072-3300504

בלעדי: מאגר מתעניינים במלגות

רוצים לקבל עדכונים יומיים על מועמדים ללימודים המעוניינים במלגת הצטיינות במוסדכם? מערכת המלגות החדשה של "יורם לימודים" תספק לכם את כל המידע על סטודנטים פוטנציאליים

הדר גילת | 03-10-2011 09:29:00

אנחנו שמחים להציג בפניכם את מאגר המתעניינים במלגות החדש שלנו. מהיום יהיה ברשותכם את כל המידע על מועמדים ללימודים המבקשים לקבל מלגת הצטיינות, מלגת התנדבות וכיוצא באלה, עוד לפני שהם נרשמים למוסד הלימוד שלכם. בצורה כזאת, תוכלו להציע מלגה למועמדים שטרם נרשמו אצלכם וכך להגיע בקלות לסטודנטים פוטנציאליים.

מאגר המתעניינים במלגות הינו ממוקד ומציג בפניכם אך ורק את פרטיהם של המועמדים המעוניינים ללמוד את אחד מהתחומים הנלמדים אצלכם.

עמוד הכניסה של מאגר המלגות
עמוד הכניסה של מאגר המלגות

איך המערכת עובדת?
המועמדים ללימודים מגיעים אליכם דרך ערוץ המלגות החדש של "יורם לימודים". גולשים אלו הינם כאלה הפונים מסיבות של תנאים סוציו-אקונומיים או בשל ממוצע ציונים גבוה ומעוניינים לקבל מגוון סוגים של סיוע כלכלי: החל מפטור בדמי הרישום ועד מלגה מלאה. כל פניה שתתקבל תעבור דרך מחלקת השירות לגולשים של יורם לימודים שתוודא אל מול הגולש את פרטיו ואת המלגה שבה הוא מעוניין.

הכניסה למאגר המתעניינים במלגות היא דרך ממשק הלקוחות שלכם ביורם פלוס, שם תוכלו למצוא ליד כל מועמד את הנתונים הבאים: סוג התואר (ראשון, שני, תעודה), החוג שאליו הוא רוצה להתקבל, אזור הלימודים המבוקש וסוג המלגה בה הוא מעוניין.

ראיתם מועמד ללימודים שעונה לקריטריונים שלכם?
הקליקו על שורת שמו ותוכלו לקבל פירוט מלא על אודות סוג המלגה אותה מבקש המועמד (מלגת סיוע, מלגת הצטיינות, מלגת ביטחון והצלה ומלגת התנדבות), כאשר לצד כל מלגה מבוקשת מופיעים נתונים רלוונטיים באשר להחלטה האם להעניק לו את המלגה (ציון פסיכומטרי וממוצע בגרויות, הכנסה חודשית, עיר מגורים, ארץ מוצא וכיוצא באלו).

מעוניינים בפרטי ההתקשרות המלאים של המועמד על מנת ליצור עימו קשר?

פשוט לחצו על כפתור "הזמן" ומיד תקבלו לתיבת המייל שלכם את פרטי ההתקשרות שלו.

שימו לב, המועמדים ללימודים מציינים את מספר מוסדות הלימוד שהם רוצים שיחזרו אליהם. ברגע שמסתיימת מכסת ההזמנות (כלומר, חזרו אל המועמד מספר המוסדות המבוקש), המועמד מוסר אוטומטית מהרשימות ונציגים נוספים אינם יכולים לקבל את פרטיו. היתרון שלכם הוא בכך שאתם יכולים למהר ולהיות הראשונים שמציעים למועמד מלגת לימודים בהתאמה אישית.

עמוד נתוני המועמד
עמוד נתוני המועמד

מה עושים אם המועמד לא רלוונטי?
במידה והפנייה אינה רלוונטית לכם, באפשרותכם להסיר את המועמד מהרשימה על ידי לחיצה על כפתור "הסרה".

יחד עם זאת, בכל רגע נתון תוכלו לעבור לאזור "היסטוריה" שנמצא בחלקו העליון של העמוד, שם תוכלו לראות את כל המועמדים המחוקים (אלו שבחרתם להסיר) ואת כל המעומדים שבחרתם להזמין. כמו כן, במידה והתחרטתם תוכלו לשחזר את הפנייה ולהפוך אותה לרלוונטית.

תמיד אפשר לשחזר פרטים
תמיד אפשר לשחזר פרטים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד