072-3300504

מפתים גברים ללמוד

קורס חדש בתל אביב מבטיח לגברים ללמוד את "אומנות הפיתוי" ולהפיל כל אישה לרגליהן בעזרת שינון כמה תיאוריות טיפשיות שיכולות להוביל אותם לאכזבה ולהורדת הביטחון העצמי; רוצים לשמוע בכל זאת פרטים?

| 05-03-2006 13:21:00

הפרומו הזה לא לקוח מתוך מאמרים שכתבו קזנובה וולנטינו על איך לכבוש את האישה האולטימטיבית אלא כפרסומת לקורסים שמתקיימים לאחרונה באזור תל אביב שהכותרת שלהם היא "קורסי אומנות הפיתוי". למה פיתוי? כי כנראה הגברים בעולם של היום הם כאלה טיפשים וחסרי בטחון שהם חושבים שהם צריכים "לפתות" את המין הנשי אחרת הם יישארו גלמודים כל ימי חייהם. אם הם היו מתרכזים בפחות באיך לפתות אותנו ויותר באיך להתנהג ולהגיע לנשים הם לא היו זקוקים לכל הקורסים הפאתטים הללו. קורסים שכל ילד בן שש יכול ללמד.

הקורס בנוי משלושה חלקים . כל שלב מתקיים בסופשבוע (שישי-שבת) ואורכו 24 שעות לימוד ותרגול. כל אחד משלושת החלקים, אינם מהווים קורסים בפני עצמם, אלא מרכיבים של קורס אחד. כדי לסיים את הקורס טוענים יוצריו, יש לעבור את שלושתם. הקורס משלב למידה תיאורטית בכיתה עם יציאה לשטח לתרגול והטמעת החומר, דהיינו יציאה של חבורת גברים מזילי ריר לבארים התל אביבים על מנת להשתמש בבנות ישראל כנסייניות.

בין הנושאים בקורס: איך להכיר את האישה שנמצאת ממש מולך?, קבלת השקפת עולם של אדם המצליח עם נשים, אמונות חדשות ודרכי פעולה של מצליחן, רכישת ידע לגבי מה נשים מחפשות בגבר שלהן וכיצד תראה לה שאתה הוא הגבר שהיא כל הזמן רצתה, יכולת ללמוד להכיר נשים בכל מצב ובכל מקום בדרך מהירה, מהנה וקלה, במהלך הקורס אתה תכיר הרבה מאוד בחורות ביחד איתנו תנתח את הגישה שלך אליהן, את הדברים שעשית טוב ואת הדברים שיש עוד לשפר.

"נשים יפלו לרגליך"
ועוד מנושאי הקורס "המלומד": יצירת תקשורת אפקטיבית עם נשים, בה אתה מרגיש בנוח ובטחון, מה צריך לעשות כדי שאישה תימשך אליך? איך לדבר? איך לשדר מיניות?, איך לקבוע איתה פגישה בטלפון? מתי להתקשר? על מה לדבר?, איך להעביר את הפגישה הראשונה? על מה לדבר? לאיזה מקומות ללכת? איך לסיים את הפגישה בנשיקה או במיטה?, צעד אחר צעד איך להגיע עם בחורה למיטה, איך לגרום לאישה להתמכר אליך כמו אל סם? איך לשמור על יחסים עם כמה בחורות בו זמנית או סטוצים ללא הפסקה?

בקורס מבטיחים לגבר להיות מישהו שנשים נמשכות אליו רק מעצם נוכחותו לידן. מין קזנובה הישראלי או בראד פיט בסגנון ים תיכוני. בינתיים מי שמפותה כאן הם לא הנשים אלא הגברים שנרשמים לקורס ומבזבזים עליו את מיטב כספם. כבר הזכרנו שמחיר שלושת השלבים הינו $625.

ואני אומרת עזבו אתכם מכל מיני קורסים שמטרתם להוציא לכם כסף מיותר מהארנק. השקיעו את הכסף בכיבוש ליבה של האישה במעשים רומנטיים. הראו לה חיבה, רגש , אהבה, תקשיבו לה ולצרכיה כאילו היא הייתה מניה בבורסה ואל תנסו לכבוש או לפתות. זו לא מלחמת טרויה אלא אם כן אתם האביר על הסוס הלבן. וכמו שלא כל אחד יכול להיות רופא או אסטרונאוט גם כאן בענייני הרגש והאהבה. או שיש לך את זה או שאין לך. אל תנסה לרכוש משהו שאינו קיים בך אחרת זה ייצא מאולץ ותשיג את ההפך הגמור. השתמש במה שנתן לך הטבע וגם אתה תמצא את האחת.
אחרי העצות הללו אולי גם אני אפתח איזשהו קורס................

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד