072-3300504

המשרד: "גרינפיס", סניף הים-התיכון

עובדי סניף "גרינפיס" הישראלי ממוקמים במקום טוב במרכז תל-אביב. לא מוותרים על גלידת אחה"צ וחולמים לעבוד בסניפי הארגון העולמיים

מערכת "יורם" | 11-07-2006 15:08:00

העובדים:

מרב דתן (38), בעלת תואר שני במשפט בינלאומי, היועצת המשפטית של הארגון בישראל. עינת קסטנבאום (32),בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, המנהלת האדמיניסטרטיבית של הסניף ודמות האם שלו. חמדת בקר (25), רכזת המתנדבים. יונתן ליבוביץ'(27), מנהל תקשורת האיזורית. עידו "הבטלן" גדעון (26), דובר הארגון בארץ. עו"ד נילי גרוסמן (30), מנהלת מאבק אנרגיה. אדווה שרטר (24) ואסתר אלחנדרה ליפשיץ (28), רכזת קשר תומכים ואחראית קשר תומכים. רעי אוריון (23), והתוספת החדשה למשרד יעל איפרגן (22), הם רכזי דיבור ישיר (רכזים של נציגי גרינפיס שאתם רואים ברחובות). המתנדבת ליאל ליפשיץ (14), אחראית קשר תומכים וניר ברקאי (26), גיוס כספים.

המשרד: "גרינפיס", סניף ים-תיכון. הארגון עוסק לדבריהם ב"קידום פתרונות לאיומים גלובלים על עתיד האנושות". או "מחבקי עצים" אם תרצו.

גיל ממוצע: ביולוגי 26, מנטלית ממוצע הגילאים הוא-12.

הכי ותיקה: עינת, נמצאת בארגון יותר מעשור. במשרד יש דיבור שהקמפיין הראשון שלה היה-"הצילו את הדינוזאורים".

הכי צעיר: למרות שיעל איפרגן הגיעה רק עכשיו, עדיין ממשיכים כולם להתייחס לעידו כאל צעיר העובדים. כנראה משהו שלא עומד להשתנות ולא משנה כמה עובדים חדשים יגיעו עוד.

מגיעים לעבודה: משתנה, משהו בין 9:30 ל-11:00.

חוזרים מהעבודה: בשעות הערב, תלוי במתנדבים שמגיעים בשעות אלה וצריך להיות איתם.

אוכל: המשרד נמצא באזור ברוך המסעדות מול הסינמטק. עובדי המשרד אוהבים לאכול סלטים מבר הסלטים הקרוב 'אוליבר', חומוס אבו-טאלב, טל בייגלס ואפילו שווארמה ועל האש. בין העובדים יש צמחוניים רבים, אך אלה לא מפריעים לאוכלי הבשר לנשנש חיה מתה במשרד. הם ביקשו לציין כי המעדן האהוב עליהם הוא סושי לווייתנים.

צ'ופרים ופינוקים: גלידה בכל יום ב-16:00, בול!

מזגן: כל הזמן דולק, "ששש...אל תגלו לאף-אחד".

מי הבוס: במשרד התל-אביבי אין בוס אלא מחלקות. הבוס הוא אחמט בקטאס, יו"ר הארגון, יושב בטורקיה.

מה נעשה כשנהיה גדולים: הארגון הוא ארגון עולמי, עם אפשרויות קידום רבות. רוב העובדים ירצו להמשיך להתקדם בארגון ולעבוד ברחבי העולם.

סיפוק בעבודה: "כן, זה כל הקטע", כולם מסכימים. "העבודה היא לא עבודה משרדית רגילה", מספר עידו. "אומנם העבודות היומיומיות לא זוהרות כל-כך, אבל המטרה הסופית שווה את המאמץ", מוסיף עידו.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד