072-3300504

כך תשיגו עבודה מבוקשת בתחום ההייטק

תחום ההייטק מציע משרות נחשקות בתחומים מובילים עם משכורות שאף אחד מאתנו לא היה מתלונן. רוצים להיות חלק מההצלחה? בואו לגלות איך להשתלב בתפקיד ניהולי ומבוקש

24-11-2016 12:43:00

יש הרבה אפשרויות להשתלב בתחום ההייטק אבל לא כולן יובילו אתכם לעבודה נחשקת ומובילה עם שכר הולם ותפקיד טכנולוגי מבוקש. אם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה ולהיכנס לתפקיד שמהווה משאב מרכזי בכל ארגון מודרני יש משהו אחד שאתם צריכים לעשות ולא, אתם עדיין לא צריכים לחפש עבודה. מוכנים לקבל את משרת חייכם? הקריה האקדמית אונו גילתה לנו איך באמת אפשר להשתלב בתעשייה וכן, אתם הולכים להודות לנו אחרי זה.

להתברג בתחום ההייטק במשרה מבוקשת ומצליחה
להתברג בתחום ההייטק במשרה מבוקשת ומצליחה

נוגעים בפסגה: התחום החשוב בארגונים גדולים
מזה כמה שנים שתחום ההייטק מושך אליו אלפי אנשים שמחפשים עבודה, יש כאלה שמחפשים קיצורי דרך אבל לא מתקדמים, אחרים שחולמים אבל לא מגשימים ויש את אלו שלא רק שהצליחו, אלא גם התקדמו והשיגו עבודה עם שכר מפתיע ותפקיד ניהולי מעורר קנאה.

עולם ההייטק משלב בתוכו משרות ותפקידים שונים כאשר טכנולוגיות מידע הפך להיות חלק אינטגרלי בארגונים גדולים. "מערכות המידע הפכו למשאב מרכזי בכל ארגון מודרני, החל מחברות הזנק (סטארט-אפ) ועד תאגידי ענק", מספר ד"ר אופיר בן אסולי, ראש התמחות במערכות מידע בקריה האקדמית אונו.

מערכות מידע הן תוכנות המאפשרות אחסון וניהול באופן מלא ומהוות תשתית תעשייתית מרכזית בכל ארגון ומבטיחות שפעילות הארגון מתבצעת בצורה מיטבית. מדובר בתחום דינאמי ומבוקש, המאפשר לארגונים להתייעל ולעבוד בצורה אפקטיבית ולמנף מודלים עסקים חדשניים שיסייעו לו להיות ארגון טוב יותר.

"הרבה מאוד תעשיות, ענפים וארגונים קלטו אצלם עובדים ומנהלים במגוון תפקידים טכנולוגיים. בנוסף, ניתוח וניהול טכנולוגיות המידע הפך בשנים האחרונות לאחד מהתפקידים הניהוליים החשובים ביותר בארגונים", אומר בן אסולי.

למתקדמים: איך משתלבים ומאיפה מתחילים?
החלטתם שאתם רוצים להיכנס לעולם ההייטק ובחרתם בתחום מערכות המידע, איך מתקדמים מפה? מוסדות הלימוד האקדמיים השונים וביניהם הקריה האקדמית אונו, המכללה האקדמית אחוה והמכללה האקדמית לישראל ברמת גן מציעים לסטודנטים להתמקצע בתחום מערכות המידע ולהתברג בתפקידים ניהוליים.

הקריה האקדמית אונו מציעה לסטודנטים תואר ראשון במנהל עסקים במסלול ניהול טכנולוגיה עם התמחות במערכות מידע, המכללה האקדמית לישראל והמכללה האקדמית אחוה לעומת זאת מציעים תואר ראשון בניהול מערכות מידע.

"הטכנולוגיה משתנה בקצב מהיר ולכן אנחנו נותנים לסטודנטים בתכנית את הבסיס כדי שיוכלו להמשיך ולהתפתח מקצועית בהמשך דרכם", מסביר עמית וולקוביץ, מנהל השיווק של המכללה האקדמית לישראל. "אנחנו פותחים קשת רחבה של תפקידים אותם יוכל הבוגר למלא בעתיד מבלי להיות תלוי בתחום צר שהיום הוא מבוקש ומחר לא", הוא מוסיף.

"התכנית לתואר ראשון במערכות מידע מעניקה לבוגרים את התשתית המדעית הנדרשת לניהול, השתתפות בפיתוח, הטמעה ותחזוקה שוטפת של מערכות המידע בארגונים", מוסיף פרופ' אהוד גודס, ראש התוכנית של לימודי תואר ראשון במערכות מידע במכללה האקדמית אחוה.

קשת רחבה של תפקידים ניהוליים ומבוקשים
קשת רחבה של תפקידים ניהוליים ומבוקשים

בשורה תחתונה: איפה עובדים ובמה עוסקים?
מכירים את זה שסטודנטים יוצאים לשוק העבודה ומחפשים ללא הרף אחר המשרה הנכספת? סטודנטים שרוכשים את הכלים הנדרשים בתחום מערכות מידע יוצאים לשוק העבודה כאשר באפשרותם להתברג בארגונים שונים ובתפקידים בכירים.

"מטרת ההתמחות במערכות מידע היא הכשרת מנהלים לעתיד ועובדים בעלי אוריינטציה טכנולוגית לתפקידים מובילים בארגונים", מדגיש בן אסולי שנותן דוגמאות למשרות עבודה כמו מנתחי ומעצבי מערכות מידע, מנהלי בסיסי נתונים DBA, מטמיעי מערכות ERP, מבקרי איכות, בודקי תוכנה QA, מבקרי מערכות מידע, מנהלי מערכות מידע ועוד.

הלימודים מאפשרים לבוגרים לעסוק בניתוח מערכות, הגדרת צרכים ואפיון בתוך הארגון, שיפור תהליכים עסקיים באמצעות מינוף טכנולוגיות מידע, בקרת איכות של מערכות מידע, הטמעה של מערכות מידע בארגונים ואף שיווק ומכירה של מוצרים עתירי טכנולוגיה. "בשוק העבודה קיים ביקוש גדול לאנשי מקצוע בעלי הכשרה אקדמית מתאימה, שיכולים לפתח, לתחזק ולנהל את מערכות המידע", אומר גודס.

"בוגר התכנית יוצא לשוק העבודה כמומחה לפתרונות טכנולוגיים בארגונים", מוסיף וולקוביץ ומסביר, "מצד אחד הוא חייב שתהיה לו הבנה מעמיקה בכל נושא טכנולוגיות המידע ויכולותיהן, ומצד שני הוא חייב להביו את הצרכים הארגוניים והעסקיים של הארגון על מנת שיוכל למצוא פתרונות טכנולוגיים אפקטיביים שיביאו לשיפור ביצועי הארגון".

ללמוד את המקצוע הנכון ולהתברג בתפקידים ניהוליים
ללמוד את המקצוע הנכון ולהתברג בתפקידים ניהוליים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד