1. האיכות חשובה
תוצאה חיובית של הסגרים הנרחבים היא התובנה שלמידה משולבת יכולה להיות מצוינת למי שקשה לו בכיתות הרגילות, אבל ממש כמו בלמידה פנים מול פנים מה שבאמת חשוב הוא איכות ההוראה מרחוק. מורים צריכים תמיכה במעבר ללמידה חלקית מרחוק עם מודלים און-ליינים זמינים לתלמידים שיזדקקו לבידוד מדי פעם.
מורי צריכים מיומנויות וידע כדי לעצב למידה שתוכל לעבור מבין מרחבי למידה שונים, כולל שילוב למידה מרחוק. כשהעקרונות של התוכנית הפדגוגית עומדים בעינם לא משנה מה פלטפורמת הלימוד כדי להטמיע גישות למידה חדשות מורים זקוקים לתמיכה.
2. טכנולוגיה היא רק חלק מהתמונה
בזמן שפער בגישה לטכנולוגיה הוא שיקול בסיסי, גישות הייטקיסטיות לא בהכרח מובילות לחוויית למידה טובה. הן עשויות לעזור אבל לא להחליף הוראה טובה. צרכים לימודיים וייעוד, לא טכנולוגיה, צריכות לעצב את תגובת בתי הספר ללמידה מרחוק. משאבים לבתי ספר ולכיתות שפותחו על ידי מורים שמכירים את התלמידים שלהם תמיד יהיו טובים יותר בהבאת פתרונות טכנולוגיים מהירים וגנריים.
3. הדבר הכי חשוב הוא להבין את התלמידים
אין דבר שמתאים לכולם כשמדובר בגישה לימודית: הבנת התלמידים הכרחית להבנת הצרכים שלהם.
מנהלים ומורים שמכירים את הקהילות והתלמידים שלהם נמצאים בעמדה הנכונה ביותר כדי לבחור תגובה נכונה וספציפית לתקלות במסלול הלימודים הרגיל. גילאי הילדים וגישה למשאבי ללימודים הן חלק מהסיבות לתגובות מגוונות.
4. תמיכה בסביבת הלמידה בבית
סביבת הלמידה בבית תורמת מאוד לתוצאות טובות. מתן גישה למשאבי למידה בבית התומכת בתפקיד של ההורים והמטפלים היא דבר חשוב בזמן למידה מרחוק. בזמן שמשפחות התלמידים לא יכולות לשלוט בכל דבר, בתי ספר יכולים לשמש בתפקיד מפתח באספקת טווח רחב של חומרי למידה ושיטות פרקטיות.