072-3300504

bpm עם מאיר הורוביץ וחמי רודנר

קורס ההגברה קיבל הזדמנות מפוארת ויצא לסייע בהגברת הופעתו של מאיר הורוביץ שאירח את חמי רודנר. ורק שתהיו בעניינים, התעשייה מדברת על זה עד עכשיו.

30-09-2007 09:36:00

אסף אשכנזי שמשמש טכנאי של אריאל הורוביץ לקח איתו ארבעה תלמידים מקורס ההגברה החדש והחמישה נסעו לבית עלמה, שם אריאל הורוביץ אירח את חמי רודנר.

"זה נראה לנו ממש מפחיד בהתחלה", סיפר אחד הסטודנטים, "אנחנו רק בהתחלה וזו הופעה של שניים מהאומנים החזקים בארץ. אבל איך שהגענו למקום, אסף, במקצועיות ועם הרבה סבלנות הנחה אותנו אחד לאחד מה ואיך לעשות. זו הייתה חוויה מדהימה".

בית עלמה מהווה לרוב מרכז ללימודים, דבר שהקשה על ההגברה במקום: "ההופעה הייתה אתגר מבחינת סאונד" אומר אריאל הורוביץ: "חוץ מזה על הבמה ניצב הרכב עשיר מבחינת כלי נגינה: היה קונטרה-בס, כלי הקשה, פסנתר חשמלי, גיטרה אקוסטית של חמי רודנר וגיטרה חשמלית ולמרות כל אלו היה סאונד משובח. האמת היא שכשבאתי להגיד תודה הופתעתי לגלות שאלו היו סטודנטים שעשו את ההגברה. הרמה הייתה מאד מקצועית ולא היה שום רמז לזה שאלו היו אנשים בתחילת דרכם."

התלמידים עברו עם אשכנזי את כל שלבי הערב. הסתכלו, למדו ואף עזרו: " החברה הסתכלו עלי עובד", נזכר, "וקיבלו הסברים תוך כדי עשייה על השלבים השונים. את מה שהם למדו כבר בכיתה הם עשו בעצמם והם עשו את זה מצויין. זה היה שיעור מעולה בשבילם, הם חוו נישה גדולה מהמקצוע, ראו בשטח איך הדברים נעשים בפועל. זו הזדמנות מצויינת לדעתי המעשירה את תהליך הלמידה. הם מבחינתם חוו את היום הראשון והמלחיץ של העבודה ועכשיו זה מאחוריהם, הם חוו משהו שהוא חלק מהמקצוע. אפשר לראות גם אחרי התנסויות כאלו, כשמגיעים ללמד בכיתה, התלמידים מבינים והשפה המקצועית שלהם מתרחבת פי כמה וכמה. זו חוויה חשובה והמטרה היא לקיים אותה כמה שיותר פעמים לאורך הקורס."

ההופעה המוצלחת הסתיימה ומתוכננות במקום עוד שלוש הופעות כאלו, אליהן יצאו קבוצות שונות של סטודנטים להתנסות. הורוביץ מבחינתו שמח על עוד הזדמנות לעבוד עם bpm: "כשאתה ניצב על במה ומופיע חושב מאד לשמוע טוב ושמעתי מצויין. הבאלאנס היה מצויין והייתה שם גם השקעה יוצאת דופן. אני לא מכיר כזו רמה. חשוב לי לומר שלאחר ההופעה שמעתי את ההקלטה מאותו ערב ונדהמתי מהסאונד שהיה. אפשר לראות את זה גם מהצורה שבה הקהל מגיב, כי כשיש סאונד משובח, הקהל יותר נהנה."

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד