072-3300504

שירות חדש: מבחן מדמה ל-GMAT

חברת קידום מציעה מבחן הכנה ממוחשב לבחינת ה- GMAT. השירות יינתן לתלמידי "קידום GMAT"

רוי רגב | 15-04-2007 11:09:00

שירות חדש ומהפכני עומד להינתן לתלמידי "קידום GMAT", אשר יאפשר תרגול מעשי של בחינת ה- GMAT כבר בשלב הלימודים לבחינה. הבחינה, היא לרוב תנאי מחייב להתחלת לימודי תואר שני במנהל עסקים בארץ ובעולם. הבחינה עובדת בשיטה ממוחשבת כאשר היא מתאימה את רמת השאלות לרמתו של הנבחן, כאשר מענה נכון על שאלה הופך את השאלות הבאות לקשות יותר.

עד היום, למדו המתעתדים להיות סטודנטים למנהל עסקים מספרים וענו על בחינות תרגול על נייר במהלך קורסי ההכנה ולא התנסו בשיטה הממוחשבת והמלחיצה כלל. התוכנה החדשה, הנקראת – UPT (Ultimate Practice Test), מדמה בדיוק מופלא את מבחן ה- GMAT. התוכנה תוכננה על ידי חברת Kaplan, זוהי אותה החברה האחראית על בחינת ה- GMAT.

אל בחינת ההכנה הממוחשבת ניתן לגשת במרכזי הבחינות הארציים השונים. יש להירשם לבחינת התרגול דרך מרכז ההרשמה של בחינת ה- GMAT באנגליה. הליכי הרישום, הבחינה וסדר היום בבחינת ההכנה זהים לחלוטין לאלו של הבחינה המקורית, כך שהסטודנטים בקורס יבואו מוכנים בכל האספקטים ל"דבר האמיתי".

נבחנים. הבחינה מדמה את הדבר האמיתי.
נבחנים. הבחינה מדמה את הדבר האמיתי.

כמה עובדות על בחינת ה - GMAT
בחינת ה-GMAT היא בחינת ידע באנגלית, המהווה תנאי קבלה הכרחי בכל האוניברסיטאות בארץ ובחו"ל לתואר שני במנהל עסקים.

כ- 2500 ישראלים בממוצע ניגשים לבחינת ה- GMAT בכל שנה, כשמרביתם מבקשים ללמוד בישראל.

ישראל נמצאת במקום השישי והמפתיע בעולם מבחינת כמות הנבחנים ובמקום ראשון מבחינת כמות הנבחנים ב-GMAT כאחוז מאוכלוסיית המדינה.

הציון הממוצע בעולם עומד על 528 נקודות, כשישראל נמצאת במקום האחרון מתוך 8 המדינות המובילות בעולם בתחום ה-GMAT עם ציון של 459.

100-150 ישראלים נוסעים לחו"ל כדי ללמוד תואר שני במנהל עסקים מדי שנה. הבחינה מורכבת ממספר אלמנטים: שני חיבורים אנליטיים באנגלית, פרק כמותי (שאלות מתחום חשיבה מתמטית) ופרק מילולי (דקדוק אנגלי, שאלות היגיון והבנת הנקרא).

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד