072-3300504

העברית חסומה

חברי אגודת הסטודנטים בירושלים החלו את מאבקי התמיכה במרצי הסגל הבכיר. בהמשך היום יקיימו המרצים שיעור מול בית רה"מ

רוי רגב | 03-12-2007 10:57:00

הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים חסמו היום את הקמפוס. כפי שדיווחנו אתמול, חברי הסגל הבכיר בחרו לקבל את עזרת הסטודנטים במאבקם, לאחר שראו כי מאבקם אינו נושא פרי כבר כמעט חודשיים. בהמשך היום יקיימו הסטודנטים והמרצים שיעור באזחות מול בית ראש הממשלה בירושלים.

בשעה ארבע לפנות בוקר הגיעו חברי אגודת הסטודנטים הירושלמית לקמפוס וחסמו את שעריו כך שלא ניתן להיכנס לכיתות, למעבדות ולספריות במתחם קמפוס הר הצופים. שלמה לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית פנה לסטודנטים ודרש שיתמכו במאבקם הצודק של המרצים שהפך גם למאבקם, כך שתסתיים השביתה במהרה.

מאגודת הסטודנטים הירושלמית נמסר כי במהלך היום יקראו חברי האגודה למרצים להפסיק את עבודתם באוניברסיטה ושיחברו אליהם להפגנות. חברי האגודה ינסו לגייס גם סטודנטים למאבק, לאחר שאתמול נמסר כי חברי הסגל הבכיר יתמכו גם במטרותיהם של הסגל הזוטר והסטודנטים. כאשר המטרות הבולטות הן: העלאת תקצוב ההשכלה הגבוהה בישראל ושיפור תנאי העסקת הסגל הזוטר.

ביום רביעי צפויים הסטודנטים באוניברסיטת ת"א, יחד עם מרצי הסגל הבכיר והזוטר, לחסום את הכניסות לקמפוס התל אביבי. בשאר האוניברסיטאות בארץ צפויים שיבושי לימודים ופעולות מחאה נוספות. בנוסף, צפויה ביחום חמישי הקרוב הפגנה של מרצים וסטודנטים באוניברסיטת ת"א.

במקביל לשיתוף הפעולה הראשוני בין הגופים, החלה היום התאחדות הסטודנטים בקמפיין לסיום השביתה. ההתאחדות עיצבה בנרים ופוסטרים היוצאים נגד חוסר התפקוד של נציגי הממשלה והאוצר במציאת פתרון שיביא לסיום השביתה. בנוסף, תפיץ ההתאחדות משחק מחשב בו ניתן להעיר משנתם את שרת החינוך, יולי תמיר, ואת ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על ידי פטיש.

יו"ר האגודה, שלמה לוי. החל את המאבק.
יו"ר האגודה, שלמה לוי. החל את המאבק.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד