072-3300504

הסטודנטים ישבתו בגלל האלימות

אגודות הסטודנטים השונות ישבתו השבוע כאות מחאה על האלימות הגואה במדינה "עד היום יצאנו לרחוב רק כשפגעו לנו בשכר הלימוד, אבל אין לנו את הפריבילגיה להמשיך ולשתוק", הם אומרים

הדר גילת | 10-01-2010 13:58:00

גל האלימות ששוטף את המדינה בשבועות האחרונים הביא את אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת חיפה, הטכניון ומכללת צפת להכריז על שביתת מחאה במוסדות הלימוד.

בעקבות היוזמה, ביום רביעי הקרוב יופסקו הלימודים בין השעות 12:00-13:00. לאורך שעת השביתה תיערכנה עצרות מחאה בקמפוסים השונים, שבמהלכן יקראו הסטודנטים להשקיע משאבים במערכת החינוך, הרווחה והאכיפה, על מנת לטפל ולמגר את בעיית האלימות בחברה.

בעמוד "הפייסבוק" המיוחד שפתחה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, נכתב: "בימים האחרונים שוב אנו נתקלים במקרי אלימות מצמררים ובלתי הגיוניים. זה כבר הפך לדבר שבשגרה. אנחנו רואים את התמונות הקשות בטלוויזיה, מזדעזעים, וממשיכים הלאה".

לדבריהם, "המניע החזק ביותר של אגודת הסטודנטים לנקוט מפגן מחאה בנושא הזה היה תחושת חוסר האונים של הציבור, תחושה שאין מה לעשות, רק להתפלל שהאזרח התמים שנדקר ברחוב על לא עוול בכפו לא יהיה אחד מאיתנו".

יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א, שחר בוצר, מוסיף כי "לנו, כסטודנטים, יש אחריות שהיא מעבר לזו של אזרח מן השורה. התקופה בה אנו נמצאים בחיים מחייבת אותנו להסתכל סביב ולהיות אכפתיים כלפי החברה. עד היום יצאנו לרחוב רק כשפגעו לנו בשכר הלימוד, אבל אין לנו את הפריבילגיה להמשיך ולשתוק. קולנו צריך להישמע".

גם יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, רועי בן שלוש, סבור כי "יש חשיבות עליונה בכך שסטודנטים יעצרו את שגרת לימודיהם ויעבירו מסר לפיו אי אפשר לעבור לסדר היום על מקרי האלימות הקשים".

רוצים לצעוק - לא עוד
רוצים לצעוק - לא עוד
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד