072-3300504

בית ספר חדש להנדסה בבר אילן

פרופ' משה קוה הצליח לגייס לצורך הקמת בית הספר 12 מיליון דולר מתורמים בחו"ל וכן תמיכה ממלכתית (ות"ת) בסך 6 מיליון דולר.פרופ' קוה: "אין לי ספק שההי-טק חוזר להיות מנוע הצמיחה של המשק".

חנית נוה | 11-01-2004 10:13:00

נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' משה קוה, הכריז השבוע כי הצליח לגייס 18 מיליון דולר מתורמים בחו"ל ומהארץ לצורך הקמת קומפלקס בניינים לבית הספר להנדסה של אוניברסיטת בר-אילן. הבניין ייבנה בקמפוס החדש של האוניברסיטה ברמת גן. "זו היתה משימה קשה, ואני שמח לבשר כי הצלחתי לעמוד בה, ולגייס את הסכום הנכבד למרות התקופה הקשה "אמר קוה. ההשתתפות של ות"ת היתה מותנית בגיוס הכספים עד סוף שנת 2003. ואכן פרופ' קוה השקיע מאמצים עילאיים והצליח לעמוד במשימה בעזרתם האדיבה של מספר תורמים מארה"ב, שוייץ וישראל. פרופ' קוה הביע את תקוותו כי יוכל לגייס בשנה הבאה עוד 25 מיליון דולר לפרוייקטים מדעיים לקידום המחקר, לרגל יובל החמישים של האוניברסיטה שיחל בשנת 2005-2006.

"אין לי ספק כי תנופת ההיי טק חוזרת למדינת ישראל וכי ההיי טק יהיה מנוע הצמיחה העיקרי של המשק הישראלי. לכן חובה עלינו להכין דור של מדענים ומהנדסים בתחומי ההיי טק", אמר פרופ' משה קוה.

מתחם בית הספר להנדסה יכלול ארבעה בניינים זהים, (בסה"כ כתשעת אלפים מ"ר בנוי). הבניינים תוכננו ע"י משרד הארכיטקטים י. י. גרנות, אשר תכננו את בניין בית הספר להנדסה בטכניון. מועד סיום הבנייה צפוי בשנת 2008.

טקס הנחת אבן הפינה לבית הספר להנדסה יתקיים בחודש מאי הקרוב, במהלך אירועי חבר הנאמנים של אוניברסיטת בר-אילן.

בית הספר להנדסה באוניברסיטת בר-אילן מתמקד במחקר ובהוראה לתואר ראשון, עם כוונה להתפתח לכיוון התארים המתקדמים. בית הספר מציע לימודים בשני מסלולי לימוד: הנדסת מחשבים והנדסת חשמל. במסגרת המסלול ללימודי הנדסת חשמל, יכול הסטודנט לבחור באחת מארבע תת-מגמות: תקשורת, אלקטרו-אופטיקה, עיבוד אותות ומיקרו-אלקטרוניקה. הלימודים נמשכים 8 סמסטרים ובסיומם מוענק תואר בוגר בהנדסת חשמל או בהנדסת מחשבים. (הענקת התואר מותנית בהסמכה מהמועצה להשכלה גבוהה).

בית הספר להנדסה החדש
בית הספר להנדסה החדש
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד