072-3300504

בחינות תחת אש

מתקפת הקטיושות בצפון מגיעה בדיוק בתקופת מבחני סוף השנה. להלן הפרטים הידועים על היערכות במוסדות הלימודים באזור הצפון

מערכת "יורם" | 24-07-2006 12:20:00

אוניברסיטת חיפה
הבחינות ופעולות ההוראה הופסקו לעת עתה, אך הסגל המנהלי והאקדמי שב לעבודה חלקית. הספריה תפעל אך רק עד השעה 16:00. בנוסף, כל המקלטים ומרחבי המיגון בקמפוס נבדקו והוכנו לשימוש.

אתר האוניברסיטה מתעדכן באופן קבוע בהודעות והנחיות לאנשי הסגל ולסטודנטים. לפני חידוש הבחינות תינתן הודעה מוקדמת של 48 שעות, ולוח הבחינות המעודכן יפורסם באתר.

הטכניון
הנהלת הטכניון החליטה על חזרה הדרגתית לפעילות שגרתית בטכניון. החל מיום ראשון 23 ביולי 2006, יחזרו לעבודה חברי הסגל האקדמי והמנהלי. בטכניון קיימים מרחבים מוגנים ומקלטים המיועדים לשימוש בשעת חרום. הבחינות והלימודים לא יתקיימו לפני יום ראשון ה-30 ביולי 2006 וחידושם יהיה לאחר התראה מראש של לפחות 48 שעות. יש לעקוב אחר הפרסומים באתר האינטרנט של הטכניון.

מכללת הגליל המערבי
מכללת הגליל המערבי עדיין סגורה, ולא מתקיימות בה פעילויות הוראה או בחינות. באתר המכללה מופיע מספר הטלפון של דיקן הסטודנטים, ד"ר יהודה בן סימון, אליו יכולים לפנות במקרה הצורך סטודנטים במצוקה.

ביום חמישי הקרוב תתכנס הנהלת המכללה על מנת להחליט האם ניתן לחזור לפעילות בשבוע הבא, או שההפסקה בלימודים תוארך.

המכללה שולחת הודעות עדכון ב-SMS לכל הסטודנטים. מידע נוסף מתעדכן באתר המכללה.

מכללת תל-חי
בחינות מועד א' של מכללת תל-חי יתקיימו באוניברסיטת תל אביב. הבחינות יחלו כל יום בשעה 11:00 בבוקר וימשכו עד השעה 15:30 לכל המאוחר, לפי אורך הבחינה ומספר בעלי הארכות הזמן.

הסטודנטים של המכללה האקדמית תל-חי מוזמנים ללמוד ולהתכונן לבחינות בספריות של כל המוסדות האקדמיים ברחבי הארץ. בכניסה לספריה יש להזדהות כתלמידי המכללה האקדמית תל-חי.

עוד לא נקבעו מועדי ההגשה של העבודות שנדחו, וכן לא נקבעו תאריכים לביצוע מועדי ב'.

אורט בראודה - כרמיאל
עקב המצב הבטחוני הוחלט לבטל את לוח הבחינות שפורסם. הבחינות תתחדשנה ביום א' - 27/8/06 לפי לוח זמנים שיפורסם בהמשך על ידי המחלקות.

סטודנט שייעדר עקב המצב הבטחוני ממועד בחינה א' או ממועד בחינה ב', ייבחן במועד מיוחד בתקופת הבחינות של מועד א' בתום סמסטר א' תשס"ז.

סטודנט אשר עקב המצב הבטחוני נעדר מבחינה בקורס המהווה "דרישת קדם" לקורס אחר והיה רשום לקורס זה, יהיה זכאי ללמוד "על תנאי" בקורס המתקדם.

סטודנט שנעדר מלימודיו עקב המצב הבטחוני ולא יכול היה להגיש עבודות, יוכל להגישן במועד מאוחר יותר בתיאום עם מרצה הקורס.

סטודנט אשר עקב המצב הבטחוני הפסיק את לימודיו בקורס ונאלץ להירשם לקורס חוזר, לא יחויב בשכר לימוד.

לסטודנטים במכללה להנדסאים - עד לפתיחת המכללה, נשרת אתכם ממוקד המידע שפתחנו באורט הרמלין בנתניה. מספר הטלפון במוקד המידע הוא: 1-700-70-80-05. מידע שוטף מופץ באתר המכללה.

האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה מודיעה שבמרכזי הבחינה בצפון (חיפה, קצרין, טבריה, עפולה וקריית מוצקין), לא יתקיימו בחינות ב-24.7.06. סטודנטים מהצפון יוכלו להבחן במרכזי בחינה אחרים ברחבי הארץ או במועד חלופי - 24.8.2006 (תיאום במוקד הפניות 09-7782222).

סמינר אורנים
הבחינות שתוכננו להיום ולמחר (א'-ב') בוטלו. מידע על מועדים חדשים או ביטולים של בחינות נוספות יופיע באתר המכללה ויישלח בדוא"ל וב-SMS לסטודנטים.

המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן
הנהלת המכללה החליטה (בידיעת אגודת הסטודנטים) להיערך לחזרה לפעילות רגילה החל מיום א' הקרוב (20.8.06).

בהמשך תמצאו את לוח מועדי הבחינות וקורסי קיץ שייפתחו.
קורסי קיץ באנגלית לא ייפתחו. סטודנטים החייבים לסיים את חובותיהם באנגלית יקבלו הארכה מאוניברסיטת בר אילן

אנו מבקשים להודיע לציבור הסטודנטים שלנו כי כל מי שייבצר ממנו להיבחן במועד או להשלים קורס שהוא בחינת תנאי לקבלתו ללימודים או להמשך לימודיו, יטופל באופן אישי ולא ייפגעו זכויותיו לשני מועדי בחינה ו/או להשלמת לימודים בקורס שהוא בחינת תנאי להמשך לימודיו.

מדור הבחינות, המזכירות האקדמית ודיקנט הסטודנטים עומדים לשירותכם בכל שאלה ובעיה. סטודנטים המתקשים לחזור לפעילות לימודים מכל סיבה שהיא יכולים לפנות אלינו ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור ככל שנוכל.

המכללה תעמיד לרשות הסטודנטים יעוץ מקצועי בזמינות גבוהה למתן מענה בכל עניין הקשור להתמודדות עם תהליך החזרה לשגרה. ניתן לפנות למשרד דיקן הסטודנטים .

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד