072-3300504

כולן בשביל אחת

מופע ההתרמה שיזמו סטודנטיות מחיפה למען אמה חולת הסרטן של חברתן, יתקיים כמתכונן למרות שהאם הלכה לעולמה

ליאור ליוואק | 12-06-2007 17:15:00

מופע בהשתתפות זמרים בולטים שיזמה קבוצת סטודנטיות למען חולי סרטן יעלה ביום א' הבא בחיפה. במקור הופק המופע על ידי הסטודנטיות במטרה לגייס כספים למימון תרופה לאמה חולת הסרטן של חברתן ללימודים.

ביום שבת הלכה האם לעולמה והכספים שייאספו במופע יופנו לטובת חולי סרטן אחרים ולמימון שתי בנותיה, שנותרו ללא הורים, שכן אביהן נהרג לפני כ-18 שנה בתאונת דרכים.

לפני כחודשיים גילו הסטודנטיות, הלומדות במחלקה לעיצוב גרפי ב"אקדמיה לעיצוב וחינוך ויצו חיפה", כי גלינה מורוזקין, אמה? של חברתן ללימודים, קטיה, זקוקה לטיפול רפואי יקר שאינו כלול בסל הבריאות שמציעה המדינה.

תוך זמן קצר נרתמה הקבוצה לסייע לחברתן והסטודנטיות החלו בגיוס הסכום הדרוש למימון התרופה, הנאמד באלפי שקלים. הסטודנטיות פנו לחברות, עמותות ולאנשים פרטיים וגולת הכותרת של המאמץ המשותף היא ערב ההתרמה שהפיקו לטובת המאבק.

בעלי ה"סיטי הול" בחיפה הסכימו לתרום את האולם לערב אחד וב-17 ליוני יעלו לבמה אסף אמדורסקי, חמי רודנר, דן תורן, שלומי שבן, עמיר לב, נעם רותם, אסף ארליך ונתי אורנן (מקבוצת גוטל בוטל) שינחה את הערב. עלות הכרטיס: החל מ-60 שקלים. בנוסף יתקיימו באולם תערוכה ומכירת טי שירטים שעיצבו סטודנטים מויצו חיפה.

כרזת המופע
כרזת המופע
יופיע בחיפה. לב
יופיע בחיפה. לב
נרתם למטרה. רותם
נרתם למטרה. רותם

מעבירות מסר
בהודעה שפרסמו הסבירו הסטודנטיות את מטרות המופע: "באמצעות המופע ברצוננו לעודד את חולי הסרטן ולגרום להם להרגיש, עד כמה שניתן, שהם אינם מתמודדים עם המחלה לבד ושיש סביבם קהילה שיכולה ורוצה להעניק להם סיוע, כיוון שמדובר בנושא הנוגע לכולנו.

אנו מעוניינים להגביר את מודעות קהל הסטודנטים למחלת הסרטן ולהעביר מסר לפיו כל אחד מהם עלול להזדקק לעזרה מסוג זה ביום מן הימים, ולכן יש להירתם עבור מי שצריך את הסיוע עכשיו. ובנוסף לחזק את ההרגשה שאנו, כסטודנטים, נמצאים באקדמיה לא רק במסגרת לימודנו הפרטיים, אלא כחלק ממסגרת חברתית רחבה, המקדשת את ערכי החברות, האכפתיות והמחויבות ההדדית".

האירוע מתקיים בשיתוף עמותת "חברים", שבין שאר פעילויותיה מסייעת במימון שירותי רפואה לאוכלוסיות דלות אמצעים.

מגיע לעזור. רודנר
מגיע לעזור. רודנר
גם הוא. תורן
גם הוא. תורן
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד