072-3300504

לתפארת מדינת ישראל

57 שנות קיום הביאו אותנו להתגאות על מה שהיה, על מה שעכשיו והעתיד לבוא; שפה, תהילת עולם, סקס ותקווה...

מיקה ארז | 11-05-2005 13:10:00

אני בלהה בלום, בעלת 25 שנות ותק במערכת החינוך וממייסדיה, מתכבדת להדליק משואה זו לכבוד האומץ, הענווה, וההבנה. בשם אנשי החינוך, המהווים חלק מכוח משימה לאומי והמעורבים ברפורמות לקידום החינוך, ללא כוונות רווח נסתרות ולעסקים צדדיים. בשם הדאגה לרווחת התלמידים וביטחונם. בשם האומץ להביא למהלך שיגדיל את הפער החברתי, ואת ילדינו ללא תעסוקה. בשם האומץ לנסות גם כשאינך מבין דבר. אני מתכבדת להדליק משואה זו לכבוד השרלטנות, האטימות ואוזלת היד. לתפארת מדינת ישראל.

אני אלמוני פלוני, מתכבד להדליק משואה זו לכבוד המצויינות, העמל הקשה, ולקיחת האחריות. בשמם של יוצאי תוכניות הבזק, המוכנים להתחיל את 15 דקות התהילה ולמכור את אימם, סבתם וכבודם במחיר נזיד עדשים. בשם האנשים המוכנים לאכול את קרביהם של חיותיהם, אחיותיהם וחבריהם כדי להיהפך מהלכה למעשה. בשם הכוכבים, הכוכבים הדועכים והכוכבים הנופלים. בשם הנכונות הנפשית למסור חייהם ולהסגר עם קבוצה של 10 אנשים שאינם מכירים. המוכנים כמוהם להתערטל, להשפיל, לבזות ולהתבזות. אני מתכבד להדליק משואה זו בשם הכוכב שעוד לא נולד. לתפארת מדינת ישראל.

אני שון בוזגלו, מתכבד להדליק משואה זו, לכבוד תחייתה והמשכיותה של השפה העברית התקינה. בשמם של אנשי האקדמיה, המתאימים את השפה לאנשים ולא את האנשים לשפה. בשם העשר שקל, התחתון היפה, והבאמ'שך. בשם עם הספר ששכח את המילה הכתובה, המדוברת. בשמה של השפה הנשמעת בשווקים, בקניונים, בכבישים שכל אדם הוא דוד, חבר, אח או סתם מנייאק. אני מתכבד להדליק משואה זו בשם הכן אהה, והיאללה ביי. לתפארת מדינת ישראל.

אני עובד שלם, מתכבד להדליק משואה זו לכבוד ההתייעלות העילאית. בשמם של המובטלים הסמויים, הגלויים, המשועממים והחרוצים. בשמם של העובדים מקבלי הקצבאות ובשמם של המובטלים שלא. בשם שעון הנוכחות שנדפק בשיטתיות על ידי עובדי ההייטק שמרגישים הכרח לצאת אחרונים ממשרדם בלילה, דקה לאחר הבוס. בשם עובדי המשרדים הממשלתיים אשר יוצאים ממשרדם בצהריים דקה לפני הבוס. אני מתכבד להדליק משואה זו, למען הוגי משחק הסוליטר, שולי המוקשים ודומיהם. אני מתכבד להדליק משואה בשם כל אותם האבודים אשר עובדים מסביב לשעון, ומחפשים את חייהם, ובשמם של העובדים הזרים. לתפארת מדינת ישראל.

אני יפה טבעי, בחורה רווקה בת 29 ו 8 חודשים מזל קשת, מחפשת גברבר מזל אריה, מתכבדת להדליק משואה זו לכבוד הסטודנטים לרפואה, זרע העתיד. בשמן של כל הרווקות: הבודדות, השמנות, הרזות, הכעורות והיפות, הגבוהות הנמוכות, המיואשות והאופטימיות, שעוד לא הגיעו לשלב המרירות אבל כבר שם. בשם כל מחפשי הזיונים אשר מחרפים נפשם בקרב היומיומי. בשם תרי העיניים, מתמכרי האינטרנט ומעושני הפיק אפ בר. אני מתכבדת להדליק משואה זו למען חנויות הסקס והויברטורים מפיגי השעמום. בשמם של הורודים, המודים והמתכחשים כל אלה ועוד. לתפארת מדינת ישראל.

אני זיכרון חולף, תקווה בוערת, מתכבד להדליק משואה זו לכבוד תקווה בת 3000 שנה. למען מדינת ישראל שאינה כובשת ומכבדת כל איש באשר הוא. למען מדינת ישראל המביטה אל העתיד ודואגת לאזרחיה באשר הם. למען מדינת ישראל המתייחסת אל הסביבה ודואגת לאיכותה. למען מדינת ישראל ומנהיגיה הנעלים אשר מהווים אור לגויים. למען מדינת ישראל העוזרת לאנושות כולה. למען מדינת ישראל שתמיד היה בה שמח ועוד יהיה בה טוב, לתפארת העצמאות, החופש, השגשוג והקיום הבטוח של כולנו. לתפארת מדינת ישראל.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד