072-3300504

מצעד ארועי bpm של השנה האחרונה

לכבוד החג הכי חשוב בשנה החלטנו להביט אחור ולסכם לכם את כל האירועים החשובים שקרו אצלינו בשנה האחרונה.

23-09-2007 09:43:00

קבלו את תקציר המצעד המדורג מהמקום העשירי ועד המקום הראשון של BPM 2006-2007:

10. אז מתחילים את המצעד עם גאווה אישית שלנו בכמה תלמידים שהחליטו לפתח פלאגינים מיוחדים שניתן להוריד באתר הבית של המכללה.

9. ממשיכים הלאה ובמקום התשיעי נמצאת רשימת סדנאות אומן מכובדות שערכנו במגוון תחומים ונושאים כי היה חשוב לנו להעשיר אתכם בקצת יותר מעבר למסגרת הלימודים הרגילה ולהפגיש אתכם עם השחקנים המרכזיים בתחומים אותם אתם לומדים כדי שתוכלו ללמוד גם מהנסיון שלהם.

8. ובמקום השמיני נמצא אירוע שאנו מייחסים לו משמעות מרחיקת לכת וזה חניכת אולם הlive sound room החדר הייחודי שמכללת bpm בצעד ייחודי ויוצא דופן, החליטה להקדיש ללימודי ההגברה. אבל חוץ מלימודי הגברה עושים בו עוד הרבה דברים מעניינים...

7. ברוכים הבאים למקום השביעי. ולכאן הגיע פסטיבל שעשה הרבה רעש בחיפה ושמכללת bpm לקחה בו חלק נכבד. יוצרים יוצאים, פסטיבל הלהקות הצעירות של חיפה. Bpm מטפחת את הדור הצעיר.

6. בשנה האחרונה לא נחנו, ועמלנו על פיתוח קורסים חדשים וייחודיים למכללה, הנותנים ערך מוסף ומקנים ידע והתמחות בתחומים שונים. אז קבלו את המקום השישי, הקורסים שפותחו על ידי מיטב אנשי המקצוע בתעשיה.

5. במקום החמישי קבלו אקט של שדרוג למענכם בצורת האתר החדש והמדהים של המכללה. העיצוב, האפשרויות ויותר מהכל, הקלות בגלישה ובגישה לכל התכנים הכי מעניינים הם מה שעמדו מאחורי הבניה של אחד האתרים המושקעים שהיו פה.

4. ושניה לפני שלושת הגדולים חשבנו שיעניין אתכם לדעת מי לומד אצלינו ומה הוא יודע לעשות. הרבה בוגרים של המכללה וגם כמה תלמידים עשו את זה בגדול ואנחנו לא יכולים שלא להתגאות בהם. קבלו רשימה מקוצרת אך חזקה.

3. אך אין אחד שלא מכיר את הלייבל הום-מגה, הלייבל הישראלי המצליח המונה אומנים רבים, בעלי שם עולמי כמו: אסטריקס, פסייקראפט, סאבסיקס, דאלי ועוד השנה הלייבל חגג עשור יחד עם מכללת bpm.

2. מלחמה מתישה עברה על מדינת ישראל ותושבי הצפון בקיץ הקודם. הנהלת מכללת bpm העניקה בסוף המלחמה מלגת לימודים לתושבי הצפון על סך 2500 ¤ ללימודי ה bsp. וזה במקום השני והמכובד שלנו.

1. ברור שזה יהיה במקום הראשון שלנו לכבוד ראש השנה.
מה אם לא פתיחת סניף בעיר הגדולה שהפך אותנו למכללה הגדולה ביותר בארץ כיום בפריסה ארצית?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד