072-3300504

ימים פתוחים - איפה נרשמים לסמסטר אביב?

חיפוש אחר תחום לימודים או מוסד הוא לרוב תהליך מייגע. לכן, ריכזנו לכם את הימים הפתוחים שמתקיימים בתקופה הקרובה, כדי שיהיה לכם קצת יותר קל לבחור

אן לאני | 20-01-2014 17:29:00

התואר הראשון נמשך שלוש שנים, הרבה זמן ואנרגיה מושקעים בו וההחלטה לא יכולה להיעשות על רגל אחת, לכן הבחירה במוסד הלימודים ובתחום שתלמדו היא בחירה חשובה. ובמיוחד בשביל זה מקיימים המוסדות ימים פתוחים.

אז לאלו מכם שהחליטו בדקה ה-90 להתחיל ללמוד, דעו שהרכבת עוד לא חלפה ויש לא מעט מוסדות לימוד שישמחו לקבל אתכם לסמסטר אביב. ולכל השאר, שרוצים לבחון אופציות לקראת שנת הלימודים הבאה, יש כעת הזדמנות נהדרת להתחיל ולראות איפה הכי מתאים לכם.

הימים הפתוחים הם גם הזדמנות מצויינת לחסוך קצת כסף, שכן הרבה מוסדות לימוד מציעים הנחות בדמי ההרשמה ונותנים לסטודנטים ייעוץ לימודים שיכוון אותם למה שבאמת מתאים להם, סדנאות למתלבטים וצ'ופרים נוספים למי שנרשם באותו היום.

כאן תוכלו להתעדכן בתאריכים בהם מתקיימים הימים הפתוחים וגם לקבל קצת מידע מסטודנטים שכבר לומדים במוסד.

איפה הכי כיף ללמוד?
איפה הכי כיף ללמוד?

יום פתוח באקדמית תל אביב יפו
מתי: 31.1.2014 החל מהשעה 9:00

איפה: קמפוס המכללה (רח' חבר הלאומים 10, תל אביב-יפו).

למי זה מיועד: למתעניינים בתואר ראשון ושני (מלבד תואר שני בפסיכולוגיה).

אחת שיודעת: שרון רשף סטודנטית בשנה ב' למדעי ההתנהגות, מספרת ש"האווירה מאוד נוחה ללימודים, הכיתות קטנות, המרצים והמתרגלים תמיד זמינים לענות על כל שאלה ויש הרגשה שמאוד אכפת להם מההצלחה שלך. הלימודים מאוד מגוונים ומעניינים והמכללה טובה לכל מי שאוהב את האינטימיות ולא להרגיש שהוא נמצא במקום שהוא הולך בו לאיבוד".

יום פתוח במסלול האקדמי המכללה למנהל
מתי: 31.1.2014, החל מהשעה 9:00

איפה: קמפוס המכללה (שד' יצחק רבין 7, ראשון לציון).

למי זה מיועד: למתעניינים בתואר ראשון ובתואר שני במגוון המסלולים שמציעה המכללה.

אחת שיודעת: יעל יגאל סטודנטית למנהל עסקים במסלול חשבונאות שנה ד'. "המכללה למנהל מאוד מקצועית וזה בא לידי ביטוי במרצים המעולים שמלמדים בה. פעם בשנה מארגנים יריד תעסוקה ואת יכולה להגיש קורות חיים, יש אפילו מישהי שזה התפקיד שלה לעזור לסטודנטים למצוא סטאז' ועבודה. לפני מבחנים, אנחנו מקבלים 'צ'ופר' שמאגד את כל המבחנים שהיו בשנים קודמות באותו מקצוע וזה עוזר מאוד ויש תחושה שדואגים לנו למרווח משמעותי בין בחינות כדי שיוקל לנו".

עוזרים למצוא סטאז'
עוזרים למצוא סטאז'

יום פתוח במכללה האקדמית תל חי
מתי: 6.2.2014

איפה: קמפוס המכללה בגליל העליון.

למי זה מיועד: למתעניינים בלימודים לתואר ראשון ושני.

אחד שיודע: גל עומסי סטודנט למזרח אסיה בשנה א'. "הלימודים מעניינים המרצים מעולים, רמת הלימודים ממש טובה ועם הזמן העלייה ברמה מורגשת כי הם שואפים להפוך לאוניברסיטה. הנוף פה מדהים ויש אחלה של חיי חברה, הרבה מקומות בילוי שמיועדים לסטודנטים והאווירה היא סטודנטיאלית בכללי שזה טוב.

"ביחס למיקום יש הרבה מקומות עבודה לסטודנטים והמכללה נורא דואגת לזה. היחס האישי הוא גם משהו שנורא שמים עליו, המערכת אכפתית וגמישה וזה מאפשר מעבר במקרה כמו שלי שהתחלתי מסלול שפחות עניין אותי ועברתי לאחד אחר".

יום פתוח באוניברסיטת תל אביב
מתי: 7.2.2014 9:00-13:00

איפה: אוניברסיטת תל אביב, לתוכנית המפורטת ניתן להיכנס לאתר האוניברסיטה-היכן מתקיימת כל פעילות של כל תחום לימוד.

למי זה מיועד: למתעניינים בלימודי תואר ראשון ושני.

אחת שיודעת: עמית גולדשטיין סטודנטית שנה ב' לפסיכולוגיה וסוציולוגיה. "מאוד הופתעתי לגלות שהלימודים באוניברסיטה הם לא כמו שחשבתי, היחס האישי קיים. ציפיתי למקום מנוכר אבל גיליתי שתמיד יש לך למי לפנות. גם מהבחינה החברתית הופתעתי לטובה, יש כאן ערבות הדדית מטורפת, התחרות לא קיימת, כולם עוזרים אחד לשני ומשתפים את חומרי הלימוד ככה שלכולם תהיה גישה אליהם".

פחות מנוכר ממה שחושבים?
פחות מנוכר ממה שחושבים?

יום פתוח באוניברסיטה העברית
מתי: 13.2.2014 החל מהשעה 9:00

איפה: קמפוס הר הצופים, אדמונד י' ספרא (גבעת רם) ועין כרם (הפקולטה לרפואה ולרפואת שיניים).

למי זה מיועד: למתעניינים בלימודי תואר ראשון.

אחת שיודעת: תמר גילון סטודנטית שנה ב' למדע המדינה. "המרצים אוהבים את מה שהם מלמדים ואין ספק שזה ניכר, מעבר לכך הם מאוד מתחשבים, כשמשהו לא ברור תמיד מסבירים שוב והמתרגלים תמיד זמינים. אני מאוד נהנית מהלימודים והמגיוון שמאפשרים לנו כל קורסי הבחירה. מבחינה חברתית מאוד נחמד, התאים החברתיים מאפשרים לאנשים להביע תמיד עמדה וזה בא לידי ביטוי בקמפוס עצמו, שיש קבלה של האחר".

יום פתוח באוניברסיטת בר אילן
מתי: 13.2.2014 בין השעות 15:00-20:00 וב-14.2.2014 בין השעות 9:00-13:00.

איפה: אוניברסיטת בר אילן (רחוב מקס ואנה ווב רמת גן).

למי זה מיועד: למתעניינים בלימודי תואר ראשון ושני.

אחת שיודעת: טלי שלומיוב סטודנטית בשנה ג' בחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה : "זו מחלקה שיש בה המון יחס אישי והמרצים מאוד באים לקראת ואכפת להם, הם נורא זמינים במיילים ובשעות הקבלה. התחום נורא מעניין ומאוד מפתח. זה מעולה שאני בוחרת בנוסף מקצוע משני וגם לומדים קורסים של יהדות כי זה מאוד תורם להרחיב את הידע הכללי. מבחינה חברתית האגודה משקיעה המון, היא דואגת לטיולים ולערבי כסף, שזה גם נורא נחמד" .

המרכז האקדמי רופין
מתי: 14.2.2014 החל מ- 9:30

איפה: קמפוס המכללה (עמק חפר, 40250).

למי זה מיועד: למתעניינים בלימודי תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים, חברה והנדסה.

אחת שיודעת: יעל טרנרוצקי סטודנטית שנה ב' למדעי ההתנהגות. "בחרתי ללמוד מדעי ההתנהגות אבל אני מתמחה בפסיכולוגיה, זה נחמד שיש את האפשרות להיחשף לעוד תחום שמעניין. יש לנו אפשרות להתנדב בכל מיני מקומות מה שחושף אותנו לעולם שאותו אנחנו לומדים.

"אגודת הסטודנטים מאוד פעילה גם מבחינת הפסקות פעילה וגם מבחינת הלימודים - יוזמות כמו מרכז שנותן שיעורים פרטיים לתלמידים בכל מיני מקצועות בשעות אחה"צ בחינם ככה שיש תחושה שמאוד אכפת להם".

תחושה שאכפת להם
תחושה שאכפת להם

יום פתוח באוניברסיטת בן גוריון
מתי: 27.2.2014

איפה: אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע.

למי זה מיועד: למתעניינים בלימודי תואר ראשון.

אחת שיודעת: עדי פלט סטודנטית שנה א' למדעי המחשב "מהרבה בחינות אין מקום יותר טוב מבאר שבע, כל העיר מותאמת לסטודנטים, הכל מוזל לסטודנטים, פאבים ומסיבות לא חסר ואגודת הסטודנטים ממש חזקה מקולנוע ועד לבריכות שחייה שהיא מתפעלת. מבחינת יחס אישי אין לי תלונות, גם כשעשיתי מילואים והזדקקתי להקלות, למועדי ג' תמיד נתנו לי ולשעות קבלה התחשבו בי מאוד ודאגו להסביר לי את החומר אחד על אחד".

המרכז הבינתחומי הרצליה
מתי: 7.3.2014 החל מ- 9:30

איפה: קמפוס המכללה (כנפי נשרים 1, הרצליה).

למי זה מיועד: למתעניינים בתואר שני.

אחת שיודעת: דניאל לוטן סטודנטית בשנה ב' במסלול פסיכולוגיה ומשפטים. "המסלול מאוד מאתגר, הלימודים עמוסים אבל פותחים לי הרבה דרכי מחשבה שונים ואפיקים חדשים. סביבת הלימודים מאוד נעימה ומטופחת, הכיתות טובות והספרייה מעולה. פעמיים בשנה אנחנו נפגשים עם הדיקנים והם מבקשים מאיתנו פידבקים ככה שמאוד אכפת להם לשמוע את דעתנו".

שומעים את דעתנו
שומעים את דעתנו
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד