072-3300504

תואר ראשון בלימודים רב תחומיים

המכללה האקדמית ספיר

תנאי קבלה
** תנאי הקבלה תקפים למועד הפרסום, המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי הקבלה מעת לעת על פי שיקול דעתה. מומלץ להתעדכן בפרסומים אודות תנאי הקבלה בסמוך למועד ההרשמה.

השינויים בשלב זה:
כל מבחני הסיווג בעברית התבטלו, ניתן להתקבל ללא מבחן סיווג בעברית.
לא יתקיימו ראיונות (המחלקה שומרת את הזכות לקיים ראיונות בצורה מקוונות עפ"י צורך)
תנאי הקבלה לתקופה זו
קבלה אוטומטית למחלקה
תעודת בגרות / מכינת רוח וחברה / מכינת 30 פלוס בממוצע 95 ומעלה
3 יח''ל באנגלית בציון עובר
מעל 90 במקצועות ההומניים בתעודת בגרות
מועמדים מעל גיל 30 ללא תעודת בגרות חייבים במכינת 30 פלוס. עמידה בתנאי המכינה מהווה תחליף לתעודת בגרות.* - ציון מעל 95 במכינה מאפשר קבלה אוטומטית

קבלה על תנאי **
תנאי קבלה למחלקה מסלול רגיל – קבלה על תנאי ***

תעודת בגרות בממוצע 75ומעלה
במקרים של תעודת בגרות מלאה אבל בממוצע פחות מהנדרש (75) יוכלו המועמדים להרשם למחלקה ועל פי שיקול המחלקה - להתקבל על תנאי (כל מקרה ידון לגופו)
3 יחידות בגרות באנגלית בציון עובר
הזמנה לראיון בהתאם לשיקול המחלקה
קבלה על בסיס מכינת רוח וחברה
סיום מכינה בממוצע 75 ומעלה (במקרה של ציון מכינה מתחת לממוצע הנדרש (75) ניתן להירשם למחלקה, כל מקרה ידון לגופו)
הזמנה לראיון בהתאם לשיקול המחלקה
קבלה על בסיס מכינת 30 פלוס
סיום מכינה בממוצע 75 ומעלה (במקרה של ציון מכינה מתחת לממוצע הנדרש (75) ניתן להירשם למחלקה, כל מקרה ידון לגופו)
אנגלית בציון 75 ומעלה
הזמנה לראיון בהתאם לשיקול המחלקה
* מועמדים שנתוני הקבלה שלהם אינם עומדים בדרישות המפורטות לעיל או שברשותם תעודות על לימודים קודמים, יוכלו להגיש בקשה מנומקת בכתב לקבלה חריגה. מבין הפונים יזומנו המתאימים לראיון קבלה.
** מועמד שמממוצע הבגרות מתחת ל 80 יהיה חייב לסיים את שנה א בממוצע 75 כתנאי מעבר לשנה ב
*** מועמדים הנדרשים למכינת 30 פלוס מתבקשים להעביר את פרטיהם למרכז המידע בצירוף תעודות המעידות על השכלתם. מועמדים אלו מתבקשים להשלים את המכינה במהלך סמסטר הקיץ.

**** התוכנית נתונה לשינויים על פי החלטת המחלקה.
כמה זמן לומדים
- שלוש שנים, 5 ימים בשבוע
מה מקבלים בסיום הלימודים
.B.A בלימודים רב תחומיים
פרטים על תואר ראשון בלימודים רב תחומיים

בימים אלה, כשגבולות בין מדינות ותרבויות מצטמצמים ולעיתים אף “מתמוססים״ בשל מהפכת המחשוב והתחבורה המודרנית – מושם הדגש על המאחד בין בני האדם ברחבי

הגלובוס. הגורמים המאחדים והמוכרים הפכו למעין “שפה״ אוניברסלית, המובנת כמעט בכל מקום ומהווה גשר ופתח לתקשורת עסקית ובינאישית קולחת ובלתי אמצעית. המין האנושי נושא עימו אוצר אשר הצטבר במשך מאות שנים של יצירה, מחקר, תרבות, אמנות ורוחניות. אנשים דגולים כגון שייקספיר, לאונרדו דה-וינצ׳י, מוצארט, הרמב״ם, פרויד, היצ׳קוק ואיינשטיין - תרמו נדבכים חשובים למורשת ההומאנית המפוארת הזו. יצירותיהם ותגליותיהם מוכרות ומלכדות את האנושות על כל גווניה. ההיכרות עימן מרחיבה אופקים ומסבה הנאה לכל רוכשיה, אך היא גם מתורגמת לכוח. הכוח לתקשר עם בני אדם באשר הם.

תואר ראשון בלימודים רב-תחומיים מעניק את המפתח לאוצר בלום זה. הוא מציע ללומדיו גרעין השכלה בין תחומי, אוניברסלי ועדכני, שיאפשר להם לפעול במרחב התרבותי, הפוליטי, והתקשורתי הישראלי והבינלאומי. ב.א. רב-תחומי של ספיר פורש בפני הסטודנטים מכנה משותף תרבותי עשיר, שישכלל את יכולת החשיבה והפעולה שלהם.

 
 
מידע נוסף
מסלול בוקר ומסלול מתאים לאנשים עובדים. כולל מסלולים בשילוב לימודי אמנות מעשיים, שילוב קורסים מקצועיים, שילוב תעודת הוראה, תואר תוכנית לפעילים חברתיים, תוכנית למצטיינים ותכנית לתואר ראשון ושני (במנהל ומדיניות ציבורית) בארבע שנים
בוגרים שלנו בתפקידי מפתח
בשל המגוון המולטי-דיסציפלינרי המאפיין את הלימודים הרב-תחומיים, נפרש בפני בוגרי התכנית אופק תעסוקתי בעל בסיס רחב בכל תחום בו יבחרו. באפשרותם לבחור ולהתמקצע בכל ענפי המשק הקיימים בארץ ובחו״ל, כאשר בסיס הידע הכלל-אנושי אותו רכשו במהלך לימודיהם משמש אותם כארגז כלים עשיר ורב ערך שבכוחו להועיל ולקדם את הבוגרים בכל תחנה תעסוקתית אליה יגיעו בימי חייהם.

את בוגרי המחלקה ללימודים רב-תחומיים בספיר ניתן לפגוש בעמדות מפתח במגוון רחב של ארגונים, גופים ותפקידים: במערכת הבנקאית והפיננסית, בחברות ההיי-טק, בחברות ממשלתיות, במשרדי הממשלה, במפעלי תעשייה, בשלטון המקומי, במערכת הבריאות בעסקים פרטיים, במסחר ועוד. רבים מהם מגיעים לתפקידי ניהול בכירים.
למה ללמוד דווקא ב המכללה האקדמית ספיר?
לימודים רב תחומיים מהווים תשתית מרתקת להרחבת התודעה והידיעה על העולם שבו אנחנו חיים. תשתית אשר יוצרת אנשים משכילים יותר (ולא רק באופן פורמלי) אלא משכילים מהותית, מבינים טוב יותר את העולם סביבם ויכולים לנתח את המציאות מזוויות רחבות של הבנה וידע.
במחלקה ללימודים רב תחומיים קיימות תוכניות מיוחדות רבות ללימודים מקצועיים תוך כדי לימודים אקדמיים ברמה גבוהה
אפשרויות רבות ומגוונות ללימודי המשך (תואר שני או תארים ותעודות אחרות שמהוות המשך ישיר לבסיס הלימודי במחלקה).
אופק תעסוקתי בשל המגוון המולטי-דיסציפלינרי המאפיין את הלימודים הרב-תחומיים, נפרש בפני בוגרי התכנית אופק תעסוקתי בעל בסיס רחב בכל תחום בו יבחרו. באפשרותם לבחור ולהתמקצע בכל ענפי המשק הקיימים בארץ ובחו״ל.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית ספיר

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד