072-3300504

לו יהי: הבטחות הסטודנטים לקראת השנה החדשה

לכל סטודנט וסטודנטית יש רשימת הבטחות שהם מבטיחים לעצמם לקראת שנת הלימודים החדשה ומה לגבי ההתגשמות? זה כבר סיפור אחר. קבלו את המשאלות האקדמיות

גל יונגר | 01-09-2015 17:36:00

הבטחות הן דבר נפלא, כל עוד הן נאמרות בשיא הרצינות ויש להן כיסוי. כסטודנטים, כל אחד מאתנו מצא את עצמו מדקלם רצף של הבטחות מפוצצות שנייה לפני שהתחיל הסמסטר וזנח את הנקודות הקריטיות בתואר, שלא לומר תקופות מבחנים מסויטות ולילות לבנים שמצליחים לחבל בהבטחות. רגע לפני שתצאו בהצהרות, חשבו פעמיים לפני כל הצהרה. ושתהיה שנת לימודים מוצלחת.

הבטחות מפוצצות לקראת השנה החדשה
הבטחות מפוצצות לקראת השנה החדשה

השנה אני אקום כל בוקר מוקדם
מכירים את האנשים שקנאים לשעות הבוקר? אלו שמכורים לקרני השמש, מאוהבים בשעון מעורר שלהם, קמים מפוצצים באנרגיות ומנצלים את השעות המוקדמות כדי לכבוש את העולם?

אם אתם כאלה, סביר להניח שכבר נשבעתם את שבועת הבוקר והבטחתם לעצמכם שתקומו מוקדם במהלך השנה. רק זכרו שמחנה 'שונאי הבקרים' מפתה מתמיד ומדובר בהבטחה שקשה לעמוד בה.

איזה כיף הגיע הבוקר
איזה כיף הגיע הבוקר

השנה אני אעשה ספורט ויהי מה
מודעות עצמית היא דבר חשוב ואין כמו להבטיח לעצכם בנוסף לכל הצרות, פעילות ספורטיבית על בסיס שבועי כדי לשמור על נפש בריאה בגוף בריא. ועכשיו באמת, אתם מדמיינים את עצמכם אחרי תרגול ארוך בסטטיסטיקה יוצאים לריצת מרתון במקום לצאת לערב בירה עם חברים?

סדר עדיפויות קודם לכל
סדר עדיפויות קודם לכל

השנה אני אנצל את הטכנולוגיה
זה קורה בעיקר אחרי שראיתם סטודנט מתוחכם במיוחד, משתמש באפליקציה לניהול התואר ומצליח לסנכרן בין החיים, המבחנים, המבצעים והציונים יחד. מסוג המקרים שעושים לכם חשק להפוך לסטודנטים עתידניים ולנצל כל טיפת טכנולוגיה לטובתכם האישית. אה, אין לכם עדיין סמארטפון? נו טוב, תדחו את ההבטחה לשנה הבאה.

השנה אני אתנדב למען הקהילה
חונכות, סיוע לחולים, עזרה לקשישים או למען בעלי חיים, רק תבחרו את הארגון המתאים ותסדרו לעצמכם מעורבות חברתית וקהילתית ונתינה לזולת לה כל כך חיכיתם.

העובדה שאין לכם מספיק שעות ביממה כדי לסיים את המטלות של הקורסים בשנה העמוסה ביותר של התואר לא צריכה להפריע להתחייבות המשמעותית במהלך השנה.

הסטודנטית שמוצאת זמן להכל
הסטודנטית שמוצאת זמן להכל

השנה אני אכתוב בכל השיעורים
הרי בשנה שעברה אספתם סיכומים בנואשות מכל הסטודנטים האפשריים והבנתם שזה לא בשבילכם, הגעתם למסקנה שאתם חייבים שהחומר יהיה מנוסח על ידכם וככה תוכלו להיות בעניינים בכל קורס וקורס. ואז נזכרתם שהלפטופ שלכם בתיקון. ושיהיה בהצלחה עם העטים, המחברות והמרצים שמדברים בקצב פעימות הלב.

השנה אני אשמור על ממוצע הכי גבוה בכיתה
בשנה שעברה הבטחתם לעצמכם שתובילו עם הממוצע הכי גבוה מכל הסטודנטים, אך נקודה אחת הפרידה בין השיא המבוקש למקום השני בכיתה. ובכן אולי השנה המזל, המוטיבציה והחומר יהיו אתכם ותצליחו לעקוף את החנון של הכיתה. ואם לא, תמיד תוכלו להבטיח לעצמכם שתעשו זאת בשנה הבאה.

ואולי השנה זה יקרה גם לי?
ואולי השנה זה יקרה גם לי?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד