072-3300504

היא

מצמצת פספסת, התלבטת פספסת, שקלת פספסת אך האם טעות לעולם חוזרת או שמא יש אפשרות לשנות את פני הדברים..?

ניסן שטראוכלר | 16-08-2006 12:59:00

חייכתי אליה והיא חייכה אליי חזרה, עמדנו אחד מול השני והיה ברור לשנינו שמפה יכול להתפתח משהו, לשנינו היה גם ברור שזה לא יכול להיות רציני, יש דברים שפשוט אפשר לחוש. פניה זהרו, עיינים ירוקות מדהימות, רק להמשיך ולהסתכל עליהן, שיער חלק ובהיר, פנים שנראות תמימות, אך במבט שני ניתן לראות את הערמומיות והשובבות שטבועות בה, לא יודע אם היא נולדה עם התכונות האלו אבל אין ספק שהיום הן חלק בלתי נפרד ממנה, אולי אפילו סוג של תפיסת חיים אצלה.

משהו בתנועות הגוף שלה ומבנה הפנים שלה גרם למערכת המחשבות הצפופה שלי לעבוד, אין ספק היא איתגרה אותי, מהמבט שלה הבנתי שהיא בחורה חכמה ופיקחית, הצטלבותן של העיינים שלנו העידו שיש לה ביטחון עצמי רב ושהיא לא מפחדת מסיכונים, אולי אפילו אוהבת אותם, החיוך ששיגרה אליי תוך כדי, העיד שיש מצב בינינו. מזג האוויר החם השפיע על הלבוש שלה, שמלה לבנה עם כתפיות דקות, לא היה טעם ללבוש חזייה, אני מוכן להמר שחזרה מטיול לאחרונה.

לא הצלחתי להיזכר למרות שידעתי שהיא מזכירה לי מישהי מהעבר, האנרגיות שהיא שידרה נקלטו אצלי, הבנתי שמהמצב הזה יכולה לצאת חוויה כיפית, אבל זמנית. אפשר לראות על בחורה אם יהיה איתה מין טוב, אם היא אוהבת מין רגוע ושקט או אלים וסוער, הבעות פנים ועיניים יגידו ישר לאיזה סוג מן השניים היא משתייכת או יותר נכון איזה סוג מהשניים היא מעדיפה. במקרה הזה אפשרות מספר שתיים הייתה ריאלית יותר. האינטואיציה שלי שירטטה לי מפה מפורטת. שיחת נימוסין הרי לא תהיה פה, שיחת היכרות פתוחה שתוביל למיטה, אחר כך אצלי או אצלה, סקס סוער וטוב, שנינו נהנה וזה יגרום לפגישות נוספות, הפגישות יהיו על בסיס מזדמן ללא קביעות, קשר מיני נטו, עד ש...

כחלק מתהליך ההתבגרות הבלתי נגמר שלי החלטתי שבקשרים כאלו אין מקום לרגשות, שנינו יודעים שחוץ מהנאה זמנית הדדית ושחרור לחצים שבמילא כמעט ולא קיים אצלנו, לא יהיה כלום מעבר, יותר נכון לא אמור להיות כלום מעבר. בעבר היו מקרים שנפלתי, התחלתי להיקשר, אשלייה של רגש נפלה עליי כהסוואה לפגיעה באגו, לא רציתי להפסיק וברגע שזה נגמר זה כאב, בעיקר בגלל שלא אני גמרתי את זה כי הרי אם אני הייתי גומר את זה אז היה פחות איכפת לי, שוב, אין פה רגש ואת זה אני חייב לזכור.

כשהתקרבתי אליה היא עשתה עצמה כלא רואה אותי, לא מרגישה בקרבתי, לי לא היה ספק שהבחינה בי, תנועות הגוף הקפואות והמתוחות הסגירו אותה, סביר להניח שגם אני הייתי פועל בצורה הזו. התקרבתי בצעדים איטיים ובטוחים, מוכן עם חצי חיוך לרגע בו היא תסתובב, יכולתי לזהות נשימה עמוקה יותר, כאילו התכוננה למפגש המתוכנן שעוד רגע קט יתרחש, הערכתי אותה על זה שקלטה והבינה אותי עוד לפני שהוצאתי הגה אחד מפי, מעניין אם היא מודעת לתכונה הזו שקיימת אצלה,ככל הנראה היא יודעת לקלוט סיטואציות או לחלופין לקלוט אנשים, ייתכן ואף את שניהם.

יופי בינה וחושניות תמיד היו מפתח לאיבוד שליטה אצלי, הפעם זה לא יקרה, אחרי שיתחיל הקשר ה"יזיזותי" הזה אדאג שזה ישאר שם, שלא יחרוג לשום מקום אחר. לא אתן למתח לכרסם בי, לא אתן לעצמי להיכנס לסרטים רעים ולחוסר וודאות שעלול להשפיע גם אם בצורה הכי מזערית על מחשבותיי ויציבותי, הפעם למרות כל התכונות האלו שנמצאות בה, זה לא יקרה, איזה מזל שיש לי את הכישרון הזה, את היכולת להחליט ולבצע.

פעמון האוטובוס צילצל בהתרעה קצרה לפני התחנה הקרובה והעיר אותי ממחשבותיי, נורת ה"עצור" נדלקה. היא הסתובבה אליי שוב, חייכה חיוך של אכזבה קלה וירדה מהאוטובוס.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד