072-3300504

תואר ראשון במשפטים

המכללה האקדמית ספיר

תנאי קבלה
תנאי סף לזימון למשימות הערכה במסלול הרגיל:
אפשרות ראשונה - על בסיס ציון פסיכומטרי
בגרות מלאה וציון פסיכומטרי מעל 650.
רמת סיווג אנגלית בסיסית לפחות – ציון מבחן אמי"ר או ציון חלק אנגלית במבחן הפסיכומטרי או במבחן אמיר"ם מעל 85.
אפשרות שניה - על בסיס ציון סכם:
ציון סכם של 87.5 ומעלה. חישוב ציון הסכם ייעשה לפי הנוסחה הבאה: (0.075 x ציון פסיכומטרי) + (0.5 x ממוצע בגרויות) (נתיב לאקדמיה של אונ' בן גוריון – שקול לפסיכומטרי).
רמת סיווג אנגלית בסיסית לפחות – ציון מבחן אמי"ר או ציון חלק אנגלית במבחן הפסיכומטרי או במבחן אמיר"ם מעל 85.
אפשרות שלישית - על בסיס תואר אקדמי קודם:
ציון ממוצע 75 ומעלה בתואר אקדמי במקצועות הריאליים המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה (מל״ג) או ציון ממוצע 80 ומעלה בתואר אקדמי במקצועות הרוח והחברה המוכר על ידי המל"ג. (מותנה בהצגת גיליון ציונים חתום + א. זכאות/ דיפלומה).
הצגת אישור על אנגלית אקדמית ברמת פטור.

תנאי סף לזימון למשימות הערכה במסלול חריגים:

בית הספר רשאי לקבל עד 10% מן הסטודנטים.ות בכל שנה למרות שאינםן עומדים.ות בתנאי הקבלה הרגילים.

האפשרות לקבל חריגים נועדה להגדיל את שוויון ההזדמנויות בגישה ללימודים אקדמיים, למי שנסיבות החיים הקשו על גישה להשלמת בגרות או בחינה פסיכומטרית. חשוב להבהיר כי סיכויי הקבלה לבית הספר במסלול החריגים אינם גבוהים.

ככלל, מועמדים.ות עד גיל 26 שלא השלימו בחינה פסיכומטרית, יהיו אחרונים.ות בעדיפות להתקבל כמועמדים חריגים.ות, ומומלץ לנסות לעמוד בדרישות הקבלה הרגילות. ציון פסיכומטרי גבוה – יתרון.

יובהר, כי עמידה בדרישות הסף ביחס להרשמת חריגים אינה מבטיחה זימון למשימות הערכה והיא נתונה לשיקול דעתו המוחלט של בית הספר.

תנאי הסף לתחילת הליך קבלה במסלול חריגים: ממוצע 80 לפחות בתעודת בגרות או במכינה קדם אקדמית המוכרת על ידי המל"ג כשקולה לתעודת בגרות.

רמת סיווג אנגלית בסיסית לפחות.
כמה זמן לומדים
- ניתן לבחור במסלול בוקר או במסלול ערב
- 3.5 שנים , 4 ימים בשבוע
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון (LLB) במשפטים
פרטים על תואר ראשון במשפטים

בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר פתח את שעריו בשנת 2009. זהו בית הספר למשפטים הצעיר ביותר בארץ. ככזה, הוא נשען על יסודות רעננים בעלי מעוף ותעוזה, על השכלה משפטית עדכנית ויישומית, ידע רחב בחקיקה ופסיקה והכרות מעמיקה עם יסודות המשפט וההליכים המעצבים את השיטה המשפטית, ושואף לעצב עורכי דין מהמעלה הראשונה, שופטים, חוקרים אקדמיים, ובעלי עיסוקים נוספים המצריכים השכלה משפטית. בד בבד מאופיין בית הספר במחויבות עמוקה לנושאים חברתיים עקרוניים, לזכויות האדם ולאזרחות מעורבת.

תואר במשפטים בספיר מקנה לבוגריו תואר ראשון מבית ספר ייחודי, שעל אף גילו הצעיר רכש לעצמו מוניטין ללא רבב בקהילה המשפטית והאקדמית בישראל. בית הספר שואף להעניק לבוגריו הרבה מעבר לתעודה. התלמידים והתלמידות רוכשים ידע תיאורטי, כישורים אנליטיים וכלים מעשיים המציידים אותם בכישורים

שיתמכו בהצלחתם המקצועית ואף יקנו להם יכולות למעורבות משפיעה בקהילה המשפטית בישראל ומעבר לה. המרצים בבית הספר מובילים בתחומי התמחותם המחקריים והפרקטיים, ומעניקים לסטודנטים השכלה משפטית רחבה ומעמיקה תוך הקפדה על דרישות אקדמיות גבוהות. סטודנטים למשפטים בספיר מקבלים הזדמנות להתנסות מעשית מגוונת החושפת אותם למערכת המשפט הישראלית על כל רבדיה באמצעות אימון פרקטי בגופים כמו בתי המשפט, הפרקליטות, רשויות מקומיות או דוכני מיצוי זכויות ביישובים בנגב. דגש מיוחד ניתן להקניית כלים להבנת המשפט בעידן המידע והטכנולוגיה. לצד הרובד האקדמי, תכנית הלימודים בספיר שמה דגש על מיומנויות וידע מעשי, וכוללת הכשרה במיומנויות כתיבה, מחקר ומידענות משפטיים, לרבות קורס כריית נתונים ייחודי מסוגו בנוף ההשכלה המשפטית בארץ וקורסים מקוונים באנגלית המוצעים על ידי אוניברסיטאות מובילות בחו״ל. תכנית הלימודים בספיר היא בסיס לצמיחת משפטנים מצויינים, שעשויים לקחת חלק בשדרת המנהיגות ועיצוב המדיניות המובילה בנגב בפרט ובארץ בכלל. היא פורשת לפני הסטודנטים אופקים רחבים של ידע והתנסות התורמים להעצמתם האישית ולעיצובם כמשפטנים בעלי נכונות ורגישות לתרום בתחומי זכויות האדם והפרט ולפיתוח משפטנות המושתתת על ערכי הצדק והמוסר בתחומי הממשל, הכלכלה, הרווחה, החינוך ועוד.

בוגרות ובוגרי המחזורים הראשונים של בית הספר למשפטים בספיר הצליחו מאד במבחני לשכת עורכי הדין (עברו באחוזים הגבוהים בארץ), וחשוב מכך – השתלבו היטב במקומות התמחות ועבודה מעולים. בוגרינו מתמחים ועובדים במשרדי עורכי דין מובילים ובמחלקות מובילות בפרקליטות ובשירות המדינה – גם בדרום הארץ וגם בתל אביב ובירושלים.
 

מידע נוסף
 
- שכר לימוד אוניברסיטאי
- שנה ראשונה חינם לפי חוק לחיילים משוחררים
 
למה ללמוד דווקא ב המכללה האקדמית ספיר?
לימודים לקראת תואר במשפטים בספיר נועד להעניק לבוגריו תואר ראשון במשפטים LLB ולעצב משפטנים ועורכי דין המצוידים בכלים שיקנו להם הצלחה בדרכם המקצועית. מסלול הלימודים משלב בין השכלה משפטית רחבה לבין התנסות מעשית מגוונת, מאפשר היכרות רבת רבדים עם מערכת המשפט הישראלית על כל היבטיה. שילוב זה הוא הבסיס לצמיחת משפטנים מצוינים, העשויים להוות חלק ממנהיגות מובילה, בנגב בפרט ובארץ בכלל.

התמחות במשפטים במכללת ספיר פורשת בפני הסטודנטים אופקים רחבים של ידע והתנסות, תורמת להעצמתם האישית ולעיצובם כמשפטנים בעלי נכונות ורגישות לתרום בתחומי זכויות האדם והפרט ולפיתוח תרבות המושתתת על ערכי הצדק והמוסר בתחומי הממשל, הכלכלה, הרווחה, הבריאות ועוד.

לצד לימודים תיאורטיים, מסלול הלימוד בספיר כולל פן מעשי רחב – בהכשרות המעשיות לאורך הלימודים, בקורסי הפרקטיקום ובמערך הקליניקות המשפטיות, וכך יוצאים בוגרי המסלול עם ניסיון עשיר ובשלות רבה יותר בהמשך דרכם ולשוק התעסוקה.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית ספיר

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד