072-3300504

קיבלה תואר בשמלת כלה

על ההזמנה לטקס הענקת התואר נכתב "נא להגיע בלבוש הולם" אבל אף אחד לא ציפה לראות סטודנטית לבושה בשמלת כלה

לי בק | 09-06-2011 08:46:00

הילה פרץ משדרות, אשר סיימה תואר במנהל ומדיניות ציבורית במכללת ספיר, החליטה לעצור בדרך לחופה, כדי לקבל את תעודת תואר הבוגר שלה בטקס חלוקת תארים שהתקיים בשבוע שעבר במכללה. בינתיים, הרב ומאות האורחים שהוזמנו לחתונתה, המתינו באולם האירועים, עד תום טקס הענקת התעודות. אחרי הטקס חתך הזוג ישירות לחופה, נשברה הכוס, ואפשר לומר שהצעירה תפסה שתי ציפורים ביום אחד: גם תואר וגם בעל.

"אני מרגישה שהיום אני סוגרת מעגל", מסבירה פרץ, "הכרנו במהלך הלימודים במכללה והיום זמן קצר לפני שאנחנו עומדים מתחת לחופה, אני עומדת פה עם שמלת הכלה ומקבלת את התואר".

הבוגרים שמגיעים לטקס חלוקת התארים בספיר, לא טורחים על יותר מקז'ואל בדרך כלל, ג'ינס וטי-שירט מכבד את האירוע לדעתם. השבוע, בטקס שנערך, בלטה פרץ בין כל ההמון כשהגיעה בלבוש קצת שונה, ובעיקר בוהק בלובנו – שמלת כלה.

סוגרת מעגל
סוגרת מעגל

לא ויתרה
בטקס נכחו 1200 בוגרים ומשפחותיהם, שציפו לקבל את התואר האקדמי, וביניהם, גם כלה אחת שציפתה ליום הזה יותר מכולם. פרץ, שמכהנת כרכזת תחום מעורבות חברתית במרכז הצעירים של העיר, ידעה שהטקס נופל על יום החתונה ועדיים לא הסכימה לוותר עליו למרות התנגשות שני האירועים. "קרעתי את עצמי שלוש שנים כדי לקבל את התואר, הרב והאורחים יכולים לחכות", הודיעה פרץ לסובבים.

פרץ שהתחתנה עם בחיר ליבה, חיים ביטון, שגם הוא בוגר ספיר, אמרה כי למכללה יש תפקיד משמעותי בקשר. "הכרתי את חיים במהלך הלימודים, התאהבנו, והיום ממש רגע לפני החופה אנחנו חוזרים למקום בו הכרנו בנסיבות המשמחות האלה. בגלל זה גם בחרנו בספיר להיות לוקשיין הצילומים שלנו".

הזוג המאושר הסתובב עם הצלם בשקיעה, בין המדשאות הירוקות והדקלים שהיוו תפאורה לאלבום החתונה. אולי הנוף היה קצת לא שגרתי, והחליף את שכונת נווה צדק המוכרת או את חוף הים הנדוש, אבל בתמונות הזוג הצטלם מחייך ומאושר, אולי אפילו יותר מבלוקיישן רגיל.

הילה הוזמנה לעלות לבמה המרכזית, לקבל את התואר מפרופ' אריאל פדלשטיין ראש המנהל האקדמי שאיחל לה מזל טוב לרגל חתונתה בשם מכללת ספיר וסגל המרצים. את כל הדרך אל הבמה היא עשתה עם שמלת החתונה, כמעט כמו חזרה גנרלית על המסלול, לפני הכניסה לחופה.

עלתה לבמה בשמלת כלה
עלתה לבמה בשמלת כלה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד