072-3300504

שיווק עצמי למחפשי עבודה

סטודנטים ומתעניינים מוזמנים להצטרף - חינם - לסדנת מיתוג עצמי, בה ילמדו להבליט את היתרונות שלהם על פני אחרים, בעת חיפוש עבודה.

עינת חורשי | 10-10-2006 10:34:00

מכון אדם מילא בשיתוף עם היחידה ללימודי חוץ של מכללת רמת גן, מקיימים סדנת שיווק ומיתוג עצמי. הסדנה מיועדת לסטודנטים המחפשים עבודה, ותקנה להם כלים מעשיים להשתלבות בשוק העבודה.

הסדנה מתייחסת לקורות החיים של מועמדים כאל מוצר לכל דבר, שיש לשווק. במהלך הסדנה ירכשו המשתתפים מיומנויות מעשיות כיצד להתייחס אל עצמם (או אל קורות החיים שלהם) כאל מוצר שיעזור להם להצליח במציאת עבודה וקריירה. המשתתפים ילמדו כללים חשובים לכתיבת קורות חיים שיעזרו להם "למכור" את עצמם, וכן כללי "אל תעשה" לכתיבת קורות החיים, במטרה למנוע מהם מכתבי דחייה. כל זאת תוך שמירה על הבעת מסר אישי והדגשת הייחוד והערך העצמי אל מול מתחרים אחרים על אותה משרה.

דוגמה לכלל כזה היא יצירת רשימת פעילות של משלוח קורות החיים. בצורה זו המועמד הופך את חיפוש העבודה לחיפוש אקטיבי ועורך מעקב אחר פעילותו והמשרות אליהן שלח קורות חיים. כמו כן כדאי לשנות את הניסוח של קורות החיים בין משרה למשרה, ולהתאימה לאופי המשרה אליה מבקשים לשלוח את הרזומה.

הסדנה מתמקדת לא רק בחיפוש עבודה טקסטואלי (על הדרכים השונות ומקורות המידע הלא ידועים שבו), אלא גם בראיונות עבודה ושפת הגוף שעל המועמד לשדר במהלכם. מכו כן יסקרו מרצי הסדנה את שוק העבודה החדש, הגמיש והדינמי הרבה יותר, בו עובדים יכולים להיות מועסקים על ידי מספר ארגונים במקביל.

הופכים את חיפוש העבודה לפרויקט מסודר
הופכים את חיפוש העבודה לפרויקט מסודר

מתי ואיפה
הסדנה, שתיערך ביחידה ללימודי חוץ של מכללת רמת גן, כוללת שני מפגשים בני 3 שעות כל אחד, והיא פתוחה לסטודנטים ללא תשלום. המפגש הראשון ייערך ביום ב', ה-16.10, ויש להירשם אליו מראש במכללת רמת גן, בטלפון 03-6710011. מחפשי עבודה שמעונינים בסדנה דומה, יוכלו להצטרף לסדנאות קבוצתיות המועברות ישירות במכון אדם מילא - גם במקרה זה מדובר בשני מפגשים בני 3 שעות, אך בעלות של 150 ש"ח למפגש.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד