072-3300504

טלנובלות, ויכוחים וארבע תעודות בארבע שנים. הכל בחדשות

איפה יש קורס בטלנובלות, באיזו תחרות ניצחו סטודנטים מאוניברסיטת ת"א וכמה תעודות אפשר לקבל בארבע שנים? הכל בחדשות

הדר גילת | 06-07-2008 11:41:00

נהוג לחשוב ששום דבר טוב לא ייצא אם תצפו בטלנובלות, אבל קורס חדש המיועד לתלמידי תואר שני בתוכנית ללימודי משפחה במסלול האקדמי המכללה למנהל, הולך להוכיח לכם את ההפך.

במסגרת הקורס, "מבט עכשווי על אופרות הסבון והטלנובלות", ינותחו סוגיות בנושאי משפחה ומגדר ויבחנו תהליכים של שינוי חברתי, תוך ניסיון להבין באיזו מידה התוכניות הללו משקפות או מעצימות תהליכים ובאיזו מידה הן מחזקות את המצב הקיים.

"התוכנית מספקת ראייה רחבה של מוסד המשפחה והסביבה בה הוא פועל והבנת התרבות הפופולארית הינה חלק מהקניית כלים תיאורטיים ויישומיים המאפשרים לסטודנטים להשתלב בשוק העבודה כמומחה לענייני משפחה", מסבירה פרופ' סילבייה פוגל ביז'אווי, ראש התוכנית שאף מעבירה את הקורס.

חזקים בויכוחים
מעטים יחלקו על הטענה שישראלים טובים בויכוחים - עכשיו יש גם הוכחה לכך.

שני סטודנטים מאוניברסיטת ת"א, אורי מרחב, סטודנט לפיסיקה והנדסת חשמל ודני זאבי, סטודנט להיסטוריה ודוקטורנט לביולוגיה, חברי מועדון הדיבייט של האגודה, זכו במקום השני באליפות אירופה בדיבייט שהסתיימה ביום שישי שעבר בטאלין, בירת אסטוניה.

אליפות אירופה לדיבייט היא תחרות ויכוחים בה מציגים טיעונים בעד ונגד בנושאים שונים. הויכוחים השנה עסקו בסרבנות מצפון, הצעה לפלוש למיאנמר, איסור מוחלט להכות ילדים, חינוך מיני לילדים מגיל 10 ואילך ועוד.

ארבע על ארבע
מסלול לימודים חדש מאפשר לכם ללמוד ארבע שנים ולקבל ארבע תעודות.

במכללת לוינסקי נפתח מסלול המאפשר ללמוד ארבע שנים שבסיומן יקבלו הסטודנטים תואר ראשון B.ed בחינוך ממכללת לוינסקי ומשרד החינוך, תואר ראשון B.sc במדעי החיים מבר אילן, תעודת הוראה בביולוגיה לעל יסודי ותעודת סיוע וטיפול בבעלי חיים מטעם מכללת לוינסקי.

במסלול זה, התלמידים ילמדו במכללה שלושה ימים בשבוע במשך שלוש שנים ובסיומם יקבלו תואר ראשון ותעודת הוראה. בשנה הרביעית, על מנת לקבל את התעודה הנוספת מבר אילן, ילמדו הסטודנטים מספר קורסים באוניברסיטת בר אילן, זאת בנוסף ללימודיהם במכללה.

בנוסף, החל מהשנה השנייה, הסטודנט יכול לשלב תעודת מחנך מטפל ומסייע בעזרת בעלי חיים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד