנסה לתפקידה שוש ברלינסקי, מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה

עם כניסתה לתפקיד אמרה ברלינסקי: "יש לראות בהשקעה במערכת ההשכלה הגבוהה, כהשקעה בתשתית בעלת התשואה מן הגבוהות במשק - הן מההיבט הכלכלי והחברתי והן מההיבט הערכי; ברלינסקי מונתה לתפקידה על ידי שרת החינוך, לימור לבנת, לאחר שועדת רביבי אישרה את מינויה

08-07-2002 11:12:00

ברלינסקי, רואת חשבון מוסמכת, בעלת תואר B.A בחשבונאות ותואר B.A בכלכלה מאוניברסיטת ת"א, כיהנה עד לאחרונה כמנכ"ל החברה לפיתוח יפו העתיקה בע"מ ולפני כן כמנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בע"מ.

ברלינסקי המשמשת כחברה בפורום לאחריות לאומית-מרכז רבין ויו"ר משותף הנהלת "קולות" (פרוייקט מנהיגות יהודית פלורליסטית) שימשה גם כיו"ר דירקטוריון בזקכל תקשורת בע"מ, דירקטורית חיצונית-ויטלגו מפעלי טקסטיל בע"מ ודירקטורית בפלאפון תקשורת בע"מ.

עם כניסתה לתפקיד אמרה ברלינסקי: "יש לראות בהשקעה במערכת ההשכלה הגבוהה, כהשקעה בתשתית בעלת התשואה מן הגבוהות במשק - הן מההיבט הכלכלי והחברתי והן מההיבט הערכי. אנו נצבים בפני אתגר - להוביל ולקדם את מערכת ההשכלה הגבוהה לצורך השגת שני יעדים מרכזיים - הגדלת הנגישות מחד ושמירה ופיתוח המצויינות האקדמית מאידך. בתפקידי כמנכ"ל המל"ג ומנכ"ל הות"ת אפעל להשגת המטרה בשיתוף עם כל הגורמים הנוגעים בדבר".

ברלינסקי מונתה לתפקידה על ידי שרת החינוך, לימור לבנת, לאחר שועדת רביבי אישרה את מינויה.
השרה לבנת בירכה את ברלינסקי עם כניסתה לתפקיד וציינה את כישוריה הניהוליים, הכשרתה המקצועית וניסיונה הרב וסיפרה שקיבלה עשרות מכתבים מגופים ומיחידים המביעים את הערכתם על המינוי, המהווה נדבך חשוב בפריצת תקרת הזכוכית ויוצק תוכן של ממש בעקרון היצוג ההולם של שני המינים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד